Sanet schreef:Maar er gaan toch geen bewijzen komen? Er waren geen anderen bij...
En foto’s en film materiaal kan altijd getruuct zijn. Dus ja, ik weet niet wat je verwacht dan Ninette? Om welk verhaal dan ook maar bewijzen...
In geval van bijvoorbeeld Nicky Verstappen als je hebt over bewijzen ja... Jos Brecht is schuldig,volgens mij, want ik kan maar één ding bedenken hoe zijn DNA aan de binnenzijde van het onderbroekje kan komen. Dit soort bewijzen zijn er is niet in alle misbruik zaken, maar in geval van Michael zou ik bijvoorbeeld een hoofdofficier,rechter of politieagent, die nauw betrokken zijn geweest met het politie en het gerechtsonderzoek en die de echte feiten weten graag willen horen. Dat is voor mij geloofwaardiger, waardoor ik hem schuldig zou kunnen vinden.
Toch nog even een toevoeging... Kinderen met deze verhalen, zal ik altijd geloven, in dit geval zijn het twee volwassenen inclusief familie waarbij het KAN dat het om geld en aandacht gaat. Evengoed kan het de waarheid zijn.