Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enjoy86 schreef:Boras schreef:Ik hoop dat ze hem boven kunnen halen.
Zodat de ouders afscheid kunnen nemen.
Het liefst wil ik natuurlijk dat hij leeft. Maar dat voelt als onmogelijk.
Het is allemaal zo in en in verschrikkelijk en pijnlijk verdrietig.
Het zou nog erger zijn als er geen lichaam komt. Helemaal niets. Nog ondragelijker dan hoe ondragelijk het al is voor de ouders. Niets.
ja zeg dat, zeker te meer omdat het helemaal niet 100% zeker is dat hij erin ligt he
enjoy86 schreef:ik kan het niet helpen dat ik niet helemaal overtuigd ben van hoe het zou zijn gebeurd (volgens z'n vader/ouders) Heb verschillende opinies van wetenschappers e.d. gelezen en die geven aan dat het hoogstonwaarschijnlijk is, dat het verhaal zoals bij ons bekend, klopt.
Hoe dan ook blijft het vreselijk tragisch. En ik hoop dan ook met heel mijn hart dat ze hem (vandaag) vinden.
Djali schreef:Ik vind het ontzettend jammer dat er na 11 dagen nog steeds zoveel gespeculeerd wordt.
Aan de mensen die twijfelen aan of hij wel in de put zit: waar denken jullie dan dat hij wel is?
Zou de vader dan niet meteen een Oscar verdienen voor zijn onafgebroken acteerprestaties 11 dagen aan een stuk?
Denken jullie dat, áls ouders hun kinderen om wat voor grove reden dan ook willen kwijtspelen, ze dat niet anders zouden doen dan een verhaal in scène zetten over een put? Dit is zelfs te bizar om te verzinnen.
Stel dat het kind de bergen in is gelopen en zo verloren is gegaan, denken jullie dan niet dat het logischer is dat de hele familie eerst in de bergen gaat zoeken?
Het feit dat ze per direct zo paniekerig bij de put zijn gebleven, wil zeggen dat ze hem daadwerkelijk hebben zien vallen. Anders bedenk je zoiets niet. Met het blote oog zie je zo'n put zelfs niet tenzij je er bijna naast staat.
Of Julen gevallen of geduwd is door een ander kind bijvoorbeeld, kunnen we voorlopig niet weten. Maar hij zit er écht wel in hoor.
MoniqueT schreef:Enigszins vergelijkbaar verhaal (met slechte afloop) in Italië.
https://www.spanjevandaag.com/24/01/201 ... g-in-1981/
sharon488 schreef:Maar stel Julen zit iets onder of boven de horizontale tunnel. Dan kunnen ze hem alsnog niet bereiken toch? Een volwassene komt nooit ver in die 25 cm..
Hoe gaan ze dat dan oplossen?