Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pabie schreef:Ik vond dat Buma heel erg probeerde om de feiten van groenlinks heen probeerde te draaien. Buma probeert namelijk de hele tijd te beweren dat groenlinks alleen maar belasting gaat heffen terwijl ze dat geld op een andere manier weer terug brengen en heel veel mensen dat keer op keer vergeten.
Vond ook dat buma een slecht antwoord gaf hij is niet voor het nivelleren omdat de middelste man gepakt wordt? volgens mij word met nivelleren de hoogste juist gepakt... maar ja ze willen graag laten denken dat de gewone man bij hun eigen partij het meeste vooruit gaat bij welke partij dan ook want dat is nou eenmaal de grootste groep stemmers.
Xyris schreef:Oke thanks voor de tips, maar kunnen jullie me een klein beetje verder helpen met de volgende vraag: Wat voor macht heeft een oppositie precies? Is het een beetje stenen op de snelweg van een andere partij gooien om daarmee hun punten duidelijk te maken?
xniieeenke schreef:Maar ik snap her niet zo goed, het kan toch ook dat alleen voor de rijksten zo de belasting wordt aangepast en niet per se die middenklasse belast wordt? Of zie ik nu iets over het hoofd waardoor dat niet kan?
phormicola schreef:Ik vond Asscher veel sterker dan Wilders. Die speelt op de man. Niet alleen saai maar ook zinloos.