Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ik vind dat zewel iets hadden moeten vertellen over menstruatie, want ik dacht toendertijd dat ik een erge ziekte had......En vanuit mijn kennis van de dieren-en plantenwereld kon ik dat toen niet zelf verklaren.
anjali schreef:Ik vind dat zewel iets hadden moeten vertellen over menstruatie, want ik dacht toendertijd dat ik een erge ziekte had......En vanuit mijn kennis van de dieren-en plantenwereld kon ik dat toen niet zelf verklaren.
Sizzle schreef:Enkel of het theoretisch iets zou kunnen zijn waar je het na gesprek en overleg over eens zou kunnen worden dat de vader de zorg overneemt.
Sizzle schreef:Dat valt toch enkel per geval te bekijken?
Ik zou ook nooit enkel voor mijzelf een kind op de wereld gezet hebben hoor.
Sizzle schreef:Shadow, wie zegt nou concreet in dit topic dat de vrouw geen eindbeslissing mag treffen?
Waar wordt in dit topic gesproken over overdreven feminisme?
Ik zie het namelijk niet.
Eerder wat fanatiek overinterpreteren.
...
Waarschijnlijk is het gewoon een andere levensopvatting.
Jij geeft aan dat potentieel onetische gedachten niet opgeschreven moeten worden.
Ik ben exact het tegenovergestelde. Van mij mogen alle gedachten juist uitgeschreven worden, zelfs als ze schokkend of pervers zijn.
Alleen zo leer je begrijpen wat er in de mensheid omgaat en weet je waar aan gewerkt moet worden.
Het niet uitspreken van gedachten maakt niet dat ze dan ook weg zijn.
Maar daarin kunnen we prima van mening verschillen uiteraard.
enzino schreef:Dingen niet mogen uitspreken omdat het twijfel zaait.
Oei.