Op geen enkele grote nieuwssite wordt daar over gesproken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:De berichtgevingen gaan helemaal die kant niet op.
Op geen enkele grote nieuwssite wordt daar over gesproken
Rebecca schreef:Ik zou als piloot die cockpit niet durven te verlaten voor sanitaire stop , luier om en vliegen maar. Is was als je niet eens je collega's vertrouwen kan
Lizzle schreef:Er werd gezegd dat het financieel ook niet gek is nu zo snel een verklaring uit te brengen, omdat je nu niet al je kisten aan de grond hoeft te houden. Als deze info toch onjuist blijkt, heb je in elk geval zoveel mogelijk vluchten door kunnen laten gaan. Wanneer er een technisch mankement blijkt, moet misschien alles stilgelegd.
Volgens mij is er niet gesproken over schadevergoeding bij RTL Late Night. Maar menselijk falen, zoals hierboven genoemd, wordt natuurlijk wel met een schadevergoeding 'tegemoet gekomen.' Deze co-piloot was in dienst van Germanwings. Bij een natuurramp of oorlog is het anders.
Renee1991 schreef:Lizzle schreef:Er werd gezegd dat het financieel ook niet gek is nu zo snel een verklaring uit te brengen, omdat je nu niet al je kisten aan de grond hoeft te houden. Als deze info toch onjuist blijkt, heb je in elk geval zoveel mogelijk vluchten door kunnen laten gaan. Wanneer er een technisch mankement blijkt, moet misschien alles stilgelegd.
Volgens mij is er niet gesproken over schadevergoeding bij RTL Late Night. Maar menselijk falen, zoals hierboven genoemd, wordt natuurlijk wel met een schadevergoeding 'tegemoet gekomen.' Deze co-piloot was in dienst van Germanwings. Bij een natuurramp of oorlog is het anders.
Ah zo... Duidelijk.
Lees net op internet dat het een 'man met een missie' was. Bekeerd tot de islam.. Maakt me misselijk
Mioux schreef:Er was toch ook al gezegd dat het niks met zijn geloof te maken zou hebben? Dat er geen enkele aanwijzing was dat dat er wat mee te maken had? Gisteren geloof ik al gezegd ?
HorseTimeXL schreef:Ja dat bedoel ik. Bedoel het is hoe dan ook mega triest als iemand zo diep in de put zit, en voor een trein springen is ook hartstikke verschrikkelijk maar het was een weging dat je dan in ieder geval geen slachtoffers maakt.
HorseTimeXL schreef:Ja dat bedoel ik. Bedoel het is hoe dan ook mega triest als iemand zo diep in de put zit, en voor een trein springen is ook hartstikke verschrikkelijk maar het was een weging dat je dan in ieder geval geen slachtoffers maakt.
Mioux schreef:HorseTimeXL schreef:Ja dat bedoel ik. Bedoel het is hoe dan ook mega triest als iemand zo diep in de put zit, en voor een trein springen is ook hartstikke verschrikkelijk maar het was een weging dat je dan in ieder geval geen slachtoffers maakt.
Dit maakt ook zeker wel slachtoffers, mentaal komen sommige hier nooit meer bovenop. Kunnen vaak de machinisten niet meer hun werk uitvoeren ivm angst en dergelijke. Zo'n beeld krijg je ook niet meer uit je hoofd...
Kaitlyn schreef:Ik snap wat je bedoeld Mioux (en nog een paar anderen). Maar wat HorseTimeXL denk ik bedoeld is dat als er iemand voor de trein springt, in principe alleen die persoon dood is. De copiloot heeft nog 149 andere levens meegenomen.
Ik neem aan dat ze het dus heeft over anderen het leven ontnemen en niet het mentale aspect van slachtoffers maken.
SAKKIA schreef:De speculaties over de psychische gesteldheid van de man vind ik een beetje voorbarig, de huiszoeking is pas net afgerond.