Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:53

Het kleine moedervlekje op de rechterwang komt wel overeen als ik ze vergelijk.
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 29-01-15 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:53

Kun je nagaan, die man staat al 2 uur voor de camera te pruttelen, waarschijnlijk grotendeels improvisatie. Oh hij wordt niet overgenomen

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:54

Dan zou hij alsnog medelijden krijgen elenamm77, dan zijn het de omstandigheden die hem moslim hebben gemaakt en door hebben laten draaien.

Nederland is best underdogvriendelijk wat dat betreft.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:54

Vind het idee dat er overal in NL radioactieve bommen liggen vind ik wel beangstigend. Ik woon in Den Haag, pal naar Buitenlandse Zaken en op loopafstand van Het Binnenhof. En dan natuurlijk niet alleen voor mijzelf, maar ook voor mijn mede-Nederlanders!

Lijkt me wel sterk though...

@KoudbloedKim: Helemaal niet raar, logisch in mijn ogen zelfs. Als ik de verhalen moet geloven is dat zeker ter sprake en hoop ik dat hij gepaste zorg/hechtenis krijgt.

Susannah92

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:55

Als laatste berichtje dan nog even:
Straat helemaal vrijgegeven. Linten weg, politie weg, verdachte weg, koffers weg.

Ben benieuwd naar eventuele link met NOSgijzeling

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:56

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Celiien

Ik zie nu ook in de geruchten dat ze vórige week zouden zijn overleden. Wel raar want dan zou ze het toch moeten hebben gehoord, lijkt mij dan :+

Maar volgens mijn bron dus alleen gescheiden :j

Laura_

Zo'n klein boerendorp is Pijnacker.. had nou niet verwacht dat die hier vandaan zou komen...

Rubio

Mijn woonplaats is nog nooit zo vaak genoemd op TV :')
Pijnacker? Ojaa, dat is dat dorp waar die jongen vandaan komt die de NOS studio is binnen gedrongen.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:57

Tutti_Frutti schreef:
Vind het idee dat er overal in NL radioactieve bommen liggen vind ik wel beangstigend. Ik woon in Den Haag, pal naar Buitenlandse Zaken en op loopafstand van Het Binnenhof. En dan natuurlijk niet alleen voor mijzelf, maar ook voor mijn mede-Nederlanders!

Vind je het niet raar dat hij het heeft over: hackers, radioactieve bommen en gestuurd worden door een inlichtingendienst ?

verootjoo

Tutti_Frutti schreef:

@KoudbloedKim: Helemaal niet raar, logisch in mijn ogen zelfs. Als ik de verhalen moet geloven is dat zeker ter sprake en hoop ik dat hij gepaste zorg/hechtenis krijgt.

denk je nou echt dat hij overal in NL radioactieve bommen heeft neergelegd? :? Die hele brief leek wel nep, wat een onzin wat daarop was geschreven :') dat hij 98 hackers had enzo...En dan dat gestamel over wat hij eigenlijk kwam doen.
Niet bepaald serieus te nemen, dus die bommen ben ik ook niet zo bang voor :+ maar neem aan dat ze het gaan onderzoeken.

Anoniem

lisa_xxx schreef:
nounou. ze vinden dat de beveiliger niet adequaat heeft opgetreden.
maar als jij als beveiliger leest dat anderen actie ondernemen als je die man niet brengt en dat er bommen zijn.. ik vind dat die beveiliger ontzettend zijn best heeft gedaan door hem toch naar een lege studio te brengen.

Ik denk dat ze bedoelden dat de hele beveiliging niet adequaat is, niet de beveiliger.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:58

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:17, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Het eerst waar ik aan dacht bij deze jongen was aan schizofrenie.
Ben geen psychiater uiteraard...maar dat zijn echt de mensen die met waanzinnige complottheorieën kunnen komen.

Romyv

verootjoo schreef:
Tutti_Frutti schreef:

denk je nou echt dat hij overal in NL radioactieve bommen heeft neergelegd? :? Die hele brief leek wel nep, wat een onzin wat daarop was geschreven :') dat hij 98 hackers had enzo...En dan dat gestamel over wat hij eigenlijk kwam doen.
Niet bepaald serieus te nemen, dus die bommen ben ik ook niet zo bang voor :+ maar neem aan dat ze het gaan onderzoeken.

ook met de hand er een stukje zin bijgeschreven :') best schattig eigenlijk haha

Miesemuisje

ging om de gehele beveiliging inderdaad. zou natuurlijk niet moeten kunnen gebeuren dit.

_Tristan

Celiien schreef:
Ik zie nu ook in de geruchten dat ze vórige week zouden zijn overleden. Wel raar want dan zou ze het toch moeten hebben gehoord, lijkt mij dan :+

Maar volgens mijn bron dus alleen gescheiden :j

Het zou kunnen verklaren waardoor hij nu helemaal de weg kwijt is...

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:59

Danique schreef:
lisa_xxx schreef:
nounou. ze vinden dat de beveiliger niet adequaat heeft opgetreden.
maar als jij als beveiliger leest dat anderen actie ondernemen als je die man niet brengt en dat er bommen zijn.. ik vind dat die beveiliger ontzettend zijn best heeft gedaan door hem toch naar een lege studio te brengen.

Ik denk dat ze bedoelden dat de hele beveiliging niet adequaat is, niet de beveiliger.

Dat kan ook best kloppen, de medewerkers werden tot op vandaag ook niet gecontroleerd om hun pasje. Of in elk geval erg beperkt.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:59

NatasjavE schreef:
Het eerst waar ik aan dacht bij deze jongen was aan schizofrenie.
Ben geen psychiater uiteraard...maar dat zijn echt de mensen die met waanzinnige complottheorieën kunnen komen.

je bedoelt psychose

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:00

Aan de andere kant is het ook niet commercialiteit van NOS.
Het nut van de filmpjes is puur voor de "nieuwswaarde".
Eigenlijk had dit allemaal best binnenhuis kunnen blijven.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:01

Of een psychose, je weet het niet.
Maar mocht het een echt wapen zijn dan vraag ik me af hoe hij daar dan aan gekomen is.

Romyv jouw bericht werd net eerder geplaatst!
Laatst bijgewerkt door Alet op 30-01-15 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

esperance

Waarschuwing wss..

Romyv

Alet schreef:
Of een psychose, je weet het niet.
Maar mocht het een echt wapen zijn dan vraag ik me af hoe hij daar dan aan gekomen is.

ik denk via Alberto Stegeman }>

limilou

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

elenaMM77

Tutti_Frutti schreef:

als ze ergens liggen, dan zullen ze vermoedelijk juist daar niet liggen.. De pakkans en beveiliging is daar zo groot..

Raar genoeg worden de meeste aanslagen in de geschiedenis van Nederland gepleegd op allerlei plekken behalve direct op de plek die ze zouden willen raken..

Helaas vergeten we vaak massaal aanslagen en ongein zolang het mensen van 'ons' zijn, zodra er dingen door 'hullie' gedaan worden.

----

ik hoor hier veel 'het komt nu wel heel dichtbij'.
Maar vergeten we dan de gek die het philips gebouw binnendrong? (2002)
aanslag in Apeldoorn (2009)

Even als vergelijk over die goede oude tijd?

Ik ben uit 1977, en ging dus in 1990-1995 naar de middelbare school
Velen, zelfs die het hebben meegemaakt zullen het inmiddels wel weer vergeten zijn..

mei 1988: liquidatie van een Britse soldaat door de IRA in Roermond, twee andere Britse soldaten komen om door een autobom in Nieuw Bergen.
Oktober en december 1989: bomaanslagen van de ETA op verschillende Spaanse, diplomatieke vestigingen in Den Haag.
27 mei 1990: aanslag door de IRA in Roermond
30 juni 1990: bomaanslag bij het Auroragebouw aan de Overtoom te Amsterdam, opgeëist door de ETA.
6 juli 1990: bomaanslag bij de Banco de Viscaya op de Herengracht te Amsterdam, opgeëist door de ETA.
2 januari 1996: bomaanslag op de Banque Paribas in Arnhem als protest tegen de Franse kernproeven in de Grote Oceaan.