Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tutti_Frutti schreef:Vind het idee dat er overal in NL radioactieve bommen liggen vind ik wel beangstigend. Ik woon in Den Haag, pal naar Buitenlandse Zaken en op loopafstand van Het Binnenhof. En dan natuurlijk niet alleen voor mijzelf, maar ook voor mijn mede-Nederlanders!
Lijkt me wel sterk though...
Tutti_Frutti schreef:Vind het idee dat er overal in NL radioactieve bommen liggen vind ik wel beangstigend. Ik woon in Den Haag, pal naar Buitenlandse Zaken en op loopafstand van Het Binnenhof. En dan natuurlijk niet alleen voor mijzelf, maar ook voor mijn mede-Nederlanders!
@KoudbloedKim: Helemaal niet raar, logisch in mijn ogen zelfs. Als ik de verhalen moet geloven is dat zeker ter sprake en hoop ik dat hij gepaste zorg/hechtenis krijgt.
lisa_xxx schreef:nounou. ze vinden dat de beveiliger niet adequaat heeft opgetreden.
maar als jij als beveiliger leest dat anderen actie ondernemen als je die man niet brengt en dat er bommen zijn.. ik vind dat die beveiliger ontzettend zijn best heeft gedaan door hem toch naar een lege studio te brengen.
verootjoo schreef:Tutti_Frutti schreef:Vind het idee dat er overal in NL radioactieve bommen liggen vind ik wel beangstigend. Ik woon in Den Haag, pal naar Buitenlandse Zaken en op loopafstand van Het Binnenhof. En dan natuurlijk niet alleen voor mijzelf, maar ook voor mijn mede-Nederlanders!
@KoudbloedKim: Helemaal niet raar, logisch in mijn ogen zelfs. Als ik de verhalen moet geloven is dat zeker ter sprake en hoop ik dat hij gepaste zorg/hechtenis krijgt.
denk je nou echt dat hij overal in NL radioactieve bommen heeft neergelegd?Die hele brief leek wel nep, wat een onzin wat daarop was geschreven
dat hij 98 hackers had enzo...En dan dat gestamel over wat hij eigenlijk kwam doen.
Niet bepaald serieus te nemen, dus die bommen ben ik ook niet zo bang voormaar neem aan dat ze het gaan onderzoeken.
Danique schreef:lisa_xxx schreef:nounou. ze vinden dat de beveiliger niet adequaat heeft opgetreden.
maar als jij als beveiliger leest dat anderen actie ondernemen als je die man niet brengt en dat er bommen zijn.. ik vind dat die beveiliger ontzettend zijn best heeft gedaan door hem toch naar een lege studio te brengen.
Ik denk dat ze bedoelden dat de hele beveiliging niet adequaat is, niet de beveiliger.
NatasjavE schreef:Het eerst waar ik aan dacht bij deze jongen was aan schizofrenie.
Ben geen psychiater uiteraard...maar dat zijn echt de mensen die met waanzinnige complottheorieën kunnen komen.