Anoniem schreef:Ik zit hier niemand uit te schelden of te kleineren. Ik zit hier zo'n beetje als enige tegen een hele kudde mijn eigen anti vax mening te verdedigen. Zonder mij weinig discussie want dan zouden jullie elkaar allemaal naar de mond zitten praten met dezelfde mening.
En als ik dan in het hete van de strijd door mijn enthousiasme en ADHD wat drukker word word ik daarmee de gek aan gestoken en op afgerekend. En dat vinden jullie dan wel een nette manier van discussiëren ?
Wees maar trots op jullie zelf, dat je nooit druk wordt omdat je gezond bent. Wees maar trots op jullie manier van discussiëren dan, waarin op de man spelen en kleineren normaal gevonden wordt.
Ga dan vanaf nu maar elkaar naar de mond zitten praten met jullie gelijke mening .
Meen je dit nou serieus of zit je te rellen?
De laatste berichten zit ik ook wat te etteren, iets wat ik trouwens zelden doe, maar kon het nu even niet laten. Maar besef je dan echt niet dat dit komt door jouw eigen manier van posten?
Om het even bij mezelf te houden, ik ben nog serieus op je in gegaan toen je beweerde dat pro vaccinatie alleen kan door angst, domheid of naiviteit. Ik heb je heel serieus uitgelegd hoe ik er over denk, waar ik mijn mening op baseer. Dat negeer je gewoon en je blijft impliceren dat ik gewoon blind achter de kudde aanloop. Toevallig ben ik zo dus absoluut niet en is dit voor mij een grove belediging. Dus jij begon met op de man spelen en ik ben op den duur het spelletje een beetje mee gaan spelen omdat er gewoon echt geen mogelijkheid was om een normale reactie van jou te krijgen. Jij bent degene die totaal niet open staat voor meningen van voorstanders en hier je eigen ideeen over vast houd, ook als mensen ontkennen dat ze zo zijn.
Sowieso barst je steeds van de aannames, wat voor jou waarheid lijkt te zijn. Ik ga nu maar even er van uit dat je post serieus is. Waar haal je vandaan dat wij gezond zijn? Toevallig heb je hier te maken met een mede-ADHDer die met nog meer ellende arbeidsongeschikt thuis zit. Maar ik gebruik mijn adhd niet als excuus voor kinderlijk gedrag. Want dat is het enige waar je hier op afgerekent wordt: de manier van reageren, de dingen die je zegt en sorry maar daar ben je echt zelf als enige verantwoordelijk voor. Net zoals ik jou niet kan aanrekenen dat ik hier zoveel verder ben gegaan dan ik normaal doe, dat is mijn eigen keus geweest.