Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:I. dus ze weten veel meer dan het nieuws wat er naar buiten toe gecommuniceerd wordt was de conclusie
JoopC schreef:Zou het misschien dezelfde ramp zijn zoals die van AirFrance, waarbij twee piloten niet zonder automatische piloot konden vliegen, aan knopjes begonnen te trekken en duwen en vervolgens zichzelf en de passagiers de dood in vlogen?
paardjes123 schreef:Ik heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar mijn collega kwam van de week met de theorie dat radicale slimme moslims het vliegtuig ergens hebben verstopt en daar een aanslag mee willen plegen als straks die top is van leiders in Nederland. Ik zat zelf te denken aan de Bermudadriehoek
Captain schreef:Haha, wat erg sommige berichten hier.Die langharige man die van achter ook een vrouw leek is echt te erg.. Hahaha.
fransje23 schreef:Je weet dat die langharige man Hans Klok is?![]()
Ik denk dat het een voor opgezet plan is en ze geland zijn op een schijnbaar verlaten eiland. Daar is stiekem een hangaar gebouwd die lijkt op een vulkaan. Hierin is het toestel verborgen, de landingsbaan is weer afgedekt. De passagiers worden nu gevangen gehouden en straks vragen ze losgeld. Krijgen ze het niet dan gaan ze de wereld grotendeels vernietigen. Alle hoop is op inspector Gadget nu![]()
Citaat:SEPANG, Malaysia — Malaysia Airlines Flight 370 experienced significant changes in altitude after it lost contact with ground control, and altered its course more than once as if still under the command of a pilot, American officials and others familiar with the investigation said Friday.
Radar signals recorded by the Malaysian military appear to show the missing airliner climbing to 45,000 feet, above the approved altitude limit for a Boeing 777-200, soon after it disappeared from civilian radar and made a sharp turn to the west, according to a preliminary assessment by a person familiar with the data.
The radar track, which the Malaysian government has not released but says it has provided to the United States and China, then shows the plane descending unevenly to an altitude of 23,000 feet, below normal cruising levels, as it approached the densely populated island of Penang, one of the country’s largest. There the plane turned from a southwest-bound course and climbed (back) to a higher altitude and flew northwest over the Strait of Malacca toward the Indian Ocean.
Danique_G schreef:Ze denken nu zelfs dat er een complot verborgen zat in het nummer van pitbull... Ga even zoeken of ik het kan terug vinden
Edit: gevonden!
http://www.independent.co.uk/news/weird ... 89228.html
Vanaf 1:20 in de clip hoor je het.