Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:10

Ik kom dit topic nu pas tegen en heb niet alle 30 pagina's doorgespit uiteraard :o .... maar zag van de week een panel-gesprek op tv met een piloot...die beweerde dat ze eigenlijk wel moeten weten waar dat vliegtuig is, want de burgerluchtvaart kan een vliegtuig '' kwijtraken '' op de radar omdat je in het vliegtuig wat kan uitschakelen waardoor het niet meer te volgen is, maar de militaire luchtvaart kan normaal altijd en overal elk vliegtuig volgen... dus ze weten veel meer dan het nieuws wat er naar buiten toe gecommuniceerd wordt was de conclusie :Y)

Chiave

Re: Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:13

Zou het misschien dezelfde ramp zijn zoals die van AirFrance, waarbij twee piloten niet zonder automatische piloot konden vliegen, aan knopjes begonnen te trekken en duwen en vervolgens zichzelf en de passagiers de dood in vlogen?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:15

Pandora2 schreef:
I. dus ze weten veel meer dan het nieuws wat er naar buiten toe gecommuniceerd wordt was de conclusie :Y)

Ik denk ook zeker dat ze meer weten dan dat er naar buiten komt :j Is misschien ook wel zinvol voor het onderzoek. Daarbij wordt er tegenwoordig zoveel non-info en verzonnen berichten overal geplaatst die vervolgens via social media een eigen leven gaat leiden dat het er onoverzichtelijk aan het worden is wat wel nuttige en echte info is.

Die vlucht van Air France werd met noodsignaal pas na 5 dagen gevonden, dus die kan nog wel even duren.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:21

Ik heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar mijn collega kwam van de week met de theorie dat radicale slimme moslims het vliegtuig ergens hebben verstopt en daar een aanslag mee willen plegen als straks die top is van leiders in Nederland. Ik zat zelf te denken aan de Bermudadriehoek :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:27

paardjes123 schreef:
Ik zat zelf te denken aan de Bermudadriehoek :=

Die ligt daar niet in de buurt.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:36

Ohhh :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:01

De bermudadriehoek ligt ergens in de buurt van Amerika :P

Mn vader zegt dat hij heeft gelezen dat ern andere piloot verteld herft dat t wel eens zelfmoord van de gezagvoerder kon zijn. Zelf denk ik sneller aan een defect..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:05

Vind het wel mooi die speculaties :') die heeft gelezen dat die heeft gehoord dat de ander heeft gezegd dat t misschien/wellicht wel eens..etc :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:06

Stiekem zijn ze ergens geland, en hebben ze het hele vliegtuig uit elkaar geschroefd en begraven zodat niemand het kan vinden!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:17

muntdrop schreef:
Stiekem zijn ze ergens geland, en hebben ze het hele vliegtuig uit elkaar geschroefd en begraven zodat niemand het kan vinden!

echt niet...ze zijn door aliens meegenomen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:18

Ik denk dat er nu Langoliers achter ze aanzitten :j

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:51

JoopC schreef:
Zou het misschien dezelfde ramp zijn zoals die van AirFrance, waarbij twee piloten niet zonder automatische piloot konden vliegen, aan knopjes begonnen te trekken en duwen en vervolgens zichzelf en de passagiers de dood in vlogen?

Lijkt me niet logisch, aangezien de ene piloot een complete simulator had staan van een 777 en dat vliegtuig dus op zijn duimpje kent...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:58

Haha, wat erg sommige berichten hier. :') Die langharige man die van achter ook een vrouw leek is echt te erg.. Hahaha. _O-
Wat ik denk? Dat hij is neergestort.. Wat moet je nog geloven? Eerst was er alleen bekend dat hij van de radar is verdwenen en vervolgens krijgen we een paar dagen berichten te horen die allemaal ook niet blijken te kloppen. Het enige wat we weten is dat hij van de radar verdween.. Nu rest de vraag, konden ze op de radar zien dat hij snel (of langzaam) hoogte verloor of was het boem klap weg..

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:10

paardjes123 schreef:
Ik heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar mijn collega kwam van de week met de theorie dat radicale slimme moslims het vliegtuig ergens hebben verstopt en daar een aanslag mee willen plegen als straks die top is van leiders in Nederland. Ik zat zelf te denken aan de Bermudadriehoek :=

Waarom nou weer perse moslims %)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:11

Maar ze zijn wel slim.... Oké radicaal maar wel slim :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:12

geerke schreef:
muntdrop schreef:

echt niet...ze zijn door aliens meegenomen :j

Die bestaan toch helemaal niet joh :+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:37

Bermuda driehoek ligt linksboven de Carribean, boven Cuba enzo en dan in driehoek met een eilandje.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:59

Captain schreef:
Haha, wat erg sommige berichten hier. :') Die langharige man die van achter ook een vrouw leek is echt te erg.. Hahaha. _O-

Je weet dat die langharige man Hans Klok is? :D

Ik denk dat het een voor opgezet plan is en ze geland zijn op een schijnbaar verlaten eiland. Daar is stiekem een hangaar gebouwd die lijkt op een vulkaan. Hierin is het toestel verborgen, de landingsbaan is weer afgedekt. De passagiers worden nu gevangen gehouden en straks vragen ze losgeld. Krijgen ze het niet dan gaan ze de wereld grotendeels vernietigen. Alle hoop is op inspector Gadget nu :j

:+

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 00:08

fransje23 schreef:
Je weet dat die langharige man Hans Klok is? :D

Ik denk dat het een voor opgezet plan is en ze geland zijn op een schijnbaar verlaten eiland. Daar is stiekem een hangaar gebouwd die lijkt op een vulkaan. Hierin is het toestel verborgen, de landingsbaan is weer afgedekt. De passagiers worden nu gevangen gehouden en straks vragen ze losgeld. Krijgen ze het niet dan gaan ze de wereld grotendeels vernietigen. Alle hoop is op inspector Gadget nu :j

:+

Jij gaat door voor de wasmachine! :Y)

Nee even serieus, ik vind het echt bijzonder dat ze nog niks gevonden hebben. De amerikanen weten vast meer, maar zijn voorzichtig met het vrijgeven van informatie. Anders weet China meteen wat hun super sattelieten kunnen zien :+ dus dat werkt niet echt mee denk ik.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 00:15

Hmm.. The longer this lasts the weirder it gets. %)

http://www.nytimes.com/2014/03/15/world ... ml?hp&_r=1

Citaat:
SEPANG, Malaysia — Malaysia Airlines Flight 370 experienced significant changes in altitude after it lost contact with ground control, and altered its course more than once as if still under the command of a pilot, American officials and others familiar with the investigation said Friday.

Radar signals recorded by the Malaysian military appear to show the missing airliner climbing to 45,000 feet, above the approved altitude limit for a Boeing 777-200, soon after it disappeared from civilian radar and made a sharp turn to the west, according to a preliminary assessment by a person familiar with the data.

The radar track, which the Malaysian government has not released but says it has provided to the United States and China, then shows the plane descending unevenly to an altitude of 23,000 feet, below normal cruising levels, as it approached the densely populated island of Penang, one of the country’s largest. There the plane turned from a southwest-bound course and climbed (back) to a higher altitude and flew northwest over the Strait of Malacca toward the Indian Ocean.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 00:54

Zou het kunnen dat de piloot niet meer op navigatiesystemen vloog maar op zichtbare landkenmerken?

Ik vraag me af of de piloot niet besloot uit te wijken toen er problemen ontstonden met navigatiesystemen en vervolgens (de ervaren piloot die hij was) op zicht en ervaring vloog opzoek naar een plek om te landen...

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 01:24

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 01:32

Dat werd hier eerder in het topic al geschreven :') het is inderdaad belachelijk. Net als de theorie dat het een promotie stunt is voor ''Lost''.

Ik weet niet meer wat ik er van moet vinden, alles is zo vaag. Ergens hoop ik voor de nabestaande dat het vliegtuig een noodlanding heeft gemaakt op een onbewoond eiland in de omgeving, dat er overlevende zijn en dat ze zich a la Expeditie Robinson in leven proberen te houden. Maar ik vrees nog steeds het ergste, het is al een week geleden :n

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 01:39

Huh niet toch?? }:0 houd dit topic heel goed in de gaten omdat het mij echt interesseert. Ach ja.

Het is echt verschrikkelijk... Maar denk wel dat er al meer bekend is ja. Maar dat het te vaag is om misschien naar buiten te brengen.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 01:50

Danique_G schreef:
Ze denken nu zelfs dat er een complot verborgen zat in het nummer van pitbull... Ga even zoeken of ik het kan terug vinden

Edit: gevonden!
http://www.independent.co.uk/news/weird ... 89228.html

Vanaf 1:20 in de clip hoor je het.

Haha, ze moeten ook altijd die Pitbull hebben :+