BobbieLover schreef:kleinvosje schreef:Ik weet niet f het al in dit topic genoemd wordt, maar straks in Hart van NL op SBS6 komt de eigenaar van de pony aan het woord.
ohh hoelaat?
nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IZEP schreef:lifaya schreef:Betreft de vrouwen, hoe ziek het ook is, we weten niet onder wat voor situaties dit heeft afgespeeld. Voor hetzelfde geld hadden ze vreselijke schulden en bracht dit toevallig heel veel geld op zodat ze uit hun schulden warenIk spreek het absoluut niet goed, maar de dingen die mensen hier roepen vind ik toch echt te ver gaan... De maker en bedenker van deze filmpjes is wat mij betreft het monster van dit allemaal
Al zou ik sterven van de honger door schulden, dan nog zou ik een dier dat nooit aandoen. Wat een onzin!
sanso schreef:wel *pieeeeeeepppp* zie ik weer een filmpje langskomen van een shet, en in de eerste 5 seconden is het alleen maar gemep!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het ergste is nog dat deze pony een bit in heeft dus wie weet wat r vanbinnen allemaal kapot is (filmpje duurt namelijk rond de 20 minutenn!)
edit; ze heeft ook nog eens flinke sporen aan
lifaya schreef:Al zou ik sterven van de honger door schulden, dan nog zou ik een dier dat nooit aandoen. Wat een onzin!
sanso schreef:ik citeer
* doe dalijk maar zijn hoofd tussen je benen en probeer hem maar op de grond te leggen *stiltte* en ren nog maar een paar keer het heuveltje op en als hij dan echt moe word dan moet je staan en he slaan met de zweep en hem op de grond leggen*
jongensss![]()
![]()
![]()
![]()
lifaya schreef:ik denk dat "de plank misslaan" niet van toepassing is hierIk heb nooit gezegd dat ik het leuke filmpjes vind om te zien, beter nog, mijn maag draaide om en maakte salto's. Maar het enige échte monster is de maker en bedenker van de filmpjes die deze vrouwen inhuurt en zijn pony hiervoor gebruikt.