2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:49

Afbeelding

overigens heb ik niets met de zoekacties, ik kopieer hier alleen vanaf hun facebook

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:51

XFiemoX schreef:
Huh?!? Ik heb niks gezegd over die moeder. Had het over zijn ex die in Limburg.

sorry, ik dacht dat je moeder bedoelde, dat is ook zijn ex

blokje

pff ik lees hier nu elke dag mee.
die jongens zijn de hele dag in mijn gedachten.
wat een nachtmerrie.
mijn zoontje heet ook R uben moet er niet aan denken dat hij vermist zou zijn.
hoop voor de familie dat ze snel meer duidelijkheid hebben.

ik koester de hoop dat die mannekes nog leven.

LiesxAnne

XFiemoX schreef:
Maar zelf denk ik dat de jongens echt ook niet te vinden zullen zijn in Austerlitz.

Hebben ze bij zijn ex misschien ook gewerkt met een leugen detector???

In Vleuten wat tevens zijn woon adres was woonde hij nog niet zo heel lang heb ik begrepen.

Dat soort apparaten mogen niet volgens het rechtssyteem in nl ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:53

Over dat paarse stuk heeft hij 3 uur gedaan, een stuk wat normaal 1,5 uur is. En over dat blauwe 2,5 uur wat max een half uur duurt normaal... Er klopt echt geen hout van, in de tussentijd kan hij vanalles gedaan hebben.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:55

Volgens mijn vriend kan hij ook nog anders vanuit Limburg zijn gereden en dus niet wat de politie helemaal denkt.

Cinn87. Meen je dat nou? Mag dat niet hier in NLD pffft :o. Want wie weet liegt zij wel en weet zij wel meer want wellicht is hij toch bij haar geweest en hebben ze over het plan gepraat.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:56

Denk dat HIJ daar doelbewust voor gekozen heeft om zo de politie op een dood spoor te lijden :o. Vermoeden dat ie dus gewoon zijn telefoon uitgezet heeft en even later weer aan.
verootjoo schreef:
Over dat paarse stuk heeft hij 3 uur gedaan, een stuk wat normaal 1,5 uur is. En over dat blauwe 2,5 uur wat max een half uur duurt normaal... Er klopt echt geen hout van, in de tussentijd kan hij vanalles gedaan hebben.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:56

Misschien was die nog wel aan het twijfelen over de zelfdoding. Wil natuurlijk niet zeggen dat die in die tussentijd iets met de jongens gedaan heeft. Hoe we ook speculeren, alleen beelden waarop de jongens nog te zien zijn zullen iets uitwijzen.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:57

XFiemoX schreef:
Volgens mijn vriend kan hij ook nog anders vanuit Limburg zijn gereden en dus niet wat de politie helemaal denkt.

Cinn87. Meen je dat nou? Mag dat niet hier in NLD pffft :o. Want wie weet liegt zij wel en weet zij wel meer want wellicht is hij toch bij haar geweest en hebben ze over het plan gepraat.

Nee dat mag niet. Anders kunnen rechercheurs ook wel een ander baan zoeken ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:59

XFiemoX schreef:

Kijk jij toevallig veel films? :o :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:02

Haha ja :o
Dus mocht zij meer weten over de jongens kan ze gewoon maar blijven zwijgen? :o. Dan hoop ik maar dat zij niks weet

LiesxAnne

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:04

Je kan niet voorgoed zwijgen hoor, dat breekt je op. Helemaal met de verhoor technieken van tegenwoordig.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:10

Wie weet heeft ze er wel geld voor gekregen en kan/doet ze het wel :o.

Sorry volgens mij ga ik nu echt te ver. Moet geloof ik minderen met films kijken whaha...

Geen updates meer???

Kan hij dus ook niet van Limburg via Duitsland en dus met een omweg naar Rijnbrug/Rhenen zijn gereden???

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:12

Ik mis de mogelijkheid dat hij over belgie of duitsland is gereden in de alternative route... De weg naar belgië is bv een oud stuk snelweg zonder camera's.... En wat me steekt is wat moest hij hier? Waarom vanuit utrecht naar neerbeek rijden voor een ex?

XFiemoX schreef:

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:13

ze zouden natuurlijk ook verbrand kunnen zijn na een fatale actie door de vader. en de resten in een water gegooid. dit laat geen sporen achter (sorry, kijk teveel penoza) en dan kun je zoeken wat je wilt, maar dan kan het jaren duren voor ze worden gevonden.
Het houdt mij ook de hele dag bezig, vind het zo erg voor die moeder, dat ze in zo'n onzekerheid verkeert.. ik hoop dat ze snel worden gevonden

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:14

Ja dat snap ik ook niet. Waarom nog zo laat met de jongens naar neerbeek? Is hij ook daadwerkelijk bij die vrouw thuisgeweest? Heb niet gelezen dat ze haar verhoord hebben?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:15

Ik vindt het ook een eng idee dat hij over die brug is
gereden, met al dat water....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:16

truitje schreef:
ze zouden natuurlijk ook verbrand kunnen zijn na een fatale actie door de vader. en de resten in een water gegooid. dit laat geen sporen achter (sorry, kijk teveel penoza) en dan kun je zoeken wat je wilt, maar dan kan het jaren duren voor ze worden gevonden.
Het houdt mij ook de hele dag bezig, vind het zo erg voor die moeder, dat ze in zo'n onzekerheid verkeert.. ik hoop dat ze snel worden gevonden

Dan moet je toch ergens een brandplek vinden? De resten zie je niet nee, maar je ziet wel waar brand is geweest en je ruikt dan ook brand. Ik ben snachts iig wel eens wakker geworden van brandlucht door mijn open raam. Tenzij dit natuurlijk in het buitenland is geweest oid op een grote open plek.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:17

Ik ben kennelijk niet de enige met rare gedachtes hihi
truitje schreef:

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:17

Weet iemand ook hoeveel geld er is gepind? Mss kun je aan de hand daarvan wel dingen natrekken, als het om een groot bedrag zou gaan, en de jongens zouden ergens ondergebracht zijn, onder het mom van zorg goed voor de kinderen, en een groot bedrag...dan zou je dit misschien kunnen denken?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:18

kimberley12 schreef:
Ik vindt het ook een eng idee dat hij over die brug is
gereden, met al dat water....

tja als ze in het water liggen komen ze op een gegeven moment weer boven, ergens onder de grond moet je maar afwachten of ze ooit gevonden worden.

Twee Italiaanse meisjes zijn nooit gevonden. http://www.telegraaf.nl/binnenland/2155 ... aak__.html

Naar mijn idee is vermist erger als dood.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:20

Wij hebben natuurlijk geen flauw benul ervan over de in's en out's tussen hem met de moeder van hun jongens. En dus ook niet waarom en hoelang ze al in (v)echtscheiding lagen, en al helemaal niet hoe,wat en waarom.
Misschien was hij wel vreemd gegaan met zijn ex in Limburg en had ie nog altijd en dus ook die maandag en/of dagen ervoor normaal contact met zijn ex in Limburg. Ook ik heb nog nergens gelezen of zij wel of niet verhoord is?
chocobroodje schreef:
Ik mis de mogelijkheid dat hij over belgie of duitsland is gereden in de alternative route... De weg naar belgië is bv een oud stuk snelweg zonder camera's.... En wat me steekt is wat moest hij hier? Waarom vanuit utrecht naar neerbeek rijden voor een ex?

XFiemoX schreef:

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:22

Ik vind het vreemd zon tocht terwijl het ook twintig keer korter kan

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:24

Als ze in het water zijn gegooid kan het na een week boven komen drijven maar kan ook paar dagen langer zijn als een week.

Maar aan die gedachte wil ik niet denken.

Ik denk nog steeds dat ze in huizen/caravans/chalets en schuren moeten gaan kijken. Doe een oproep dat iedereen in Limburg in hun schuren moet gaan kijken en vooral de verlate schuren niet vergeten.

Ik denk dat hij ze niet mee terug genomen heeft naar Rhenen. Wie weet wilde hij zelf wel eerst het Rijn kanaal in springen of weet ik veel.

Maar had hij zich zelf opgehangen dan of hoe had ie zichzelf beroofd van het leven? :o

Desiree_2001

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:26

Ik hebb het gevoel dat ze ergens bij neerbeek zitten
Maar ja mijn gevoel klopt ook nie altijd