overigens heb ik niets met de zoekacties, ik kopieer hier alleen vanaf hun facebook
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XFiemoX schreef:Maar zelf denk ik dat de jongens echt ook niet te vinden zullen zijn in Austerlitz.
Hebben ze bij zijn ex misschien ook gewerkt met een leugen detector???
In Vleuten wat tevens zijn woon adres was woonde hij nog niet zo heel lang heb ik begrepen.
verootjoo schreef:Over dat paarse stuk heeft hij 3 uur gedaan, een stuk wat normaal 1,5 uur is. En over dat blauwe 2,5 uur wat max een half uur duurt normaal... Er klopt echt geen hout van, in de tussentijd kan hij vanalles gedaan hebben.
XFiemoX schreef:Volgens mijn vriend kan hij ook nog anders vanuit Limburg zijn gereden en dus niet wat de politie helemaal denkt.
Cinn87. Meen je dat nou? Mag dat niet hier in NLD pffft. Want wie weet liegt zij wel en weet zij wel meer want wellicht is hij toch bij haar geweest en hebben ze over het plan gepraat.
XFiemoX schreef:Volgens mijn vriend kan hij ook nog anders vanuit Limburg zijn gereden en dus niet wat de politie helemaal denkt.
Cinn87. Meen je dat nou? Mag dat niet hier in NLD pffft. Want wie weet liegt zij wel en weet zij wel meer want wellicht is hij toch bij haar geweest en hebben ze over het plan gepraat.
truitje schreef:ze zouden natuurlijk ook verbrand kunnen zijn na een fatale actie door de vader. en de resten in een water gegooid. dit laat geen sporen achter (sorry, kijk teveel penoza) en dan kun je zoeken wat je wilt, maar dan kan het jaren duren voor ze worden gevonden.
Het houdt mij ook de hele dag bezig, vind het zo erg voor die moeder, dat ze in zo'n onzekerheid verkeert.. ik hoop dat ze snel worden gevonden
truitje schreef:ze zouden natuurlijk ook verbrand kunnen zijn na een fatale actie door de vader. en de resten in een water gegooid. dit laat geen sporen achter (sorry, kijk teveel penoza) en dan kun je zoeken wat je wilt, maar dan kan het jaren duren voor ze worden gevonden.
Het houdt mij ook de hele dag bezig, vind het zo erg voor die moeder, dat ze in zo'n onzekerheid verkeert.. ik hoop dat ze snel worden gevonden
kimberley12 schreef:Ik vindt het ook een eng idee dat hij over die brug is
gereden, met al dat water....
chocobroodje schreef:Ik mis de mogelijkheid dat hij over belgie of duitsland is gereden in de alternative route... De weg naar belgië is bv een oud stuk snelweg zonder camera's.... En wat me steekt is wat moest hij hier? Waarom vanuit utrecht naar neerbeek rijden voor een ex?XFiemoX schreef:Volgens mijn vriend kan hij ook nog anders vanuit Limburg zijn gereden en dus niet wat de politie helemaal denkt.