Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:En ik blijf me dan toch afvragen: waarom hebben personen die dit doen geen uitkomst in de prostitutie of één van de zoveel andere opties?
vuurneon schreef:Tieneke schreef:En ik blijf me dan toch afvragen: waarom hebben personen die dit doen geen uitkomst in de prostitutie of één van de zoveel andere opties?
Heel simpel; omdat hun brein nu eenmaal getriggerd wordt door een dier en niet door een prostitué. Dus de kans dat ze opgewonden raken door een dame van lichte zeden is klein.
horseyfries schreef:Jessix schreef:Ik heb geen merries. Mijn hengsten mogen wel natuurlijk dekken. In Portugal is dat nog heel normaal trouwens. Maar dit is wel erg off topic.
Alle hengsten mogen natuurlijk dekken, ook die van mijDoen is iets anders!
Tieneke schreef:Maar... Als dat gebeurt in een cultuur waar zoiets niet getolereerd wordt/niet "gewoon" is, kan het toch niet anders dan dat er meer aan de hand is... Ik vind het moeilijk om te verwoorden wat ik bedoel...
MyHorseGirl schreef:Jessix schreef:In Nederland is het toch nog niet zo lang verboden?
Heb het even snel opgezocht op internet en het is sinds 2010 verboden.
Jessix schreef:Wat is jouw probleem met mij? Van mijn 4 hengsten hebben er 2 reeds gedekt, de andere zijn nog niet zover. Happy now?!
Tieneke schreef:Maar... Als dat gebeurt in een cultuur waar zoiets niet getolereerd wordt/niet "gewoon" is, kan het toch niet anders dan dat er meer aan de hand is... Ik vind het moeilijk om te verwoorden wat ik bedoel...
Tieneke schreef:Maar als je persoonlijke voorkeur seks met dieren is, moet dat toch ergens vandaan komen? Het is niet alsof je het over dezelfde "diersoort" hebt of zo. 100% natuurlijk kan je het toch niet noemen, denk ik...
Tieneke schreef:Maar met homoseksualteit/pedofilie heb je het nog steeds over mensen bij beide partijen. Dit is toch niet echt te vergelijken, vind ik.
Dus dan is het een geaardheid? Is dat bewezen of bepaald?
horseyfries schreef:Jessix schreef:Wat is jouw probleem met mij? Van mijn 4 hengsten hebben er 2 reeds gedekt, de andere zijn nog niet zover. Happy now?!
Ik heb geen probleem met jou hoor, je geeft alleen heel ontwijkende antwoorden en nooit rechtstreekse duidelijke antwoorden. Als je dus de volgende keer een vraag rechtstreeks beantwoordt, dan krijg je ook geen tegenvraag terug. Simpel toch?