Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:09

In Nederland is het toch nog niet zo lang verboden?

vuurneon

Tieneke schreef:
En ik blijf me dan toch afvragen: waarom hebben personen die dit doen geen uitkomst in de prostitutie of één van de zoveel andere opties?

Heel simpel; omdat hun brein nu eenmaal getriggerd wordt door een dier en niet door een prostitué. Dus de kans dat ze opgewonden raken door een dame van lichte zeden is klein.

horseyfries

Jessix schreef:
Ik heb geen merries. Mijn hengsten mogen wel natuurlijk dekken. In Portugal is dat nog heel normaal trouwens. Maar dit is wel erg off topic. ;)

Alle hengsten mogen natuurlijk dekken, ook die van mij ;) Doen is iets anders!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:10

Jessix schreef:

Wet is van 2010

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:10

Jessix schreef:

Sinds 2010 :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:11

vuurneon schreef:
Tieneke schreef:
En ik blijf me dan toch afvragen: waarom hebben personen die dit doen geen uitkomst in de prostitutie of één van de zoveel andere opties?

Heel simpel; omdat hun brein nu eenmaal getriggerd wordt door een dier en niet door een prostitué. Dus de kans dat ze opgewonden raken door een dame van lichte zeden is klein.

Maar... Als dat gebeurt in een cultuur waar zoiets niet getolereerd wordt/niet "gewoon" is, kan het toch niet anders dan dat er meer aan de hand is... Ik vind het moeilijk om te verwoorden wat ik bedoel...
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 26-11-12 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:11

Jessix schreef:

Heb het even snel opgezocht op internet en het is sinds 2010 verboden.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:12

Zit hier in de metro dubbel te gaan over sommige opmerkingen.
De mensen kijken mij aan of gek ben :')

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:14

horseyfries schreef:
Jessix schreef:
Ik heb geen merries. Mijn hengsten mogen wel natuurlijk dekken. In Portugal is dat nog heel normaal trouwens. Maar dit is wel erg off topic. ;)

Alle hengsten mogen natuurlijk dekken, ook die van mij ;) Doen is iets anders!

Wat is jouw probleem met mij? Van mijn 4 hengsten hebben er 2 reeds gedekt, de andere zijn nog niet zover. Happy now?!

superwoman

!
Citaat:
Klopt. In het buitenland is het anders geregeld. In Zuid-Amerika is het in sommige landen bijvoorbeeld heel normaal om seks te hebbn met ezels. Daarop oefenen mannen zodat ze vrouwen niet teleurstellen.

Alsof je een vrouw niet teleursteld wanneer hij hem zelfs omhoog krijgt bij een ezel ....

horseyfries

Tieneke schreef:
Maar... Als dat gebeurt in een cultuur waar zoiets niet getolereerd wordt/niet "gewoon" is, kan het toch niet anders dan dat er meer aan de hand is... Ik vind het moeilijk om te verwoorden wat ik bedoel...

Je persoonlijke voorkeuren worden toch niet bepaald door de cultuur waarin je opgroeit? Als jij opgroeit in een cultuur waar dikke mensen sexy zijn en jij valt toevallig op slanke dennen, dan ben je toch ook niet opeens helemaal gestoord?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:15

MyHorseGirl schreef:
Jessix schreef:

Heb het even snel opgezocht op internet en het is sinds 2010 verboden.

Ja ik kan me nog herinneren dat ik verbaasd was dat dit niet in de wet opgenomen was. Aan de andere kant is het eigenlijk nog veel triester dat je er een wet voor moet hebben.. :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:16

Maar als je persoonlijke voorkeur seks met dieren is, moet dat toch ergens vandaan komen? Het is niet alsof je het over dezelfde "diersoort" hebt of zo. 100% natuurlijk kan je het toch niet noemen, denk ik...

EDIT: Dan zou het een geaardheid zijn...
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 26-11-12 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

horseyfries

Jessix schreef:
Wat is jouw probleem met mij? Van mijn 4 hengsten hebben er 2 reeds gedekt, de andere zijn nog niet zover. Happy now?!

Ik heb geen probleem met jou hoor, je geeft alleen heel ontwijkende antwoorden en nooit rechtstreekse duidelijke antwoorden. Als je dus de volgende keer een vraag rechtstreeks beantwoordt, dan krijg je ook geen tegenvraag terug. Simpel toch?

vuurneon

Tieneke schreef:

Tja, Derek oglivie ziet ook dingen die er niet zijn, maar verder is hij vrij normaal. Brein is gewoon te complex en waar je op valt heb je geen invloed op. Of dat nou op de brievenbus is of op je hengst. Homoseksualiteit is immers ook geen keuze, maar pas geaccepteerd na een omschakeling van de cultuur. Vroeger was je ook mentaal ziek als je homo was immers. Het is puur cultuur bepaald wat afwijkend seksueel gedrag is.

horseyfries

Tieneke schreef:
Maar als je persoonlijke voorkeur seks met dieren is, moet dat toch ergens vandaan komen? Het is niet alsof je het over dezelfde "diersoort" hebt of zo. 100% natuurlijk kan je het toch niet noemen, denk ik...

Of juist wel want ook bij andere diersoorten wordt dit gedrag gewoon beschreven ;)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:17

Jessix schreef:
Ja ik kan me nog herinneren dat ik verbaasd was dat dit niet in de wet opgenomen was. Aan de andere kant is het eigenlijk nog veel triester dat je er een wet voor moet hebben.. :')

Inderdaad ja.. :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:17

Maar met homoseksualteit/pedofilie heb je het nog steeds over mensen bij beide partijen. Dit is toch niet echt te vergelijken, vind ik.

Dus dan is het een geaardheid? Is dat bewezen of bepaald?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:19

Tieneke schreef:
Maar met homoseksualteit/pedofilie heb je het nog steeds over mensen bij beide partijen. Dit is toch niet echt te vergelijken, vind ik.

Dus dan is het een geaardheid? Is dat bewezen of bepaald?

Ik heb het ook over object liefde; dezelfde hersengebieden reageren op een auto of muur of brievenbus als bij mij op mijn vriend. Het is pure verliefdheid, die gebieden worden geactiveerd en brengen een reactie teweeg.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:19

Nee het is geen geaardheid, maar het is wel een meer voorkomend fenomeen ook bij andere dieren dat ze soms seksueel opgewonden raken van andere diersoorten, dus in dat opzicht niet abnormaal of onnatuurlijk, maar misschien wel natuurlijker dan wij willen toegeven.

vuurneon

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:20

Het is gewoon een seksuele voorkeur :)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:21

horseyfries schreef:
Jessix schreef:

Ik heb geen probleem met jou hoor, je geeft alleen heel ontwijkende antwoorden en nooit rechtstreekse duidelijke antwoorden. Als je dus de volgende keer een vraag rechtstreeks beantwoordt, dan krijg je ook geen tegenvraag terug. Simpel toch?

Je bent geheel off topic vragen aan het stellen. Wat kan het jou schelen of mijn hengsten dekken of niet? En ik ben zo beleefd je korte antwoorden te geven om niet nog verder off topic te gaan. Dus nogmaals, ja zeker houd ik me met mijn eigen paarden aan mijn eigen principes. Is dat waar je benieuwd naar bent?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:21

pff volgens mij deden mensen het eeuwen geleden al met dieren...zijn er zelfs grottekeningen gevonden met dierensex..

dus ja...blijkbaar zit het ergens in de genen dat sommige mensen sex met dieren willen hebben...

en tieneke,waarom een dier er geen last van heeft,tja mijn merrie had bij haar laatste veulen een heel groot probleem,de nageboorte kwam niet af,denk dat de veearts zo'n 20 minuten heeft staan pellen,en dan echt vaginaal tot zijn elleboog naar binnen staan,denk dat als hij daar had gestaan met zijn piemeltje voor andere doeleinden dat ze daar echt niet bij stilstaat ..weet een paard veel wat een mensen piemel is...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:23

Maar als je pure verliefdheid krijgt bij een object/dier zodat het seksuele gevoelens teweegbrengt, dan vraag ik me toch af of dat normaal is. Daar kan je over blijven discussiëren. Hersenen kunnen een moord opwekken en dat gebeurt ook massaal, is het daarom "normaal" als het gebeurt? Ik herhaal mijn vraag: waar trek je de grens van toelaatbaarheid?

Dieren slachten elkaar ook af. Moeten we het daarom goedkeuren dat mensen dat ook doen?

Ik heb het er niet over dat het dier er geen last van heeft. Maar ik herhaal wat ik eerder zei: een hersendood persoon bv. kan er ook geen last van hebben, mag je daar ook opspringen en je ding doen? Heeft er toch geen last van. Of mag je daarom een baby ook met iets penetreren, zolang het er geen zichtbare pijn door geeft? Het beseft het toch niet. Seks met minderjarigen is in sommige culturen ook normaal.

Hhilde

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:24

Een mens is iets anders dan een dier... En om op iets te geilen hoef je niet verliefd te zijn.