Rinske schreef:Ik vind het erg jammer dat de BTW naar 21% gaat. En ik moet me ff inlezen over de extra belastingen voor ondernemers.
Ja verlies van de koopkracht heel slecht
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Vind overigens wel goed dat die 9 euro per recept is geschrapt.
21% btw is idd koopkracht verlies. En ook klantverlies trouwens, want nu komen de Belgen niet meer naar NL voor de boodschappen.
Rinske schreef:Ik vind het erg jammer dat de BTW naar 21% gaat. En ik moet me ff inlezen over de extra belastingen voor ondernemers.
Lovely schreef:Nicolletje schreef:Ik bedoel, de druk van Europa om persé NU 3% te bezuinigen is eraf,
Dat is de issue helemaal niet en dus ook niet de 'opdracht' van Europa.
Electra63 schreef:Ik begrijp niet helemaal de redenen van Groen Links om akkoord te gaan. Ik vraag me af, wat hiervan de gevolgen zijn bij de verkiezingen?
sarabande schreef:Wat ik dan weer raar vond is dat de pers zich als een hongerige meute op Samsom stortte en hij door diverse partijgenoten ondergeschoffeld werd (gewonnen van vriendjes bij de verkiezingen tot partijleider???) maar dat Roemer totaal buiten beeld bleef.
Die deed toch ook niet mee???
sarabande schreef:Wat ik dan weer raar vond is dat de pers zich als een hongerige meute op Samsom stortte en hij door diverse partijgenoten ondergeschoffeld werd (gewonnen van vriendjes bij de verkiezingen tot partijleider???) maar dat Roemer totaal buiten beeld bleef.
Die deed toch ook niet mee???
Nicolletje schreef:Ik bedoel, de druk van Europa om persé NU 3% te bezuinigen is eraf,
Nicolletje schreef:Lovely schreef:
Dat is de issue helemaal niet en dus ook niet de 'opdracht' van Europa.
Ik zei het verkeerd, ik bedoelde begrotingstekort van 3%, excuses.
Hm volgens mij was dat nou net de issue waarom het kabinet was gevallen.
Magrathea schreef:Even voor de goede orde: in Nederland bestaat (nog) GEEN multiculturele samenleving. Dat is namelijk een samenleving waarin meerdere culturen dominant zijn, en in ons geval is de Nederlandse cultuur echt nog steeds dominant.