Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mareng schreef:De artsen hebben gisteren al gezegd, dat er over 3 dagen een prognose kan worden gegeven... Helaas blijft de media maar doorgaan met speculeren.. Elk uur een update, terwijl er geen nieuws is.. Tegenwoordig moet iedereen alles meteen weten terwijl dat niet altijd mogelijk is... Ik krijg steeds meer een hekel aan de media.. Bij ons hier in Zoetermeer was afgelopen woensdag de begrafenis van 4 gezinsleden.. De vader had als enige het ongeluk overleeft en wat doet het AD: Een foto plaatsen op de voorpagina, van de vader, die voor de 4 lijkwagens loopt... Walgelijk gewoon!
amanda1980 schreef:friso moet wel iets van hersenletsel hebben. dat kan gewoon niet anders. hij lag maar onder 40 cm sneeuw ( http://www.vol.at/zustand-von-prinz-friso-unveraendert-kritisch/apa-1146935242 )dus hij moet buiten bewustzijn zijn geweest anders had hij zelf wel omhoog kunnen komen. door de adrenaline die er door zijn aderen heeft moeten stromen raak je niet zomer bewusteloos tenszij je een goeie klap op je hoofd hebt gekregen.
ReadTheRulez schreef:Mareng schreef:De artsen hebben gisteren al gezegd, dat er over 3 dagen een prognose kan worden gegeven... Helaas blijft de media maar doorgaan met speculeren.. Elk uur een update, terwijl er geen nieuws is.. Tegenwoordig moet iedereen alles meteen weten terwijl dat niet altijd mogelijk is... Ik krijg steeds meer een hekel aan de media.. Bij ons hier in Zoetermeer was afgelopen woensdag de begrafenis van 4 gezinsleden.. De vader had als enige het ongeluk overleeft en wat doet het AD: Een foto plaatsen op de voorpagina, van de vader, die voor de 4 lijkwagens loopt... Walgelijk gewoon!
word er onpasselijk vandat is toch wel het toppunt van respectloosheid
Cassidy schreef:Dan verklaar wat je in je bericht bedoelde. Ik concludeer daaruit dat jij al op afstand kunt bepalen dat de beste man dood is, kunstmatig in leven gehouden wordt en men er op dit moment weigert de stekker uit te trekken?
Polivy schreef:Zo lees ik dat helemaal niet. Ik lees juist dat zij niet de beredenering kan volgen (zoals die hier al wat vaker lang is gekomen) dat iedereen nu naar Oostenrijk gesneld zou zijn om afscheid te nemen, om vervolgens niet naar het ziekenhuis te gaan etc. Wel dat ze begrijpt dat het medisch protocol (o.a. maar weinig mensen om 'm heen en kort) gevolgd wordt (zoals dus ook officieel naar buiten wordt gebracht).
Mareng schreef:De artsen hebben gisteren al gezegd, dat er over 3 dagen een prognose kan worden gegeven... Helaas blijft de media maar doorgaan met speculeren.. Elk uur een update, terwijl er geen nieuws is.. Tegenwoordig moet iedereen alles meteen weten terwijl dat niet altijd mogelijk is... Ik krijg steeds meer een hekel aan de media.. Bij ons hier in Zoetermeer was afgelopen woensdag de begrafenis van 4 gezinsleden.. De vader had als enige het ongeluk overleeft en wat doet het AD: Een foto plaatsen op de voorpagina, van de vader, die voor de 4 lijkwagens loopt... Walgelijk gewoon!
Polivy schreef:jesito schreef:Ook dat ze die man wat erbij was nu willen verhoren of die schuldig is, belachelijk.
Willen ze nog die gast de schuld in de schoenen schuiven.
Wat ik begreep bij de persconferentie is dat een standaard onderzoek in Oostenrijk.