Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Zou niks uit moeten maken, ze hebben er met hun tengels van af te blijven. Denk niet echt dat ze tijd hebben gehad om het effe op te halen toen het ging stormen. Ze waren druk bezig met overleven zoals velen. Hun kleren enz zijn ook weg. Eentje heeft nog 1 zak terug gevonden, de andere is alles kwijt aan kleren. Hadden ze die ook niet in de tent moeten laten?
Zonnetje81 schreef:Ik las ook ergens dat iemand zei dat er een boom op een tentje was gevallen naast hem en dat daar iemand afgevoerd werd in een zak... Maar wat ik in het nieuwsl lees is dat er geen overledenen zijn door een boom op een tentje.
Ook heb ik ergens gelezen dat een jongen geraakt was door een tak en opslag dood was... Al met al tel ik door die verhalen meer overledenen dan in het nieuws wordt gebracht.
En het lijkt me niet dat de ooggetuigen niet weten waar ze over spreken....?
Marloez schreef:Pff het blijft allemaal maar door m'n hoofd spoken. Voel me ook opeens kwetsbaar, normaliter voelde ik me enigszins 'onsterfelijk' maar door dit hele gebeuren besef je opeens hoe teer wij mensen eigenlijk zijn. Vind het ook niet zo tof om alleen te zijn nu, al laat ik dat niet merken. Het doet meer met me dan ik dacht, al droom ik er gelukkig niet over. Ik had verwacht dat ik zou gaan dromen over het angstige moment van de half inzakkende tent ontvluchten etc!
horseees schreef:Ik vind dat veel mensen nogal onrespectvol reageren. Niet alleen het plunderen maar er ook gewoon mee lachen. Ik was gisteren op een lokaal festival hier en kwam verschillende groepjes jongeren tegen met heuse 'liedjes' over pukkelpop, ik vind dat allesbehalve respectvol als je bedenkt wat daar allemaal gebeurd is..
LauEef schreef:Van wat ik heb horen zeggen is hij terug gegaan om haar te gaan helpen/redden en toen is hij ook overleden. Doet je hart breken als je zoiets hoort, zo'n liefde en dan zoiets gebeuren. Ondanks dat ik ze niet ken, zat ik toch met tranen in mijn ogen toen ik dat hoorde..
LauEef schreef:Van wat ik heb horen zeggen is hij terug gegaan om haar te gaan helpen/redden en toen is hij ook overleden. Doet je hart breken als je zoiets hoort, zo'n liefde en dan zoiets gebeuren. Ondanks dat ik ze niet ken, zat ik toch met tranen in mijn ogen toen ik dat hoorde..
Tempus schreef:Gister had ik iemand op facebook. Die zei dat ze iemand kende die gestorven was. Ze had op haar eigen pagina ook : Ik ga je missen Marlo staan. Eronder stond de reactie ??. Reageert zij erop: Ja dat is een meisje dat gestorven is op pukkelpop. Als je dan toch aandacht wil trekken met te doen alsof je iemand kent, check dan de feiten tegoei he. Heb erop gereageert: Is dat niet de jongen van dat koppel. Het hele bericht was snel genoeg verwijderd