Vienna2007 schreef:Ik vind het zonde voor de ontwikkeling van de vrouw zelf, maar het blijft een eigen keuze. Ik zou er niet aan moeten denken.
Hoezo ontwikkel ik mij nu niet??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Ik ontwikkel mij volgens mij meer wanneer ik dingen doe die ik leuk vind en als ik gelukkig ben, dan wanneer ik doodongelukkig 40 uur werk.
Ja, ik ben gewoon geen werk-mens... Ik ben veel gelukkiger met mijn dochter thuis. Daar kan ik echt van genieten!
Nathalie schreef:Ik ontwikkel mij volgens mij meer wanneer ik dingen doe die ik leuk vind en als ik gelukkig ben, dan wanneer ik doodongelukkig 40 uur werk.
Ja, ik ben gewoon geen werk-mens... Ik ben veel gelukkiger met mijn dochter thuis. Daar kan ik echt van genieten!
Brainless schreef:Vienna2007 schreef:Ik vind het zonde voor de ontwikkeling van de vrouw zelf, maar het blijft een eigen keuze. Ik zou er niet aan moeten denken.
Brainless schreef:Vienna2007 schreef:Ik vind het zonde voor de ontwikkeling van de vrouw zelf, maar het blijft een eigen keuze. Ik zou er niet aan moeten denken.
Vienna2007 schreef:Het feit dat je die vraag al moet stellen
Urielle schreef:Wat is dan het probleem als Nathalie graag thuis is bij de kindjes en haar man gaat wel graag werken? Mijn vriend is na het weekend al ongedurig omdat hij weer graag wil werken, ik sliep steevast niet van zondag op maandag omdat ik zo ontzettend gestressed was om de klas weer in te moeten.
*gaat nu even helpen een weggeschoten fiche te zoeken*
MamboBeach schreef:Maar huismoeder zijn is een taak op zich. En dat mensen het combineren en andere mensen ervoor op 'laten draaien' moeten ze zelf weten. Ik wil dat niet, ik ben moeder, daar heb ik voor gekozen en daar wil ik van genieten, de hele week lang! Dat iemand anders daar een probleem van maakt is niet mijn probleem. Dat iemand anders zijn kindjes 'dumpt' bij de creche zeg ik toch ook niets van?
MamboBeach schreef:Maar huismoeder zijn is een taak op zich. En dat mensen het combineren en andere mensen ervoor op 'laten draaien' moeten ze zelf weten. Ik wil dat niet, ik ben moeder, daar heb ik voor gekozen en daar wil ik van genieten, de hele week lang! Dat iemand anders daar een probleem van maakt is niet mijn probleem. Dat iemand anders zijn kindjes 'dumpt' bij de creche zeg ik toch ook niets van?
Vienna2007 schreef:Suzanne F. schreef:had vaak medelijden met de kinderen die naar de BSO moesten.
Omdat die kinderen aangaven dat ze ongelukkig waren op de BSO?
Alet74 schreef:Ik zou het prettig vinden wanneer de mensen die er schijnbaar moeite mee hebben dat anderen hun kind(eren) naar de opvang brengen, dit iets anders zouden formuleren. Ook als je zegt dat je er niets van zegt, zo zeg je voor mijn gevoel (let wel: gevoel) genoeg.
MamboBeach schreef:Dat iemand anders zijn kindjes 'dumpt' bij de creche zeg ik toch ook niets van?