dus ik had daar zwaar de sjaak geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Dit is dus waar Wilders allemaal tegen vecht. Hij waarschuwt al dat de boot lek kan slaan vanwege de schade aan de boeg. Anderen geloven het pas als de boot daadwerkelijk lek is, en het schip aan het zinken is.
Voorkomen is beter dan genezen.
janesmith schreef:Het mag niet zomaar bij ieder 9-jarig meisje. Een meisje mag pas sex hebben als ze haar eerste ongesteldheid gehad heeft. Dan is ze officieel een vrouw, ongeacht de leeftijd.
shilady schreef:Nou ik ben het dus geworden op mn 9e
dus ik had daar zwaar de sjaak geweest
FaberSmid schreef:Maar van waar dat de profeet het ook mocht?
Nicolletje schreef:FaberSmid schreef:Maar van waar dat de profeet het ook mocht?
Hij trouwde Aisha op haar zesde of zevende jaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/A%C3%AFsja
Citaat:Het is niet precies bekend wanneer Aïsja werd geboren. Zij was de dochter van Mohammeds trouwste bondgenoot en later de eerste kalief, Aboe Bakr. Ze behoorden tot de stam van de Qoeraisj, de stam waar Mohammed ook tot behoorde. Volgens de overlevering bekeerde Aïsja zich tot de islam, vlak na haar vader Aboe Bakr. Voordat Aïsja en Mohammed zich verloofden, was Aïsja al eerder verloofd met de Mekkaan Jubair. Na Khadija’s dood verbrak Aboe Bakr Aïsja’s verloving met hem en liet haar verloven met Mohammed. Volgens Ibn Hisham sloot Mohammed in Mekka een huwelijk met Aïsja toen ze zeven jaar oud was, maar kwam ze pas bij hem wonen in Medina toen ze negen of tien jaar oud was
Een mogelijkheid bestaat dat om evenwicht in de chronologie te bewaren in Mohammeds of Aïsjas leven dat men met vrome intenties niet de juiste leeftijd heeft vermeld. Desondanks wordt er vanuit gegaan dat Aïsja op een jonge leeftijd trouwde. Sommige geleerden zoals Montgomery Watt beweren dat het huwelijk tussen Mohammed en Aisha bedoeld was om de band tussen Mohammed en Aboe Bakr te versterken..
Electra63 schreef:Ach, ik heb niets met het geloof en zeker niet met de Islam, maar ik laat mensen wel in hun waarde.
Als mensen willen geloven, prima. Ik heb niet zo snel ergens last van.
En de oplossingen van Wilders daar geloof ik helemaal niet in.
Maar dat ga ik niet nog een keer uitleggen, dat heb ik al genoeg gedaan. Het gaat mij nu, om al die links die geplaatste worden, dat is nl. niet zo moeilijk om die te googlen, maar wat schiet je ermee op?
Meisjes die de doodstraf krijgen in Iran, verschrikkelijk, maar dat heeft niets met de situatie in Nederland te maken.
En als zo'n meisje zou kunnen vludhten naar Nederland, dan mag ze van het gros van de PVV-stemmers hier niet opgenomen wordeen, want die willen allemaal een (islamitische) immigratiestop. Maar wel roepen hoe erg het is dat het gebeurt.
Electra63 schreef:Ach, ik heb niets met het geloof en zeker niet met de Islam, maar ik laat mensen wel in hun waarde.Als mensen willen geloven, prima. Ik heb niet zo snel ergens last van.
En de oplossingen van Wilders daar geloof ik helemaal niet in.
Maar dat ga ik niet nog een keer uitleggen, dat heb ik al genoeg gedaan. Het gaat mij nu, om al die links die geplaatste worden, dat is nl. niet zo moeilijk om die te googlen, maar wat schiet je ermee op?
Meisjes die de doodstraf krijgen in Iran, verschrikkelijk, maar dat heeft niets met de situatie in Nederland te maken.
En als zo'n meisje zou kunnen vludhten naar Nederland, dan mag ze van het gros van de PVV-stemmers hier niet opgenomen wordeen, want die willen allemaal een (islamitische) immigratiestop. Maar wel roepen hoe erg het is dat het gebeurt.
janderegelaa schreef:Electra63 schreef:Misschien kunnen jullie een topic openen:
Wie heeft de meeste links met de meest negatieve en afschuwelijke artikelen?
Volgens mij ging dit topic over elkaar laten opstoken en uitspelen? Nou, dat is volgens mij goed gelukt.
Ach....TS is een tot de Islam bekeerde Nederlandse. In mijn ervaring zijn dit nog de ergste moslims. Ze komen namelijk niet in aaraking met hoe de Westers georiënteerde molsim leeft in Marokko maar met de immigranten uit het Rif gebergte. Gevolg is dat ze deze stroming van de Islam aan gaan hangen die al flink streng is maar er zelf ook nog eens in doorschieten ook. Deze bekeerlingen worden achter hun rug vaak ook behoorlijk nagewezen door diezelfde groep mensen waar ze zo graag bij willen horen. Maar goed, dat is een keuze. Vind alleen niet dat ze kan oproepen tot een onbevooroordeeld, objectief topic terwijl ze zelf in de openingspost al niet meer onbevooroordeeld en objectief is.
Electra63 schreef:Mistral94, ik word prima in mijn waarde gelaten hoor door moslims. Ik kom er dagelijks mee in contact.
Maar er zullen er best zijn die dat niet doen, lekker boeiend.
Het interesseert mij nl. niet zo, zoals ik al zei, ik heb nergens last van.
En wat betreft de immigratiestop, ik heb toch al heel vaak in verschillende topics hier gelezen, dat er vooral toch geen buitenlanders meer moeten worden toegelaten hier.
Het is overvol.
jameyskatje schreef:helemaaaaal gelijk.
ik ben ook geen mens. ik ben een moslim. gehersenspeold door de marokkanen uit het rifgebergte blablabla. ik ben zo erg, de ergste onder de moslims. shame on me
zijn er trouwens geen mensen die zich genoodzaak voelen om mij te komen bevrijden???
Electra63 schreef:Mistral, ik ben heel erg bank.
Moet ik straks ook een burka of hoofddoek dragen, of nog erger, is mijn man de baas thuis.
Ik ga er verder niet op in (heb ik al genoeg gedaan in dit en andere topics), maar ik vind dat een hoop mensen zich de angst laten aanpraten en als jij denkt dat de PVV alles oplost, we zullen zien.
Citaat:Ik ben er niet bang voor, in mijn huis zal geen man de baas zijn, ik zal ook geen hoofdoek of burka gaan dragen dat is iets wat vast staat
jameyskatje schreef:janderegelaa schreef:Ach....TS is een tot de Islam bekeerde Nederlandse. In mijn ervaring zijn dit nog de ergste moslims. Ze komen namelijk niet in aaraking met hoe de Westers georiënteerde molsim leeft in Marokko maar met de immigranten uit het Rif gebergte. Gevolg is dat ze deze stroming van de Islam aan gaan hangen die al flink streng is maar er zelf ook nog eens in doorschieten ook. Deze bekeerlingen worden achter hun rug vaak ook behoorlijk nagewezen door diezelfde groep mensen waar ze zo graag bij willen horen. Maar goed, dat is een keuze. Vind alleen niet dat ze kan oproepen tot een onbevooroordeeld, objectief topic terwijl ze zelf in de openingspost al niet meer onbevooroordeeld en objectief is.
helemaaaaal gelijk.
ik ben ook geen mens. ik ben een moslim. gehersenspeold door de marokkanen uit het rifgebergte blablabla. ik ben zo erg, de ergste onder de moslims. shame on me
zijn er trouwens geen mensen die zich genoodzaak voelen om mij te komen bevrijden???
FaberSmid schreef:persoonlijk aanvallend schrijven is niet nodig als men inhoudelijk kan schrijven.
MISTRAL94 schreef:Randalinpony: Absoluut mee eens hoor en tot oplossingen komen zou het mooiste zijn maar ik denk dat dit niet gaat gebeuren. Ik ben van mening dat men zich aan moet passen aan het land waar je bent. Als ik in een moslimland ben en ik mag een ruimte niet in met korte broek of blote armen (noem maar een dwars straat) dan pas ik mij daar aan. Maar andersom is dat niet het geval en dat vind ik een kwalijke zaak. Overigens is dit de eigen schuld geweest van nederland. We zijn te tolerant geweest alles kan en alles mag hier. Daar ondervind men nu de hinder van en dat is natuurlijk niet alleen met moslims zo.
Heino schreef:jameyskatje schreef:zijn er trouwens geen mensen die zich genoodzaak voelen om mij te komen bevrijden???
Ik wil je wel bevrijden, maar dan niet van de Islam maar van dit topic
Wat een verschrikkelijk topic is dit zeg, respect is echt ver ver ver te zoeken...