Sven002 schreef:phormicola schreef:Ik ben ook voor eerlijke verdelingenNiet iedereen heeft het even gemakkelijk en we zijn het dierlijke Survival of the Fittest allang voorbij gestreefd gelukkig. Meer menselijk, minder dierlijk, wat mij betreft.
Als er geen verschil is tussen rijk en arm, is dat ook niet bevordelijk voor de economie.
Ik ben geen pvv stemmer maar ik ben het er wel mee eens dat ondernemers, hoog opgeleide meer mogen verdienen zonder meer dan de helft in te leveren. Overigens zit daar wel een verschil in met de topbonus van enkele functionarissen.
Dat mensen met die een uitkering hebben meer achter de broek wordt aangezeten los van de mensen die door lichamelijk/geestelijk letsel erin zitten)
(
Ik denk dat er door de kiezers een duidelijk signaal naar buiten is gekomen, en dat daar iets aan moet worden gedaan!
Kijk en DAAR gaat het weer mis! DIE worden juist de dupe van alles. En kom nou niet met "ja dat valt allemaal wel mee" Ik maak het met eigen ogen en gevoel mee dat die mensen er keihard op achteruit gaan en hun kinderen!
DAT is er dus mis met de VVD en PVV.
VVD doet zicht voor als het beste jongetje van de klas, maar ondertussen hebben ze iedereen flink voor de gek. Geloof me de kloof tussen arm en rijk wordt nu dusdanig vergroot dat er heeel wat mensen in de problemen komen.
En PVV, tja...het is nu wachten op een soort van burgeroorlog...
Met andere woorden....we rennen op deze manier keihard naar een veramerikaanse samenleving en zeg nou zelf...daar wordt niemand blij van...
Ik snap gewoon niet dat de burgers van Nederland zo enorm NIET door het gelul van de debatten kan heen kijken...

En voor iedereen die begint met...tja ga je toch emigreren oid... Houd het voor je, heeft geen zin.