Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:58

Meisje had geen tasje bij zich...raar hoor met autosleutels/bult geld/telefoon...? Ik ben niet vd tasjes maar het leek niet of ze een broek aan had.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:02

lesilla schreef:
CNN heeft vaak wel betrouwbare informatie. Pff ben benieuwd naar verdere informatie

Nou dat begint tegenwoordig ook steeds meer op een roddelpers te lijken dus zou er maar niet vanuit gaan dat het per definitie allemaal betrouwbaar is. De bron hiervan is die portier van het hotel en ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar die man is.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:03

Als schoonmaak ploeg ga je toch gewoon schoonmaken wat iemand ook zegt, je moet tenslotte je hotel schoon houden en op de film zie ik joran ook gewoon met spullen vertrekken en niks aan de balie doorgeven.

en mensen willen nu natuurlijk ook iets mee pakken van de publiciteit dus kan maar zo zijn dat het een gerucht is en dat die portier het verzonnen heeft. het leek me niet echt een sjiek hotel op de film en dan lijkt het me niet dat er portieren staan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:05

BE_GENTLE schreef:
Als schoonmaak ploeg ga je toch gewoon schoonmaken wat iemand ook zegt, je moet tenslotte je hotel schoon houden en op de film zie ik joran ook gewoon met spullen vertrekken en niks aan de balie doorgeven.

en mensen willen nu natuurlijk ook iets mee pakken van de publiciteit dus kan maar zo zijn dat het een gerucht is en dat die portier het verzonnen heeft. het leek me niet echt een sjiek hotel op de film en dan lijkt het me niet dat er portieren staan.

Als hij een paar dagen weg gaat heeft hij gewoon spullen nodig..
En hij zal het wel eerst doorgeven en dan vertrekken, lijkt me logisch :P

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:05

Hij checkte uit, dus lijkt me onwaarschijnijk dat hij dt heeft gezegd

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:06

De receptie zag er inderdaad sjofel achtig uit. En als ze tussen 8 uur en half 10 vermoord is in de tijd dat hij nie top de kamer zat...beetje vreemd. Ook die camera's zo op hem gericht en bewogen. Ik ben geen Joran fan maar de filmpjes zijn geknipt, je weet niet hoe of wat.

Lijkt me raar dat hij gaat moorden en zo rustig een kamer op zijn naam boekt, weg sjokt op en neer en zo rustig is. Hij weet bij voorbaat dat er dan een heksenjacht geopend wordt en zeker met camerabeelden.

Ik vind het toch maar wat vreemd hoe meer ik erover nadenk.

En zo'n schoonmaakster die klopt aan en komt binnen, toen hij wegging hing er geen kaartje aan zijn deurklink.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 06-06-10 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:06

Seleentj schreef:
Hij checkte uit, dus lijkt me onwaarschijnijk dat hij dt heeft gezegd

Hij checkte niet uit. althans zo leek het niet op de filmpjes, hij stopte niet en gaf geen sleutel af...voor zover dat te beoordelen is.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:09

Zonnetje81 schreef:
En zo'n schoonmaakster die klopt aan en komt binnen, toen hij wegging hing er geen kaartje aan zijn deurklink.

Schoonmaaksters komen nooit binnen als de sleutel niet ingeleverd is en al helemaal niet als er expliciet gezegd is dat ze niet binnen mogen. Receptie geeft aan schoonmakers door welke kamers ze binnen mogen, tenminste zo gaat het in de meeste hotels ter wereld.

En het zag er inderdaad niet uit als het Hilton, dus een kamer minder schoonmaken is dan weer winst
Laatst bijgewerkt door sarabande op 06-06-10 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:10

BE_GENTLE schreef:

Het was niet bepaald een 3-sterren hotel en er staat ook niet dat hij het aan de balie doorgeeft maar aan de portier. Die staan vaak buiten.
In dit soort gelegenheden gebeurd het wel vaker dat er maar eens in de 3 dagen wordt schoongemaakt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:11

Sarabande: Ik weet niet of je vaker in hotels geslapen hebt, maar ik heb nog nooit meegemaakt op vakantie dat een hele week geen schoonmaakster kwam omdat de sleutel niet ingeleverd was. Ze komen gewoon op dezelfde tijden, kloppen aan, horen ze niks dan lopen ze naar binnen om schoon te maken. In de hotel waar ik zat altijd dagelijks. Dat ze niet dagelijks kwamen zou kunnen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:12

Zonnetje81 schreef:
De receptie zag er inderdaad sjofel achtig uit. En als ze tussen 8 uur en half 10 vermoord is in de tijd dat hij nie top de kamer zat...beetje vreemd. Ook die camera's zo op hem gericht en bewogen. Ik ben geen Joran fan maar de filmpjes zijn geknipt, je weet niet hoe of wat.

Lijkt me raar dat hij gaat moorden en zo rustig een kamer op zijn naam boekt, weg sjokt op en neer en zo rustig is. Hij weet bij voorbaat dat er dan een heksenjacht geopend wordt en zeker met camerabeelden.

Die camera's lijken te bewegen omdat er met een telefoon een beeldscherm gefilmd is waarop de beelden zijn te zien. Overigens zijn er ook wel degelijk camera's die bewegende beelden filmen.

En nogmaals, dit hoeft geen moord met voorbedachte rade te zijn. Kan ook een uit de hand gelopen ruzie zijn waarbij het meisje is omgekomen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 19:15

Zonnetje81 schreef:
Sarabande: Ik weet niet of je vaker in hotels geslapen hebt, maar ik heb nog nooit meegemaakt op vakantie dat een hele week geen schoonmaakster kwam omdat de sleutel niet ingeleverd was. Ze komen gewoon op dezelfde tijden, kloppen aan, horen ze niks dan lopen ze naar binnen om schoon te maken. In de hotel waar ik zat altijd dagelijks. Dat ze niet dagelijks kwamen zou kunnen.

In jeugdherbergen is dat bijvoorbeeld weer anders, daar komen ze dus niet iedere dag.
En inderdaad; als je doorgeeft dat ze niet hoeven te komen, zullen ze dus ook gerust een dagje overslaan.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:27

Zonnetje81 schreef:

Precies wat ik ook denk. :j
Ik moet eerst maar eens zien of hij haar wat aangedaan heeft..

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:28

Bij een hotel die geen 4 sterren of meer heeft staan echt geen portieren voor de deur. en op de beelden te zien was dit hotel gewoon een simpel hotel. en hij ging een paar dagen weg tja dan lever je geen sleutel in lijkt me want je komt terug. en dat is ook raar want waarom betalen voor een hotel als je er niet in slaapt.
En 1 dagje schoonmaak overslaan okay maar 3 dagen is toch wel heel vreemd en vies na mijn mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:29

BE_GENTLE schreef:

Nee dat doet een schoonmaak ploeg niet. Als ik in een hotel zit wil ik niet eens dat de kamer wordt schoongemaakt en dat zeg ik dan ook en dan gebeurt het niet. Heb het al vaker meegemaakt dat de schoonmakers dan spullen jatten en heb daar geen zin in. Ik houdt het dan zelf wel bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:31

BE_GENTLE schreef:
Bij een hotel die geen 4 sterren of meer heeft staan echt geen portieren voor de deur. en op de beelden te zien was dit hotel gewoon een simpel hotel. en hij ging een paar dagen weg tja dan lever je geen sleutel in lijkt me want je komt terug. en dat is ook raar want waarom betalen voor een hotel als je er niet in slaapt.
En 1 dagje schoonmaak overslaan okay maar 3 dagen is toch wel heel vreemd en vies na mijn mening.

Wat je nu zegt klopt ook weer niet. Hotels in risico landen waar toeristen verblijven staan er wel vaak portiers al is het een sjofel hotel, het gaat om de veiligheid.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:31

lesilla schreef:
odetteke schreef:
Cayenne schreef:

Waarom dit soort complottheorieen? Daar schiet de Peruaanse politie niets mee op natuurlijk.
Die willen de dader(s) hebben. Of het er nou 1 is of 10. Dan is er echt geen reden om dingen eruit te gaan knippen hoor.

Omdat joran ook weet dat hij genoeg vijanden heeft en hij dit soort dingen misschien zal gebruiken in een rechtzaak. Een boze peter r. de vries die wraak wil en het hotelpersoneel heeft omgekocht is een spannend verhaal :+

Ik wou eigenlijk zeggen, ik wacht tot het moment dat iemand zegt dat Peter het heeft gedaan :o
Dit zei ik van de week al tegen mij man maar dat was niet serieus.

De meeste dingen zijn gelukkig nog gewoon zo zoals ze lijken en in dit geval lijkt het me heel erg duidelijk.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:32

BE_GENTLE schreef:

Tja ik ben nooit in een hotel in Peru geweest en heb geen idee wat daar wel of niet op de stoep staat.
Hij levert ook geen sleutel in dus begrijp niet echt waar je het over hebt.
3 dagen niet schoonmaken gebeurd echt vaker hoor in dit soort gelegenheden, dat is op zich niets vreemds. Zeker niet als het waar is dat hij heeft gezegd dat zijn vriendin niet gestoord wilde worden.

Katja

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:35

Portier is in Zuid-Amerikaanse landen vrij normaal die hadden ze in de meeste hotels waar ik geweest ben ook en dat waren soms nog minder dan 1 sterren hotels.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:35

Ik heb wel in Peru in een hotel gezeten (lima) maar goed dat was wel een luxer hotel dan waar Joran zat dus daar kan ik ook niet over oordelen..

xTamara

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:36

het maakt toch niet echt uit wat voor een hotel het is?
Dat heeft vast niks bijgedrage aan de moord/doodslag!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:40

ThePast03 schreef:
BE_GENTLE schreef:

Tja ik ben nooit in een hotel in Peru geweest en heb geen idee wat daar wel of niet op de stoep staat.
3 dagen niet schoonmaken gebeurd echt vaker hoor in dit soort gelegenheden, dat is op zich niets vreemds. Zeker niet als het waar is dat hij heeft gezegd dat zijn vriendin niet gestoord wilde worden.

Nou hij levert geen sleutel in dus hij is niet aan de receptie geweest om te zeggen dat hij weg gaat etc.
3 dagen niet schoon maken ik heb het nog nooit mee gemaakt en het lijkt me juist in zulke landen dat je dat dagelijks moet bijhouden i.v.m ongedierte etc.

Of er portiers voor staan is niet duidelijk natuurlijk maar het lijkt mij onwaarschijnlijk in zo´n matig hotel.
Ik ben pas overtuigd als deze portier op camera opgenomen is pratend tegen joran.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:42

BE_GENTLE schreef:
ThePast03 schreef:

Nou hij levert geen sleutel in dus hij is niet aan de receptie geweest om te zeggen dat hij weg gaat etc.
3 dagen niet schoon maken ik heb het nog nooit mee gemaakt en het lijkt me juist in zulke landen dat je dat dagelijks moet bijhouden i.v.m ongedierte etc.

Of er portiers voor staan is niet duidelijk natuurlijk maar het lijkt mij onwaarschijnlijk in zo´n matig hotel.
Ik ben pas overtuigd als deze portier op camera opgenomen is pratend tegen joran.

Ik heb het al een keer eerder in het topic genoemd, maar ik had gelezen dat Joran bij de receptie had gevraagd zijn kamer niet schoon te maken gedurende zijn verblijf. ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:43

BE_GENTLE schreef:

Gelukkig zullen ze bij de politie ook wel wat beter bewijsmateriaal hebben.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:44

Vragen dat je kamer niet schoongemaakt wordt is echt heel normaal.

Afspraken met de receptie kun je ook via de telefoon in je kamer maken BE_GENTLE.