Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloes schreef:Mijn schoonvader zou met zijn klas (hij is leraar) naar Barcelona vliegen. Gister zouden ze vertrekken, maar vrijdag was al bekend dat het niet door zou gaan. Alle leerlingen gebeld, en dit verteld. Nu zat er nog een groep van hun school in Barcelona, en er zou zaterdagmiddag een lege bus vertrekken om die groep op te halen. Dus, hij heeft vrijdagavond alle leerlingen weer gebeld, dat het wél door zou gaan. Ze zouden dan zaterdagmiddag om 17u met de bus richting Barcelona gaan. Uiteindelijk is alles afgeblazen, 1 van de leerlingen van de groep die in daar nu zit, is verongelukt. Dus kon mn schoonvader zaterdagochtend iedereen weer afbellen. Dubbel sneu dus
Nyckle schreef:Mijn vader zit samen met zijn vriendin in Egypte om vakantie te vieren, morgen zouden ze terug, maar omdat Schiphol eerst de 'schade' in moet halen, kunnen ze pas in mei weer terug vertelde hij net aan de telefoon. Dat is in ieder geval wat de mensen daar zeggen
Amber_ schreef:miss_kippie schreef:klm gaat vandaag vertrekken van uit curacao mijn vriendin zit daar (stewardess) maar ze weet nog niet naar welk luchthaven ze gaan want der is nog veel dicht.
![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom deden ze dat niet gisteren..
Dan had ik nog mee terug gekund naar Curacao
Amber_ schreef:miss_kippie schreef:klm gaat vandaag vertrekken van uit curacao mijn vriendin zit daar (stewardess) maar ze weet nog niet naar welk luchthaven ze gaan want der is nog veel dicht.
![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom deden ze dat niet gisteren..
Dan had ik nog mee terug gekund naar Curacao