Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:griebels schreef:Geen idee... Ik kan niet eens achterhalen waar die gevestigd zit.
Heb wel een mailtje naar animal cops gestuurd...
Of ze undercover op die site kunnen
Wat gek ik had hem met één druk op de knop al? Telefoonnummer adres en al.
Denk alleen dat je dr weinig mee uithaalt ze te bellen.
Marian_ schreef:xxMACYYY schreef:KAKEN SCHIETEN NIET OP SLOT. Dat is echt een ***verhaal.
Een labrador kan net zo goed aanvallen als een stafford/pitbull achtig iets.ligt gewoon aan de baas.
over de kaken heb je gelijk, maar 't scheelt dat een stafford/pitbull ''achtig iets'' gefokt is om te vechten en een labrador niet.
ze kunnen beide aanvallen, dat 't helemaal aan de baas ligt is onzin.
slimmerik schreef:De mensen die nl doorgaans met dat soort dieren rondwandelen hebben echt geen geld over voor een raszuivere hoor....
Kellytjuh2 schreef:weet niet waar je deze onzin vandaan hebt maar de pitbull is zeker niet gefokt om te vechten!!
slimmerik schreef:De mensen die nl doorgaans met dat soort dieren rondwandelen hebben echt geen geld over voor een raszuivere hoor....
slimmerik schreef:Kellytjuh2 schreef:weet niet waar je deze onzin vandaan hebt maar de pitbull is zeker niet gefokt om te vechten!!
In de tijd van de Arena gevechten bij de Romeinen werden ze al als vechthond ingezet tegen luipaarden.... Zijn in de 18 de eeuw van Griekenland overgekomen naar Engeland om ingezet te worden bij hondengevechten... de 19 de eeuw naar Amerika overgewaaid en daarna naar Europa. Nog steeds vinden hondengevechten (nu illegaal) plaats.
Momenteel worden ze door liefhebbers inderdaad gefokt als huishond. Echter een gedeelte nog steeds als vechthond of als "wapen" helaas. Die honden worden vaak gekruist om nog meer agressie erin te krijgen... Maar daar hebben we het ook uitgebreid over gehad in dit topic.
Dus jij kunt dat onzin noemen maar dan zou ik dat graag beter onderbouwd hebben van jouw kant uit.
Het exacte ras van de honden in de openingspost is overigens aan heel veel speculaties onderhevig.... misschien waren het wel poedels
Snoevie schreef:er zwerven zoveel verschillende verhalen over de herkomst.........en wat is er nu precies waar
Dreeetje schreef:Grr, het is toch niet normaal !
Mijn hond is gister uit het niets aangevallen door een pitbull! Er gebeurde niks, ze liep langs en het volgende moment hing ze al in de lucht, er waren geen voortekenen niks..
Ze heeft zeker meer dan 30 seconden in de bek gehangen en loslaten ho maar ..
En dan lees je nu dit verhaal weer ..![]()
Het is verschrikkelijk maar ook zeker omdat de vrouw ook aangevallen is ..
Ik weet het niet hoor wat het met die honden is.. Ongelovelijk !