Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sparta_ schreef:Er zijn ook talloze voorbeelden dat het anders kan, maar dat is net welke je wilt zien.
Uit de Metro van vandaag...Citaat:De Roon mocht uitleggen wat hij met minimumstraffen bedoelde, bijvoorbeeld voor "geweldpleging op de openbare weg". Wilders interrupeerde: 'in normaal Nederlands: een Marrokaan die iemand in elkaar slaat'.
Misser schreef:Vanochtend stond dus in de krant dat Wilders een hoofddoekjesverbod wil bij alle gemeentelijke instellingen in Almere en Den Haag.
Het geldt alleen voor hoofddoekjes, want kruisjes en keppeltjes horen bij onze cultuur.
Sorry, maar hier kan ik echt niets anders van maken dan pure discriminatie. Walgelijk gewoon, ben oprecht verbaasd dat mensen op zo iemand kunnen stemmen.
windhond schreef:Misser schreef:Vanochtend stond dus in de krant dat Wilders een hoofddoekjesverbod wil bij alle gemeentelijke instellingen in Almere en Den Haag.
Het geldt alleen voor hoofddoekjes, want kruisjes en keppeltjes horen bij onze cultuur.
Sorry, maar hier kan ik echt niets anders van maken dan pure discriminatie. Walgelijk gewoon, ben oprecht verbaasd dat mensen op zo iemand kunnen stemmen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/373175/1 ... epakt.html
En dit dan.....is zeker maar weer een incident.
Unwritten schreef:Vooral dat laatste, een geweldpleging op de openbare weg is dus alleen maar mogelijk door Marokkanen?
windhond schreef:Misser schreef:Vanochtend stond dus in de krant dat Wilders een hoofddoekjesverbod wil bij alle gemeentelijke instellingen in Almere en Den Haag.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/373175/1 ... epakt.html
En dit dan.....is zeker maar weer een incident.
Misser schreef:windhond schreef:Die gozer discrimineert toch net zo goed.
Ik snap je punt niet.
Ja hij discrimineert. Moeten wij het dan ook maar doen? Ik sta daar gelukkig boven.
Citaat:Dus dan de allochtonen hun gaan maar laten gaan?
Ik zou niet durven om te emigreren naar een ander land, en dan daar vanalles gaan rondspuien over notabene het eigen volk wat daar woont. Ik hoef maar naar buiten te lopen hier, en een groepje marokkanen zitten je na te fluiten, als je niet reageert ben je een 'h*er' en weet ik veel wat. Nu kun je wel weer hetzelfde verhaaltje gebruiken als 'ja maar autochtonen/nederlanders doen het ook' Nederlanders!?!?! waar?? als ik ze nou eens tegen kwam hier in Rotterdam waar ik woon?? het is mij eerlijk gezegd nog nooit gebeurt dat ik zo ben behandelt door een groep nederlandse jongeren.
Ze doen het uiteraard OOK, maar marokkanen/turken een heel stukkie meer, en dat is gewoon een feit.
Een vriend van mij is ook marokkaan, heeft gestudeerd en is nu advocaat. TOPGOZER! Hij schaamt zich notabene voor zijn eigen volk, en helaas krijgt hij ook een heleboel vooroordelen omdat hij een marokkaan is, en dat is zonde. Voor de marokkanen in Nederland die het wél goed doen, is het ook niet eerlijk..
Tuurlijk zijn er veel probleemgevallen, pubers die ruzie zoeken, spullen kapot maken, ongein uithalen zowel allochtoon als autochtoon. Maar het staat gewoon in de cijfers, en het is gewoon een feit dat de allochtonen hierin een meerderheid hebben, en dat moét stoppen.
Wilders is daarintegen wel heel erg extreem, maar zoals je ziet nederland is het ZAT. ik ook!
Wat je nu zegt is onzin, 'ow die allochtonen discrimineren dus dan moeten wij dat ook doen, nee ik sta erboven' dan verandert er NIETS. Dit is Nederland, ze hebben geen enkel recht om te discrimineren en dit gaat gewoon veel en veelst te ver.
.
Toekie schreef:Misser: Ik ben ook een Westerse, maar voel me niet minder geraakt. Hoe moet het dan zijn voor een Marokkaan.![]()
Adil18:
''Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit.''
''Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden per direct uit Nederland verwijderd.'' (wat trouwens als iemand onterecht beschuldigd/veroordeeld wordt?)
Waves schreef:weet je wat ik vooral ook ernstig vind... de meeste overlast door allochtonen (of van wie dan ook) komt van jongens. De meisjes doen het over het algemeen hardstikke goed en een groot deel volgt braaf een HBO opleiding.
Waarom wordt altijd de vrouw ingezet als pion in dit soort politieke strijd tussen mannen??
De vrouw als symbool en grensbewaker van de cultuur. Zeer kwalijk. En hen wordt niets gevraagd.
Misser schreef:Unwritten schreef:Vooral dat laatste, een geweldpleging op de openbare weg is dus alleen maar mogelijk door Marokkanen?
Een kennis van me is laatst in elkaar geslagen door een stel Sterrenwijkers (voor mensen die niet uit Utrecht komen: autochtonen), zomaar, omdat hij langs fietste.
Maar dat is niet zo erg? Want hij is iets getint en zij zijn autochtoon?