16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:58

Oja, nog even heel off-topic, met humor met je beperkingen of negatieve dingen omgaan, daarbij denk ik aan mijn vriend die tegen zijn blinde collega zegt, "Kijk dan toch ook uit!" En dat zijn blinde collega dan zegt "Ik zag het niet" ofzo....
Met necrofiel gaan schelden is imo geen humor :n

HannahFrouk

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:01

Ik vond Theo Maassens reactie echt typerend. Alsof "ouderen" niet sensueel mogen zijn of (oeh, helemaal erg) seksueel. Als jongere mensen zich zo presenteren is het ok, maar als ouderen zich zo laten zien, dan is het opeens "necrofilie"? Ik vind het juist mooi dat middelbaren (tsja, en hoor ik daar zelf inmiddels ook niet bij) en ouderen ervoor uitkomen dat ze wel sensueel en seksueel mogen zijn.

Maar ok, het bedrag dat ze ervoor krijgt en de behoefte om Adam Curry een loer te draaien, zal wel een grotere rol hebben gespeeld dan dat wat ik nu stel.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:02

Jacimatho schreef:
Miska schreef:

Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Dat moet ieder voor zichzelf weten hoe die dat doet?
Ik verkies mijn manier en die sluit niet aan bij de ander... so what?
Als een ander mij daar niet om mag, who cares?
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Als het je persoonlijk raakt zegt het ook iets over jezelf!
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Wat heeft dat dan voor zin?
Daarmee kom je ook niet dichterbij elkaar.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?

Blijkbaar heb jij een achtergond die het je moeilijk maakt om met open sexualiteit om te gaan. Dat is wat ik begrijp uit je berichtjes. Waarschijnlijk triggert dit topic het een en ander, maar dan nog kun je je mening geven zonder beledigend te zijn naar andere bokkers.
Je geeft heel treffend weer dat je jezelf bent en dus zelf moet weten wat je zegt en doet.
Waarom geldt dat alleen voor jou en niet voor PP?
Zij moet dan toch ook zelf weten wat ze doet en op wat voor manier?

Dat geldt niet alleen voor mij en dat mag Paay ook gerust alleen heb ik daar wel een mening over.
Zoals iedereen dat hier heeft.
Wat is beledigender mijn ongezouten mening over Paay en de manier die het beste bij mij aansluit hoe ik dat breng of dat andere mensen mij persoonlijk weg wensen in dit topic, omdat zij er niet mee dealen kunnen? Getuigt dat van respect dan?
Zo ver ik weet ben ik niet direct of persoonlijk beledigend naar een bepaalde bokker geweest.
Tenzij ze dit anders hebben opgevat door mijn rake opmerkingen.
Maar is dat vervolgens mijn probleem?

Nicolletje schreef:
Zo zeg, 30 pagina's verder en Miska vindt Theo nog steeds niet onbeschoft... Miska, vraagje, als Theo had gezegd "Een vriend van mij is pedofiel misschien vindt hij verlept ook wel lekker, weer eens wat anders" had je het dan ook grappig gevonden?

Ja, dan had ik er inderdaad ook nog om kunnen lachen, want neem je dat soort uitspraken serieus?
Zo maken mijn zusje en ik ook grappen met elkaar over onze moeder en stiefvader.
Je kunt toch wel bedenken, dat het totaal nergens over gaat en waarom hij zoiets zegt?
Alsof wij het menen als we onze moeder en stiefvader zo te kijk zetten met domme opmerkingen.
Wij hebben domme lol en lachen is gezond en je kunt je wel blijven ergeren aan loze uitspraken, maar die verkies ik niet.
Het leven is al donker genoeg, kijk naar de zonnige kant.
Jullie vinden mij maar een apart mens en begrijpen het niet, terwijl ik jullie nergens om veroordeel.
Dat is het verschil!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:04

Als ik mijn vader een pedofiel zou noemen, zou ik niet meer welkom zijn in huis...

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:05

Ik vind dat ze er heel erg goed uitziet voor haar leeftijd, dus waarom niet? Ik heb inderdaad ook de discussie met Theo Maassen gezien en ik vond het echt belachelijk wat hij er allemaal uitgooide. Ik begreep gewoon niet goed wat zijn probleem was, vind je het mooi, koop je de Playboy, zo niet, koop je hem niet. Ik zie niet helemaal in waar al die ophef voor nodig is.
Als Patricia graag in de Playboy wil, so what? Niet veel mensen kunnen dat zeggen op hun zestigste hoor.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:06

_San87_ schreef:
Als ik mijn vader een pedofiel zou noemen, zou ik niet meer welkom zijn in huis...

Dat kan en is dan ook duidelijk dus doe je dat niet.
Bij ons kijken we redelijk luchtig naar dingen al hebben wij wel onze aanwezige emoties en uitspraken.
Bovendien als we iets zeggen wat elkaar kwetst komt er altijd een excuses.
En weten we weer waar elkaars grenzen liggen.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:07

Jannepauli schreef:
Citaat:
Wat ontzettend smakeloos en ordinair om zo iemand aan te vallen. Lekker makkelijk, anoniem van achter je PC.

Ach.. zo hoeft het inderdaad niet maar laten we wel wezen: Miska doet precies hetzelfde en is héél wat grover in de mond over een persoon die zich hier op dit forum niet is om zich te verdedigen. En in dat licht bezien is ook haar commentaar op PP die "achteraf" wat onaardige dingen over TM zegt dan toch wel merkwaardig.
En zoals Miska het kennelijk op prijs stelt dat een bokker die even uit de bocht vliegt haar excuses heeft aangeboden, zou ik het wel stijlvol vinden als Miska op haar beurt aantijgingen als "prutsmuts" zou willen terugnemen. Eén ding is zeker: of je het nu wel of niet eens bent met de acties van PP/TM, er valt nog wat te leren van de wijze waarop La Paay in het tv programma heeft gereageerd.

Daar kunnen vele mensen nog van leren inderdaad![/quote]
Hier ben ik het zooooo mee eens. Voornamelijk met het bovenste gedeelte!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:08

Sjah, wat maakt het uit patricia is door die ophef veel beter uit gekomen. Ik denk zeker niet dat ze het spijtig vind. Je ziet het hier ook mensen kopen speciaal playboy en ze zal zeker ook nog naar talkshows gevraagd worden enz

Ik denk dat patricia thuis lacht en de onbeschofte man dankbaar is, betere wraak is er niet :)

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:12

Precies, laat iedereen lekker zijn gang gaan. Je hoeft de Playboy niet te kopen hoor. Ik begrijp gewoon echt niet dat er mensen zijn die zich hier serieus druk om gaan maken. Iedereen zijn mening hoor, maar om Patricia nou allemaal verwijten te gaan maken omdat ze ergens voor heeft gekozen waar ze zich blijkbaar goed bij voelde...

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:14

Miska schreef:
_San87_ schreef:

Dat kan en is dan ook duidelijk dus doe je dat niet.
Bij ons kijken we redelijk luchtig naar dingen al hebben wij wel onze aanwezige emoties en uitspraken.
Bovendien als we iets zeggen wat elkaar kwetst komt er altijd een excuses.
En weten we weer waar elkaars grenzen liggen.

Miska, al 33 pagina's lang lezen we hoe jij het voelt en erover denkt, en wat daar de redenen voor zijn. Gister gaf je aan dat je hup hebt. Maar dit is zo'n schreeuw om aandacht...ik zou er hulp bij gaan zoeken.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:16

Echwel schreef:
Zo Jacci vat dus in 1post samen wat ik in tig posts heb gedaan :D ben het er zo mee eens..
Wat mij opvalt is dat de wat oudere bokkers er gewoner mee omgaan dan jongere, zijn wij dan echt van de flower power en vrije seks

Ja hoor, make love not war. :D
Vind ik absoluut iets in zitten!!!

Al dat preutse gedoe, niet mijn ding..... :)

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:17

bleegh wat een kwal die Theo zeg..!

Nee ik hoor toch nog tot de jongeren denk ik, maar ga toch met het gros mee.

Jee wat heeft die vrouw lef zeg! En gelijk heeft ze, dat ze maar een voorbeeld ik voor ons. Ik weet wel dat ik er op mn 60e ook nog zo hoop uit te zien!!

En in de playboy; ze heeft groot gelijk, levert ook meteen een mooi zakcentje op!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:18

Ouderen zitten dichter bij patricia :P als ze die leeftijd een slecht iets zouden vinden. Spreken ze tegen hun eigen winkel op :')

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:19

zeg ik word volgende week 24 ben ik al oud dan? :P

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:20

Ik ben 18 hoor ik ook bij het oude gros 8-) ?

Sluit me er iig wel bij aan
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 11-12-09 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:20

katiavl schreef:
Ouderen zitten dichter bij patricia :P als ze die leeftijd een slecht iets zouden vinden. Spreken ze tegen hun eigen winkel op :')

Ben pas op de helft hoor!! :P

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:21

Ik zal er over nadenken, Teddy321
Maar ik zie het anders, het is info uitwisselen en discussie voeren.
Mijn hulp heeft totaal geen verband met hetgeen wat ik hier post en vind ik niet gepast om dat aan te halen.
Ik ben zelf heel goed in staat zelf na te denken en ben me van heel veel bewust, maar niet op de manier die jullie graag zouden zien.
Misschien ben ik nog niet zo ver ontwikkeld...
Laten we het daar maar bij houden.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:21

katiavl schreef:

Nou, ik ben nog niet eens van middelbare leeftijd, hoor, laat staan bejaard. :D
Maar we worden allemaal ouder, als het goed is, en ja, ik hoop op oudere leeftijd ook nog steeds aantrekkelijk gevonden te worden. Ik zal er niet zo uitzien als PP, want ik laat niets doen aan mezelf, maar met gezond leven, wat sporten, de juiste kleding en positief in het leven staan, kom je al een heel eind. ;)
Althans, tot nu toe kom ik er toch aardig mee weg, geloof ik. :P

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:22

Nouja ik ben 'nog maar 16' maar ik heb toch echt wel respect voor die vrouw. Ik denk dat we allemaal wel mogen hopen dat we er ook nog zo uitzien op die leeftijd.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:23

suus_ schreef:
Ik ben 18 hoor ik ook bij het oude gros 8-) ?

Idd :+

Ik vind gewoon: als je je prettig voelt bij de dingen die je doet, WAAROM NIET??

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:25

katiavl schreef:

Wat heeft leeftijd te maken met het feit dat je het niet vindt kunnen dat iemand zulk soort opmerkingen maakt tegen wie dan ook?
Niemand, maar dan ook niemand zou zo asociaal laag moeten gaan enkel en alleen om een punt te maken. Een punt die hij allang gemaakt had maar niet de reactie op kreeg waarop hij gehoopt had.

Mag toch hopen dat normale omgangsvormen niet alleen meer iets is voor ouderen.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:26

HannahFrouk schreef:
Ik vond Theo Maassens reactie echt typerend. Alsof "ouderen" niet sensueel mogen zijn of (oeh, helemaal erg) seksueel. Als jongere mensen zich zo presenteren is het ok, maar als ouderen zich zo laten zien, dan is het opeens "necrofilie"? Ik vind het juist mooi dat middelbaren (tsja, en hoor ik daar zelf inmiddels ook niet bij) en ouderen ervoor uitkomen dat ze wel sensueel en seksueel mogen zijn.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens!

En net alsof die 20 jarige modellen zo pure nature zijn.. :') Die worden net zo goed met Photoshop bewerkt en reken maar dat 9 van de 10 geen echte boobies heeft! :))

Ik vind d'r echt een prachtige vrouw. Wel een barbie, maar dat vind ik juist wel leuk. Verschil moet er wezen! :D Anders is iedereen ook zo hetzelfde, toch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:27

Fiffill schreef:
Ik vind het zo'n onzinargument 'Theo is verlept, zelf te oud, te lelijk, blablabla'. Dat is een kwestie van smaak, mensen, geen argument. Zo zou ik persoonlijk liever niet met PP naar bed gaan, ik vind haar een vreselijk neppe opgespoten botox-vrouw. En dan roepen 'ja, 't is echt hoor!'

'Aan mijn lichaam is nooit iets gedaan.' Wat is een borstverkleining dan? Wordt alles ook meteen even strakgetrokken. Ik vind het onzin.

Denk je er wel aan dat borstverkleiningen ook om medische redenen kunnen gebeuren? (dwz: enorme pijn aan de rug enz)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:28

Ik wil nog even een opmerking plaatsen voordat ik met de hond het bos in ga...

Wijs is hij die zich niet stoort aan kritiek en die zijn weg gaat door het leven!

:wave:

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:33

Miska schreef:
Wijs is hij die zich niet stoort aan kritiek en die zijn weg gaat door het leven!

:wave:

Als Theo Maassen op een normale manier en vooral ook onderbouwde kritiek had gegeven had geen mens zich daar druk over gemaakt.
Dit ging niet meer om kritiek, dit was een vreselijk gefrustreerde en asociale manier iemand proberen de grond in te trappen omdat diegene op eerdere opmerkingen niet zo reageerde zoals meneer wenste.