Met necrofiel gaan schelden is imo geen humor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacimatho schreef:Miska schreef:
Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Dat moet ieder voor zichzelf weten hoe die dat doet?
Ik verkies mijn manier en die sluit niet aan bij de ander... so what?
Als een ander mij daar niet om mag, who cares?
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Als het je persoonlijk raakt zegt het ook iets over jezelf!
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Wat heeft dat dan voor zin?
Daarmee kom je ook niet dichterbij elkaar.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?
Blijkbaar heb jij een achtergond die het je moeilijk maakt om met open sexualiteit om te gaan. Dat is wat ik begrijp uit je berichtjes. Waarschijnlijk triggert dit topic het een en ander, maar dan nog kun je je mening geven zonder beledigend te zijn naar andere bokkers.
Je geeft heel treffend weer dat je jezelf bent en dus zelf moet weten wat je zegt en doet.
Waarom geldt dat alleen voor jou en niet voor PP?
Zij moet dan toch ook zelf weten wat ze doet en op wat voor manier?
Nicolletje schreef:Zo zeg, 30 pagina's verder en Miska vindt Theo nog steeds niet onbeschoft... Miska, vraagje, als Theo had gezegd "Een vriend van mij is pedofiel misschien vindt hij verlept ook wel lekker, weer eens wat anders" had je het dan ook grappig gevonden?
_San87_ schreef:Als ik mijn vader een pedofiel zou noemen, zou ik niet meer welkom zijn in huis...
Jannepauli schreef:Citaat:Wat ontzettend smakeloos en ordinair om zo iemand aan te vallen. Lekker makkelijk, anoniem van achter je PC.
Ach.. zo hoeft het inderdaad niet maar laten we wel wezen: Miska doet precies hetzelfde en is héél wat grover in de mond over een persoon die zich hier op dit forum niet is om zich te verdedigen. En in dat licht bezien is ook haar commentaar op PP die "achteraf" wat onaardige dingen over TM zegt dan toch wel merkwaardig.
En zoals Miska het kennelijk op prijs stelt dat een bokker die even uit de bocht vliegt haar excuses heeft aangeboden, zou ik het wel stijlvol vinden als Miska op haar beurt aantijgingen als "prutsmuts" zou willen terugnemen. Eén ding is zeker: of je het nu wel of niet eens bent met de acties van PP/TM, er valt nog wat te leren van de wijze waarop La Paay in het tv programma heeft gereageerd.
Miska schreef:_San87_ schreef:Als ik mijn vader een pedofiel zou noemen, zou ik niet meer welkom zijn in huis...
Dat kan en is dan ook duidelijk dus doe je dat niet.
Bij ons kijken we redelijk luchtig naar dingen al hebben wij wel onze aanwezige emoties en uitspraken.
Bovendien als we iets zeggen wat elkaar kwetst komt er altijd een excuses.
En weten we weer waar elkaars grenzen liggen.
Echwel schreef:Zo Jacci vat dus in 1post samen wat ik in tig posts heb gedaanben het er zo mee eens..
Wat mij opvalt is dat de wat oudere bokkers er gewoner mee omgaan dan jongere, zijn wij dan echt van de flower power en vrije seks
katiavl schreef:Ouderen zitten dichter bij patriciaals ze die leeftijd een slecht iets zouden vinden. Spreken ze tegen hun eigen winkel op
katiavl schreef:Ouderen zitten dichter bij patriciaals ze die leeftijd een slecht iets zouden vinden. Spreken ze tegen hun eigen winkel op
HannahFrouk schreef:Ik vond Theo Maassens reactie echt typerend. Alsof "ouderen" niet sensueel mogen zijn of (oeh, helemaal erg) seksueel. Als jongere mensen zich zo presenteren is het ok, maar als ouderen zich zo laten zien, dan is het opeens "necrofilie"? Ik vind het juist mooi dat middelbaren (tsja, en hoor ik daar zelf inmiddels ook niet bij) en ouderen ervoor uitkomen dat ze wel sensueel en seksueel mogen zijn.
Fiffill schreef:Ik vind het zo'n onzinargument 'Theo is verlept, zelf te oud, te lelijk, blablabla'. Dat is een kwestie van smaak, mensen, geen argument. Zo zou ik persoonlijk liever niet met PP naar bed gaan, ik vind haar een vreselijk neppe opgespoten botox-vrouw. En dan roepen 'ja, 't is echt hoor!'
'Aan mijn lichaam is nooit iets gedaan.' Wat is een borstverkleining dan? Wordt alles ook meteen even strakgetrokken. Ik vind het onzin.
Miska schreef:Wijs is hij die zich niet stoort aan kritiek en die zijn weg gaat door het leven!