Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:14

Zover hoeft in Nederland gelukkig niet te komen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:15

Ik kijk wel eens de reacties op http://www.telegraaf.nl als er weer eens een stuk over wilders in staat en ik kan me altijd hoogst verbazen over de intelligentie van de mensen die hem verdedigen. Ze schrijven zelf alsof ze geen enkele vorm van scholing gehad hebben. Kunnen alleen maar anderen voor rotte vis uitmaken en van op niveau discussieren hebben ze al helemaal nog nooit gehoord.

Vandaag ook weer een stuk dat Wilders vindt dat PvdA-minister Eberhard van der Laan en D66-leider Alexander Pechtold zich gedragen als „politieke handlangers” van Mohammed B.

Erg simpel allemaal weer dus. Wie zijn de volgende waarvan Wilders denkt dat ze op hem uit zijn? Voldemort? E.T.? Mijn tuinkabouter?

Man die vent wordt met de dag idioter.

En Noudy: je oogst wat je zaait....

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:20

faye schreef:
Zover hoeft in Nederland gelukkig niet te komen.

Nog niet altijd nee, maar dat is wel wat meneer Wilders van plan is.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:21

Heino schreef:
noudy schreef:
maar ga jij eens naar den haag naar de markt kijken ze je dom aan als je daar als nederlander loopt zijn enkel en alleen buitenlanders en kunnen geen woord hollands.
En wat dacht je van de gevangenissen(mijn man werkt daar geregeld) vind je echt niet veel hollanders hoor enkele maar.
En dat is gewoon een feit.

Kom regelmatig op de markt en wordt dat altijd vriendelijk geholpen. Verklaar dat eens dan. Ohja tuurlijk ik tref alleen de goede. Toeval? Denk het niet.
En waarom zal de gevangenis vol zitten met "buitenlanders"? Omdat mensen als jij op ze neerkijken en ze niet eens een kans geven een fatsoenlijk leven op te bouwen hier. Nogal logisch dat ze dan genoodzaakt zijn het lagerop te zoeken. En nee tuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar dat speelt wel een grote rol.

Ja ik word ook vriendelijk geholpen(zullen wel vriendelijk moeten zijn anders verkopen ze weinig he)
Maar daar gaat het niet om gaat erom dat ik het niet normaal vind dat er daar gewoon meer buitenlanders zijn dan hollanders.
Vind het echt niet logisch om het dan maar lagerop te gaan zoeken, omdat mensen zogenaamd op hun neerkijken.
Bestaat ook nog zoiets als gewoon werken.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:23

Noudy: ik frustreer me echt een beetje door jouw reacties. Want daaruit blijkt zo ontzettend dat je geen idee hebt waar je het over hebt.

En dat je het erg vind dat er meer buitenlanders dan hollanders zijn vind ik al helemaal vreselijk.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:24

noudy schreef:
Heino schreef:

Kom regelmatig op de markt en wordt dat altijd vriendelijk geholpen. Verklaar dat eens dan. Ohja tuurlijk ik tref alleen de goede. Toeval? Denk het niet.
En waarom zal de gevangenis vol zitten met "buitenlanders"? Omdat mensen als jij op ze neerkijken en ze niet eens een kans geven een fatsoenlijk leven op te bouwen hier. Nogal logisch dat ze dan genoodzaakt zijn het lagerop te zoeken. En nee tuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar dat speelt wel een grote rol.

Ja ik word ook vriendelijk geholpen(zullen wel vriendelijk moeten zijn anders verkopen ze weinig he)
Maar daar gaat het niet om gaat erom dat ik het niet normaal vind dat er daar gewoon meer buitenlanders zijn dan hollanders.
Vind het echt niet logisch om het dan maar lagerop te gaan zoeken, omdat mensen zogenaamd op hun neerkijken.

Beetje simpele taal dit, iemand anders napraten terwijl je er zelf geen onderzoek naar gedaan heeft.

Dat is ook de tendens van meneer Wilders, een hele grote b*k opzetten maar geen idee hebben waar het over gaat.
Wat loze speerpunten roepen maar een gedegen verkiezingsplan ho maar.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:26

noudy schreef:

Mensen die werken hebben meestal geen tijd om naar de markt te gaan met hun hondjes :)*

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:27

haha telegraaf hahahaahhahahah grappig

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:33

sarabande schreef:
noudy schreef:

Mensen die werken hebben meestal geen tijd om naar de markt te gaan met hun hondjes :)*

Waar gaat dit helemaal om wat een onzin kraam jij uit zeg, ken jij mij?
banketstaaf dan ook niet zo dom, je weet nieteens wat ik doe.....
Die boerderij en 4 paarden en de rest betaal ik zeker van de sociale dienst hahaha

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:35

Caira schreef:
noudy schreef:

Beetje simpele taal dit, iemand anders napraten terwijl je er zelf geen onderzoek naar gedaan heeft.

Dat is ook de tendens van meneer Wilders, een hele grote b*k opzetten maar geen idee hebben waar het over gaat.
Wat loze speerpunten roepen maar een gedegen verkiezingsplan ho maar.

Ja daarom stemmen er ook zoveel mensen op wilders??????

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:37

Nou noudy, wij hebben op dit moment precies hetzelfde idee. Wie ben je? En waarom kraam je zulke onzin uit. Wat een toeval!!!

Maar jij woont in Duitsland, waarschijnlijk omdat daar iets is wat gunstiger is dan in NL. Wat nu als de duitsers met zijn allen zich gaan misdragen jegens de NL immigranten.

Ja Noudy, er stemmen zoveel mensen op Wilders, en er zijn ook zoveel mensen die dom genoeg zijn om in een woekerpolis te trappen. En er zijn ook zoveel mensen die zich een DSB hypotheek lieten aanpraten.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:51

Caira schreef:
Nou noudy, wij hebben op dit moment precies hetzelfde idee. Wie ben je? En waarom kraam je zulke onzin uit. Wat een toeval!!!

Maar jij woont in Duitsland, waarschijnlijk omdat daar iets is wat gunstiger is dan in NL. Wat nu als de duitsers met zijn allen zich gaan misdragen jegens de NL immigranten.

Ja Noudy, er stemmen zoveel mensen op Wilders, en er zijn ook zoveel mensen die dom genoeg zijn om in een woekerpolis te trappen. En er zijn ook zoveel mensen die zich een DSB hypotheek lieten aanpraten.

Wil je mijn pin ook toevallig nog?
Ik pas me aan in Duitsland hoe het hoort, dus geen problemen.
Heb geen problemen met buitenlanders, maar wel aan diegene
die zich niet aanpassen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:52

noudy schreef:
die zich niet aanpassen.

En daarom stem je maar op een vent die een probleem heeft met álle buitenlanders?? (of eigk meer: moslims)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:53

noudy schreef:
Caira schreef:

die zich niet aanpassen.

En wat versta jij onder aanpassen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:58

noudy schreef:
die zich niet aanpassen.

Dat is een rekbaar begrip. Want als ik als familie Flodder in een villawijk woon, kan ik best vinden dat al die lui zich niet aan mij aanpassen, om maar eens een bekend voorbeeld te noemen.

Volgens mij ben jij meer een spookrijder die roept iedereen rijdt op de verkeerde weg

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:14

Caira schreef:
noudy schreef:

die zich niet aanpassen.

En wat versta jij onder aanpassen?

Vooral het beheersen van de nederlandse taal,
geschrift is nog nieteens zo belangrijk.
En zich aan de nederlandse wetgeving houden.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:17

sarabande schreef:
noudy schreef:
die zich niet aanpassen.

Dat is een rekbaar begrip. Want als ik als familie Flodder in een villawijk woon, kan ik best vinden dat al die lui zich niet aan mij aanpassen, om maar eens een bekend voorbeeld te noemen.

Volgens mij ben jij meer een spookrijder die roept iedereen rijdt op de verkeerde weg

Nee ik stem op geert wilders en jullie hier allemaal niet, dus je had dit topic beter anti geert wilders kunnen noemen.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:21

Maar noudy, als we een voorbeeld nu eens op jou betrekken.
Net zoals jij je aanpast aan de duitse cultuur, zo zijn er ook een hoop ïmmigranten hier die zich aanpassen aan onze cultuur (de overgrote meerderheid).
Stel nou dat er ook een aantal Nederlandse mensen in Duitsland zitten die zich niet aanpassen.
En stel nu dat er een Duitse meneer Wildersch een partij opzet tegen alle Nederlandse immigranten.
Vind jij het dan eerlijk dat ook jij het land moet verlaten?
Want ook de Nederlandse meneer Wilders generaliseert op die manier, en jij zelf ook...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:22

Want? Als hij met goede ONDERBOUWDE argumenten zou komen zou ik best naar hem willen luisteren, maar die heb ik tot nog toe nog niet gehoord.

Weet je, het discrimineren zit de mens gewoon in het bloed. We hebben altijd een zondebok nodig om op af te geven. Is het niet op persoonlijk vlak dan wel op groepsgebied, en dat zit er al jong in hoor, kijk maar eens naar het pestgedrag op de basisschool.
Na de basisschool is het tijd voor 'anders' denkenden. Denk aan de heksenjachten, de jodenvervolging etc etc. En nu dus de Islam vervolging. Chistenen tegen de Islam en visa versa.

En waarom? Waar zijn we bang voor? De verislamitisering? Zij zijn de ware criminelen? Kom op zeg, alsof de NLers allemaal heilig zijn.

Weet je wat het probleem van de Nederland is; niet de Islam, maar de IK cultuur!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:36

Heino schreef:
noudy schreef:
die zich niet aanpassen.

En daarom stem je maar op een vent die een probleem heeft met álle buitenlanders?? (of eigk meer: moslims)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:40

ik stem beslist niet op deze afschuwelijk-wit-geblondeerde Wilders...
Al is het alleen maar om die afschuwelijke hoofddoekentax ofzo, maar als iemand met zo'n idee komt, vind ik dat die niet thuishoort in de politiek...

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:34

Net liep ik met mijn fiets met kapot slot, de achterkant omhoog tillend, al zwoegend, door het "o zo" multiculturele Utrecht Overvecht, werd ik aangesproken door een groepje marokkaanse jongens van een jaar of 16 met: "mevrouw, moeten we u misschien helpen?" Ik vond het heel lief aangeboden, en ook zo netjes, ook al ben ik nog maar 20 :')
Zo kan het dus ook :)

vbl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:43

Gister op nog tv bij wegmisbruikers, een Turk in een Merceders S klasse, scheld een agent uit omdat hij zelf 170 had gereden, stond op film maar neee meneer had niks gedaan. en maar zeggen dat nederland een poedersuiker land is het volk slecht en dat hij terug ging naar Turkije, reactie heer thuis: lekker gaan dan!

Ik kan me wel in nouby vinden, nederlanders moeten zich ook aanpassen en de buitenlanders, ze krijgen hier van alles en niks is goed genoeg. tuurlijk zijn er mensen die het wel fijn vinden hier en het accepteren maar ook veel mensen niet, en daar heeft wilders een punt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:52

vbl schreef:
Gister op nog tv bij wegmisbruikers, een Turk in een Merceders S klasse, scheld een agent uit omdat hij zelf 170 had gereden, stond op film maar neee meneer had niks gedaan. en maar zeggen dat nederland een poedersuiker land is het volk slecht en dat hij terug ging naar Turkije, reactie heer thuis: lekker gaan dan!

Ik kan me wel in nouby vinden, nederlanders moeten zich ook aanpassen en de buitenlanders, ze krijgen hier van alles en niks is goed genoeg. tuurlijk zijn er mensen die het wel fijn vinden hier en het accepteren maar ook veel mensen niet, en daar heeft wilders een punt.

Wilders heeft helemaal geen punt.
Iedereen heeft zich te gedragen heeft maar voor Wilders geldt dat alleen voor Moslims en de oplossingen die hij daarvoor heeft zijn onuitvoerbaar.
Wat is zijn punt dan eigenlijk buiten dat geschreeuw.

Vandaag ook weer hij wordt aangesproken op de kopvoddentax, wat dat op zou brengen. Dat hebben ze nog niet doorberekend :\ .

Vroeger heette zoiets Haagse Bluf je neemt een grote hap en hebt alleen een klein plakkerig stukje in je mond.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:54

Je noemt nu 1 turk die zo reageert, heb je sommige nederlanders wel eens in dat programma zien reageren? Menn je zou willen dat ze die ook ergens naar uit konden zetten.