Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:noudy schreef:maar ga jij eens naar den haag naar de markt kijken ze je dom aan als je daar als nederlander loopt zijn enkel en alleen buitenlanders en kunnen geen woord hollands.
En wat dacht je van de gevangenissen(mijn man werkt daar geregeld) vind je echt niet veel hollanders hoor enkele maar.
En dat is gewoon een feit.
Kom regelmatig op de markt en wordt dat altijd vriendelijk geholpen. Verklaar dat eens dan. Ohja tuurlijk ik tref alleen de goede. Toeval? Denk het niet.
En waarom zal de gevangenis vol zitten met "buitenlanders"? Omdat mensen als jij op ze neerkijken en ze niet eens een kans geven een fatsoenlijk leven op te bouwen hier. Nogal logisch dat ze dan genoodzaakt zijn het lagerop te zoeken. En nee tuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar dat speelt wel een grote rol.
noudy schreef:Heino schreef:
Kom regelmatig op de markt en wordt dat altijd vriendelijk geholpen. Verklaar dat eens dan. Ohja tuurlijk ik tref alleen de goede. Toeval? Denk het niet.
En waarom zal de gevangenis vol zitten met "buitenlanders"? Omdat mensen als jij op ze neerkijken en ze niet eens een kans geven een fatsoenlijk leven op te bouwen hier. Nogal logisch dat ze dan genoodzaakt zijn het lagerop te zoeken. En nee tuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar dat speelt wel een grote rol.
Ja ik word ook vriendelijk geholpen(zullen wel vriendelijk moeten zijn anders verkopen ze weinig he)
Maar daar gaat het niet om gaat erom dat ik het niet normaal vind dat er daar gewoon meer buitenlanders zijn dan hollanders.
Vind het echt niet logisch om het dan maar lagerop te gaan zoeken, omdat mensen zogenaamd op hun neerkijken.
Bestaat ook nog zoiets als gewoon werken.
noudy schreef:Ja ik word ook vriendelijk geholpen(zullen wel vriendelijk moeten zijn anders verkopen ze weinig he)
Maar daar gaat het niet om gaat erom dat ik het niet normaal vind dat er daar gewoon meer buitenlanders zijn dan hollanders.
Vind het echt niet logisch om het dan maar lagerop te gaan zoeken, omdat mensen zogenaamd op hun neerkijken.
sarabande schreef:noudy schreef:Ja ik word ook vriendelijk geholpen(zullen wel vriendelijk moeten zijn anders verkopen ze weinig he)
Mensen die werken hebben meestal geen tijd om naar de markt te gaan met hun hondjes
Caira schreef:noudy schreef:
Ja ik word ook vriendelijk geholpen(zullen wel vriendelijk moeten zijn anders verkopen ze weinig he)
Beetje simpele taal dit, iemand anders napraten terwijl je er zelf geen onderzoek naar gedaan heeft.
Dat is ook de tendens van meneer Wilders, een hele grote b*k opzetten maar geen idee hebben waar het over gaat.
Wat loze speerpunten roepen maar een gedegen verkiezingsplan ho maar.
Caira schreef:Nou noudy, wij hebben op dit moment precies hetzelfde idee. Wie ben je? En waarom kraam je zulke onzin uit. Wat een toeval!!!
Maar jij woont in Duitsland, waarschijnlijk omdat daar iets is wat gunstiger is dan in NL. Wat nu als de duitsers met zijn allen zich gaan misdragen jegens de NL immigranten.
Ja Noudy, er stemmen zoveel mensen op Wilders, en er zijn ook zoveel mensen die dom genoeg zijn om in een woekerpolis te trappen. En er zijn ook zoveel mensen die zich een DSB hypotheek lieten aanpraten.
noudy schreef:Caira schreef:Nou noudy, wij hebben op dit moment precies hetzelfde idee. Wie ben je? En waarom kraam je zulke onzin uit. Wat een toeval!!!
Maar jij woont in Duitsland, waarschijnlijk omdat daar iets is wat gunstiger is dan in NL. Wat nu als de duitsers met zijn allen zich gaan misdragen jegens de NL immigranten.
Ja Noudy, er stemmen zoveel mensen op Wilders, en er zijn ook zoveel mensen die dom genoeg zijn om in een woekerpolis te trappen. En er zijn ook zoveel mensen die zich een DSB hypotheek lieten aanpraten.
Wil je mijn pin ook toevallig nog?
Ik pas me aan in Duitsland hoe het hoort, dus geen problemen.
Heb geen problemen met buitenlanders, maar wel aan diegene
die zich niet aanpassen.
noudy schreef:Heb geen problemen met buitenlanders, maar wel aan diegene
die zich niet aanpassen.
Caira schreef:noudy schreef:
Wil je mijn pin ook toevallig nog?
Ik pas me aan in Duitsland hoe het hoort, dus geen problemen.
Heb geen problemen met buitenlanders, maar wel aan diegene
die zich niet aanpassen.
En wat versta jij onder aanpassen?
sarabande schreef:noudy schreef:Heb geen problemen met buitenlanders, maar wel aan diegene
die zich niet aanpassen.
Dat is een rekbaar begrip. Want als ik als familie Flodder in een villawijk woon, kan ik best vinden dat al die lui zich niet aan mij aanpassen, om maar eens een bekend voorbeeld te noemen.
Volgens mij ben jij meer een spookrijder die roept iedereen rijdt op de verkeerde weg
vbl schreef:Gister op nog tv bij wegmisbruikers, een Turk in een Merceders S klasse, scheld een agent uit omdat hij zelf 170 had gereden, stond op film maar neee meneer had niks gedaan. en maar zeggen dat nederland een poedersuiker land is het volk slecht en dat hij terug ging naar Turkije, reactie heer thuis: lekker gaan dan!
Ik kan me wel in nouby vinden, nederlanders moeten zich ook aanpassen en de buitenlanders, ze krijgen hier van alles en niks is goed genoeg. tuurlijk zijn er mensen die het wel fijn vinden hier en het accepteren maar ook veel mensen niet, en daar heeft wilders een punt.