Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:50

Nee dat hoeft niet perse. Je kan iets wel mooi vinden, maar dat wil niet zeggen dat je het zelf ook wilt hebben. In dit geval zou ik bv ook kunnen zeggen: "Ik vind zo sterretjes op een gezicht wel mooi. Maar ik weet dat je zo geen job kan zoeken, dus ik zou het zelf nooit doen." Als de sensatiegeile media dan knipt en alleen maar uitzend: "Ik vind sterretjes op een gezicht wel mooi.", dan lijkt het net alsof ik bevestig dat ik het echt wilde, terwijl dat helemaal niet zo was.

Maargoed, dat is maar even puur theoretisch gezien. Ik geloof wel dat ze wel degelijk wist dat die sterretjes aangebracht werden.

Ik ben wel benieuwd, ze wil inderdaad de kwaliteit gaan aanklagen om te zien als ze zo een schadeclaim kan krijgen..Phaar, ik zou het nummer van het laatste nieuws maar bij de hand houden voor jouw sensatieverhaal van mislukte piercing :D .

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:54

Oké, dat bevestigde misschien niet dat ze het daadwerkelijk wou. Maar waarom gaat ze dan op tv gillen "ik ben verminkt!"?

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:55

Ze is ook verminkt :+

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:57

En die naald is door d'r hersens heen gegaan :Y).

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:00

Chantal___ schreef:

Wordt dat dan geen assisenzaak? :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:00

Chantal___ schreef:

"Meneer, ik wil graag 3 sterretjes op m'n hersenvlies aub B-) "

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:04

Vind het knap dat ze dan nu gewoon niet in het ziekenhuis enzo ligt.
Je moet toegeven, ze heeft een hoge pijngrens :Y).
De naald gaat 2cm diep in d'r hersens en ze kan nog slapen ook :oo.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:48

Is er al bekend of ze werkelijk d'r excuses heeft aangeboden, of komt er ook nog een rechtszaak van die tatoeërder? :')

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:07

Mijn schoonmoeder kwam vorige week ergens aanzetten met dit verhaal.

Het eerste wat er in me opkwam was de vraag of het nog geen komkommertijd was. :=
Serieus, dit maak je me toch niet wijs?

Ik kan me er werkelijk níets bij voorstellen dat je tijdens een tatoeëersessie in slaap valt en er NIETS van merkt dat er iemand bij je kin bezig is, in plaats van op je wang. >;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:40

Rouslain heeft een interview gegeven in het weekblad Humo waarin hij zijn versie van de feiten klaar vertelt.

Zo zegt hij dus dat dat het meisje samen met een hoop familieleden (zus,lief,vader..) binnenkwam, en de vader vroeg om het meisje te tattoeëeren. Hij weigerde eerst, omdat hij dacht dat ze nog maar 14 was. Maar ze liet haar pas zien en de vader bleef zo hard aandringen dat de klant waarmee hij wou beginnen zei dat die wel even zou wachten(die zou later getuige zijn bij de politie).
Het meisje vroeg 3 puntjes, maar Rouslain raadde dat af en raadde 3 sterretjes in de plaats aan, omdat in Frankrijk(en hier ook?) schijnbaar 3 puntjes naast je oog 'dood aan de politie!' wilde zeggen, wat hij ongepast vond voor een jong meisje. Alles was goed voor iedereen, en de hele familie vertrok weer weg om pinten te gaan drinken. Het meisje wilde steeds meer en meer sterren, en hij heeft haar gewoon gegeven wat haar gevraagd is. Kimberley zou hem ook gevraagd hebben als ze moeilijker aan een job zou geraken, en hij heeft daar ja op geantwoord.
Verder zei hij dat hij begreep dat sommigen mensen het niet vonden kunnen dat je een 19-jarig meisje in het gezicht tatoeëerd, maar hij vond het niet tegen zijn eigen ethiek indringen. Hij zegt letterlijk "bekijk mij eens, ik ben een wandelende waarschuwing 'deze tattoos zijn voor eeuwig!'" dus je weet waar je aan begint, en hij vond dat ze oud genoeg was om te beslissen wat ze zelf wou met haar lichaam, "dat ik zulke tattoeages wel doe, dat zie je toch aan mijn kop?".

Ik dacht trouwens dat vandaag een uitspraak was, ik ben benieuwd := .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:24

Over drie stippen vind ik van alles. Criminelen zouden het gebruiken als f*ck the police of als "trots" dat ze iemand vermoord hebben. Anderen zeggen dat het voor "hoop, geloof en liefde". Maar als ik op forums kijk zie ik dat heel veel mensen idd zeggen dat het "f*ck the police" betekent.... Dus hij zou daar wel eens gelijk kunnen hebben. Al is het niet de originele betekenis, kennelijk linken veel mensen dat er wel aan...

Citaat:
A tattoo consisting of three dots in a triangle, usually found on the skin between the thumb and forefinger, is popular amongst various groups. For Hispanic and Asian gangs, the three dots signify mi vida loca ("my crazy life") in Spanish, and tôi không cần gì cả ("I need nothing") in Vietnamese.[1] The original three dot represents a gang member gangbanging with each other as equals. Adding two more dots represents a gangster who earn the right to command others or a senior gang member known as an "OG", original gangster. One surrounded by others in protection. As a Sureño (gang) symbol, the tattoo is worn between thumb and forefinger because it is believed to be harder to remove. The Sureño gang number is thirteen, using Arabic or Roman numerals, or a combination of both: 13, XIII, or X3. This signifies the 13th letter of the alphabet, the letter M, meaning "La Eme" or "The M"; the Mexican Mafia. Numerals are also incorporated into the tattoos, such as Tres Puntos ("Three dots") or X3, which is the representation for the number 13 within the Aztec numeral system.[citation needed] This may explain the origins of the tattoo amongst Hispanic gang members. However, along with the pachuco cross, the three dots is also a popular "generic" tattoo among Hispanic teenagers with no gang involvement whatsoever.

This is also popular in German prisons among current and former convicts as a symbol of their time done behind bars. Generally it implies the person does not know, see or hear anything and has therefore no information for the police. This tattoo also usually appears on the skin between the thumb and forefinger. Also for some groups it means 'I hate cops.'

In France, the dots stand for 'Mort Aux Vaches', literally 'Death to cows', in slang 'Death to cops'. It can also be interpreted as '---- the World'. In Greece, the three dots in a triangle signify affiliation with anarchist beliefs/ideals (The three dots can be seen as points of the letter "A", the symbol for many anarchists around the world).

The three dots in a triangle are also used as a protective symbol for hobos, sailors, and convicts, known as "hobo dots." Among sailors it's a traditional tattoo to get on their first voyage.

The three dots in a triangle are also used widely in the southeast region of Turkey as a symbol of being one of the tribesmen. The three dot symbol is known as "Gormem, Duymam, Soylemem" meaning that "I hear nothing, I see nothing and I tell nothing". Bearing this mark is an oath to the person's own society, and requires great responsibility such as being willing to sacrifice himself in favor of the society.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:48

wat die sterren betreft vind ik dat hij dat meisje goed advies heeft gegeven. maar hij had niet door moeten gaan teon ze er steeds meer wilde. begrijp ik nou dat ze eigenlijk te jong was of niet???

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:50

neen ze was niet te jong. Ze was 18.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:52

aha. eigen domme schuld :) ziet er ook echt niet uit trouwens, dat zal je altijd b;ijven zien. dat is wel weer sneu dan..

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:46

ik heb deze foto ook gezien op internet zelf, bij een zeg maar photoshop voor tattoeages...dan kun je kijken of hij wel bij je past. Lijkt me een beetje sterk verhaal dit :P en erg dom

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:58

ja dat is nadat zij die tattoo heeft gezet geplaatst
(zie eerder in dit topic)

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:10

hier in Nl staan de drie puntjes op je hand (tussen duim en wijvinger in) voor f*ck the law, f*ck the police en f*ck the....?

dom wicht met r sterren

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:43

carolinef iedereen legt dat op een andere manier uit
maar idd, het is ook voor FTW (feed the whales zeg ik altijd :D )

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:21

ja die houden we r maar in ja, klinkt beter

lou__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:55

dat stond ook al in de kidsweek, maar ik geloof er niks van dat zij dat niet zelf wilde
hallo dat voel je dan echt wel :))

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:32

Het betreffende meiske is opgenomen op de gesloten afdeling van een psychiatrische instelling....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:42

:oo Bron?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:42

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:44

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:24

Dat meisje zit goed met zichzelf in de knoop.. ze is ook nog maar 18, doet iets impulsief en de hele wereld lacht haar vervolgens uit. Sja, dat hakt er wel in denk ik..