manic schreef:Het lijkt me zo onwaarschijnlijk... Als die brandstof echt bijna op was had die piloot dat toch wel gemerkt?
Lijkt me ook wel.. ze hebben toch vast wel een metertje daarvoor in de cockpit?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suusiejj schreef:Samy schreef:Er reden een half uur geleden nog steeds ambulances heen en terug van de plek.
Wacht even 10 overledenen? 50 gewonden toch?
Nog niet iedereen uit het vliegtuig of wel?
Fantaghiro schreef:manic schreef:Het lijkt me zo onwaarschijnlijk... Als die brandstof echt bijna op was had die piloot dat toch wel gemerkt?
Fantaghiro schreef:manic schreef:Het lijkt me zo onwaarschijnlijk... Als die brandstof echt bijna op was had die piloot dat toch wel gemerkt?
SAKKIA schreef:Fantaghiro schreef:
Tuurlijk hebben ze daar wel een metertje voor, maar als jij in de lucht hangt en de brandstof is op dan kun je toch echt nergens heen om bij te tanken
suusiejj schreef:SAKKIA schreef:]
Tuurlijk hebben ze daar wel een metertje voor, maar als jij in de lucht hangt en de brandstof is op dan kun je toch echt nergens heen om bij te tanken
Daarom ist stinkmodder dat ze niet meer met extra brandstof vliegen (Zoiets stond er toch in die link?)
Fantaghiro schreef:Nee maar het lijkt me dat ze het dan wel aankondigden aan passagiers dat er een noodlanding aan kwam (wat niet gebeurt is) of dat ze het tegen de verkeerstoren zouden melden?
Fantaghiro schreef:SAKKIA schreef:
Nee maar het lijkt me dat ze het dan wel aankondigden aan passagiers dat er een noodlanding aan kwam (wat niet gebeurt is) of dat ze het tegen de verkeerstoren zouden melden?
manic schreef:Maar krijg je zeer waarschijnlijk wel voorrang bij het landen. Of zet je je vliegtuig in Duitsland aan de grond.
manic schreef:Het lijkt me zo onwaarschijnlijk... Als die brandstof echt bijna op was had die piloot dat toch wel gemerkt?
SAKKIA schreef:Fantaghiro schreef:Nee maar het lijkt me dat ze het dan wel aankondigden aan passagiers dat er een noodlanding aan kwam (wat niet gebeurt is) of dat ze het tegen de verkeerstoren zouden melden?
Ja maar de gesprekken met het vliegtuig zelf met de verkeerstoren zijn nog niet vrijgegeven en ook de BB nog niet.