Als ze goed kunnen voetballen, dan mogen alle vluchtelingen wel komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:@Janneke: Dit is niet het enige topic waarin een bepaalde bokker dergelijke zaken of stellingen etaleert. En inderdaad, dat over Vlamingen gaat toch wel aanvoelen als discriminatie. Het gaat niet over één quote, één post. Het gaat over de teneur over een langere periode in verschillende topics.
Tieneke schreef:Goh nee, dergelijke uitspraken over multicultureel vs. Vlamingen accepteer ik gewoon niet.
Benzz schreef:Wat ik dan wel weer grappig vind: Zaterdag zat Jack van Gelder, die de meest racistische meuk op zijn X plaatst, dan wel gemotioneerd zit te vertellen hoe fantastisch hij het huidige elftal vindt. Met aan de voorkant allemaal jongens met een ghanese afkomst.
Electra63 schreef:Benzz schreef:Wat ik dan wel weer grappig vind: Zaterdag zat Jack van Gelder, die de meest racistische meuk op zijn X plaatst, dan wel gemotioneerd zit te vertellen hoe fantastisch hij het huidige elftal vindt. Met aan de voorkant allemaal jongens met een ghanese afkomst.
Jack heeft vooral een hekel aan moslims, Timmermans en Klaver.
Hij vertelde ook trots dat hij op Wilders heeft gestemd.
Janneke2 schreef:Tieneke schreef:@Janneke: Dit is niet het enige topic waarin een bepaalde bokker dergelijke zaken of stellingen etaleert. En inderdaad, dat over Vlamingen gaat toch wel aanvoelen als discriminatie. Het gaat niet over één quote, één post. Het gaat over de teneur over een langere periode in verschillende topics.
Hmmm, dan gaat het minder over een algemeen statement en meer over een clash tussen jou en "deze" Bokker.
Tieneke schreef:Negeer ook maar vooral je eigen foute uitspraak over de Vlamingen. Als je de termen links en rechts en het verschil daartussen niet snapt, is het misschien ook niet zo handig om die woorden te gebruiken. Het wordt er niet geloofwaardiger op.
Benzz schreef:Tieneke schreef:Negeer ook maar vooral je eigen foute uitspraak over de Vlamingen. Als je de termen links en rechts en het verschil daartussen niet snapt, is het misschien ook niet zo handig om die woorden te gebruiken. Het wordt er niet geloofwaardiger op.
Ik heb het drie keer teruggelezen en snap echt jouw ophef niet.
Citaat:En ik begrijp(deels)HWN haar standpunt wel m.b.t. de Palestijnen.
Hier wordt ook weinig, met name door de rechtse partijen, afstand genomen van het buitenproportionele geweld van de Israëlische regering tegen burgers van Ghaza.
Het gaat alleen over de Israëlische gijzelaars, maar weinig over de tienduizende doden, waaronder veel kinderen.
irmaz schreef:Sorry jongens ik ga even van Vlaanderen naar de hoofdstad van Nederland, Amsterdam en dan het (erg indrukwekkende) stemgedrag van de Amsterdamse bevolking![]()
[ Afbeelding ]
Hoe zou Nederland en Europa er uit zien wanneer iedereen in Amsterdam zou wonen?
irmaz schreef:En de grootste partijen in alle Nederlandse gemeentes:
[ Afbeelding ]
En tot mijn enthousiasme is mijn gemeente een rood vlekje op de kaart