Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mylittlejoy schreef:Ik zou ook zeggen dat je gelijk hebt pmarena, maar helaas is de retoriek van MAGA/rechts onnavolgbaar.
Bijvoorbeeld het Hitler verhaal. Het is geen geheim dat Trump dictators adoreert. Deze week nog zegt hij bij Rogan dat dictators hele slimme mensen zijn en het evil binnen Amerika zit. Waar valt MAGA over: Harris zegt dat hij Hitler is.
1. Dat is niet wat ze zegt; ze zegt dat hij hem adoreert.
2. Hij zegt verdorie zelf telkens positieve dingen over dictators en zijn eigen personeel bevestigt dat hij Hitler adoreert.
Het is zo twisted allemaal, ik verbaas me nergens meer over.
mylittlejoy schreef:Ik zou ook zeggen dat je gelijk hebt pmarena, maar helaas is de retoriek van MAGA/rechts onnavolgbaar.
Bijvoorbeeld het Hitler verhaal. Het is geen geheim dat Trump dictators adoreert. Deze week nog zegt hij bij Rogan dat dictators hele slimme mensen zijn en het evil binnen Amerika zit. Waar valt MAGA over: Harris zegt dat hij Hitler is.
1. Dat is niet wat ze zegt; ze zegt dat hij hem adoreert.
2. Hij zegt verdorie zelf telkens positieve dingen over dictators en zijn eigen personeel bevestigt dat hij Hitler adoreert.
Het is zo twisted allemaal, ik verbaas me nergens meer over.
juval schreef:er was van de week een stuk op het journaal dat de moslimgemeenschap in de USA zou worden opgeroepen op Trump te stemmen aangezien de Biden regering Israël steunt.
julius_juut schreef:En ook een stuk over zwarte mannen die toch maar naar Trump gaan terwijl die vorige keer een behoorlijk deel van de stemmen op Biden vormden. Een mengsel van problemen door de inflatie en gewoon ouderwets seksisme (je gaat toch niet op een vrouw stemmen?!) blijkbaar.
Voor ons misschien niet voor te stellen, overstappen naar iemand als Trump of überhaupt een club als de republikeinen, maar voor Amerikanen zijn hun standpunten blijkbaar helemaal niet zo verschrikkelijk vreemd of onaanvaardbaar.
mylittlejoy schreef:Terwijl in mijn optiek Biden juist na het rampzalige beleid van Trump tijdens en na covid de boel weer redelijk op de rails heeft gekregen. Covid heeft wereldwijd een recessie veroorzaakt, maar zo breed zien de Amerikanen het helaas niet.