Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Het is maar net hoe je het bekijkt en aan wie je het vraagt denk ik![]()
Harris doet er genoeg aan en ze doet het ook eigenlijk ook best wel goed. Zij doet alles dat je mag verwachten, haar healthchecks en dat ook vrijgeven, 60 mins interview, overal aanschuiven, zelfs bij Fox news waar er overduidelijk geprobeerd werd om een oneliner uit haar te krijgen waarbij ze zich niet voor het karretje liet spannen èn heel duidelijk aangaf dat ze de competentie en de ballen heeft om zich in het hol van de leeuw te begeven en zich niet gek te laten maken.
Intussen zie je Trump voor je ogen aftakelen en te scheiterig zijn om ook maar ergens zijn nek uit te steken. Hij zat nog wel bij Fox op een spierwitte bank met als enige een zwart matje of iets om op te zitten, waardoor het leek alsof ze zelfs bij Fox bang zijn dat zijn luier doorlekt en hun witte bank zal bevuilen
Als de Amerikanen ondanks alles toch voor die hufterige oplichter kiezen dan verdienen ze hem gewoon
Maar ik kan toch niet geloven dat nog zoveel mensen er in zullen tuinen en denk dat de kans op een blue wave echt veel groter is dan nu in de polls lijkt.
pmarena schreef:Ik zou niet weten wat ze nog meer zou kunnen doen dan ze nu al doet, en alle "influencers" met haar.
Ze doet het gewoon prima
mylittlejoy schreef:Ik mag hopen dat het geen trump en zeker geen Vance wordt. Die laatste wil vrouwen eerst een zwangerschapstest afnemen voor ze naar een andere staat afreizen. Hallo Gilead.
Edit: ik sluit ook niet uit dat mensen minder vocaal zijn over wat ze stemmen, vanwege de gespannen situatie tussen beide kampen of bijv. vrouwen die hun man niet tegen durven te spreken en zeggen dat ze het een stemmen maar het andere gaan doen. Het wordt in ieder geval ontzettend spannend. Wat an sich al bizar is in mijn optiek.
mysa schreef:Kunnen jullie ook voorbeelden geven van hetgeen zij niet goed doet? Ik heb te weinig van haar gezien om te kunnen beoordelen of ze faalt in de campagne.
mysa schreef:Poetin lijkt al vrij zeker van zijn zaak. Er vechten nu Noord-Koreanen tegen een Europees land..
Karl66 schreef:mysa schreef:Kunnen jullie ook voorbeelden geven van hetgeen zij niet goed doet? Ik heb te weinig van haar gezien om te kunnen beoordelen of ze faalt in de campagne.
Er zijn meerdere redenen, maar de belangrijkste is de economie. Ondanks dat het heel goed gaat met de economie merken de gewone Amerikanen daar niet zoveel van, die zien alleen maar dat het leven extreem duur geworden is. Daar wordt Harris als huidige VP mee geassocieerd. En ondanks dat zij juist degene is die hele goede maatregelen heeft om het leven van de gewone Amerikaan te verbeteren, is ze gewoon niet in staat om dat verhaal over de bühne te brengen. Ze praat namelijk vijf kwartier in een uur en ergens in die vijf kwartier zit dan haar boodschap verborgen.
Daarnaast probeert ze haar campagne over de keuze tussen een aanklager en een crimineel te laten gaan. Dat betekent dat ze het vooral over Trump wil laten gaan, maar ondertussen willen de mensen gewoon een betaalbaar huis en wat geld in hun portemonnee.