DuoPenotti schreef:
https://www.nijkerkerveen.org/twee-geit ... de-schuur/
Vreselijk!
Ik begrijp niet dat er mensen denken dat het allemaal wel los loopt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:
tienus63 schreef:Het feit dan een wolf niet terug deinst voor een ruimte waar overduidelijk ook menselijk geur aanwezig is, vind ik het verontrustend.
Al zou de deur open hebben gestaan.
Als het een deur is die telkens open en dicht wordt gedaan om de geiten voor de nacht op te sluiten hangt er mensen geur aan en rond de deur.
Is het de toegangsdeur tot de stal, hetzelfde.
Citaat:1 maart 2025/Buterheideveld/Oosterwolde/Friesland
Aanval op schapen
Meerdere schapen gedood
Meerdere schapen gewond
Eigenaar veel sterkte
Rocamor schreef:tienus63 schreef:Het feit dan een wolf niet terug deinst voor een ruimte waar overduidelijk ook menselijk geur aanwezig is, vind ik het verontrustend.
Al zou de deur open hebben gestaan.
Als het een deur is die telkens open en dicht wordt gedaan om de geiten voor de nacht op te sluiten hangt er mensen geur aan en rond de deur.
Is het de toegangsdeur tot de stal, hetzelfde.
Dat ze dichtbij durven komen, hadden we toch al in de gaten?
Getuige de wolf in Doetinchem
In Hengelo (G)
En waar was het ook weer waar ie mooie krassen op een achterdeur had gemaakt?
Rizette schreef:DubbelFun schreef:Zonder te weten hoe de stal was afgesloten/beveiligd heb ik geen mening...
Je bedoelt dat als dat niet afdoende is naar jouw oordeel, dan is het eigen schuld dat de wolf de geiten uit de stal haalt?
Citaat:Marum Groningen
01-03-2025
Vanavond rond 18.00 wolf gezien aan het eind van Wilpsterweg in het maisland.
Zekerheid gemiddeld.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
DubbelFun schreef:Zonder te weten hoe de stal was afgesloten/beveiligd heb ik geen mening...
tienus63 schreef:Het zal wel deze kant op gaan. Je moet er niet aan denken dat er een noodsituatie ontstaat.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron wolf en paard
https://www.facebook.com/share/p/1XKvYR ... tid=wwXIfr
Citaat:Garyp Friesland
01-03-2025
22.30 uur
Zichtmelding wolf
Doorgestuurde waarneming.
Lopend over de Sustervaart in zuidelijke richting
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Niekerk Groningen
01-03-2025
20.00 uur
Zichtmeldig "wolf "
Wolf hier rond 8 uur ging petgat in
Oude wijk Niekerk
Lage zekerheid.
#geenwolf
Wintu schreef:DubbelFun schreef:Zonder te weten hoe de stal was afgesloten/beveiligd heb ik geen mening...
Dat de wolf überhaupt al rond de stal komt, is een enorme rode vlag. Dus ik heb hier juist een hele sterke mening over!
Ik snap wat dat betreft de pro wolf beweging ook niet toen met de aanvallen op de kinderen. Ze bagatelliseren de aanval, terwijl het al een enorme rode vlag moet zijn, dat die wolf uberhaupt in de buurt komt. En dat zie je telkens weer, het constante afzwakken van wat de wolf doet. Het is een grote rode vlag hier in Nederland en constant wordt het goed gepraat.
DubbelFun schreef:Zonder te weten hoe de stal was afgesloten/beveiligd heb ik geen mening...
Rizette schreef:Je bedoelt dat als dat niet afdoende is naar jouw oordeel, dan is het eigen schuld dat de wolf de geiten uit de stal haalt?