juval schreef:oke duidelijk.
ik keek ook even op google, kwam uiteraard op X uit, waar voornamelijk schreeuwers zitten imo. Maar het verhaal van Campina is inderdaad niet netjes. Beter dat ze dan niet meer bij 'onze' fabriek levert.
Het facist stukje kon ik zo gauw niet terugvinden, maar dat zal wel op fdf slaan. Ieder zijn mening, maar goed. Enig respect is dus ver te zoeken. Ik hoopte dat we minder op de persoon en meer op de inhoud zouden gaan, maar dat zal wel een illusie zijn.
Voor mij slaat fascisme inderdaad op FDF. Als ik dan het filmpje bekijk wat op deze pagina wordt gedeeld waarop de voorman duidelijk zegt dat alleen zij het landbouwbeleid bepalen, en niemand anders, dan kan ik moeilijk anders denken. Helemaal niet als daar achteraan de nog komt dat ze uiteraard bereid zijn tot harde acties als het anders is. Maar inderdaad ieder zijn mening.
Respect heb ik niet voor deze club. Ik heb geen mening over deze vrouw, anders dan wat ik zojuist van haar heb gelezen en de club die ze vertegenwoordigd. En over elke politica is hier gesproken dus waarom niet over haar? Het is een nieuw persoon in die rol, dus natuurlijk willen mensen dan meer over haar weten en waar zij voor staat.