Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:Populistisch rechts zou ik wel willen toevoegen, rechts op zich is niets mis mee. In de vvd zitten bijvoorbeeld hele nette liberalen, en een gedeelte vermomde pvv’ers. Maar zijn zat nette rechtse politici met respect voor de rechtsstaat en de democratie.
BigOne schreef:Voor diegene die het ongelofelijk aparte gedrag van Baudet willen horen? En vanavond staat Groningen op het programma:
https://x.com/bartaafjes68/status/17966 ... EopP3zUX6Q
anjali schreef:Ik heb even gekeken naar dat filmpje. Ik vrees inderdaad dat er iets mis is met hem waardoor hij het zicht op de realiteit is kwijtgeraakt.Enige tijd geleden werd hij flink op het hoofd geslagen door iemand (die daar nauwelijks voor bestraft is wat ik ernstig vind want geweld mag nooit ook niet als je het niet met iemand eens bent).Misschien nu toch wat hersenschade? Overigens, een paar jaar geleden toen Baudet pas begon stemde (volgens de poll) half Bokt erop.Jammer dat hij nu de kluts is kwijtgeraakt.
BigOne schreef:Voor diegene die het ongelofelijk aparte gedrag van Baudet willen horen? En vanavond staat Groningen op het programma:
Loretta schreef:BigOne schreef:Voor diegene die het ongelofelijk aparte gedrag van Baudet willen horen? En vanavond staat Groningen op het programma:
Die man is een karikatuur van zichzelf geworden.
Maar zal Nederland straks na Wilders nog dieper afzinken, en massaal op dit heerschap stemmen?
anjali schreef:@Electra: Volgens mijn persoonlijke mening, hoeft niet de waarheid te zijn, ga je ook als je geestverruimende middelen zou hebben gebruikt, geen dingen zeggen waar je het niet mee eens bent.Eerder ga je dan juist wel zeggen wat je echt denkt en normaliter onder de pet zou houden omdat je snapt dat je er problemen mee zou krijgen. Die verstandige filter is dan uitgeschakeld. Het linkje wat jij plaatst geeft trouwens niets weer over FvD. Bij mij althans.
Electra63 schreef:anjali schreef:Ik heb even gekeken naar dat filmpje. Ik vrees inderdaad dat er iets mis is met hem waardoor hij het zicht op de realiteit is kwijtgeraakt.Enige tijd geleden werd hij flink op het hoofd geslagen door iemand (die daar nauwelijks voor bestraft is wat ik ernstig vind want geweld mag nooit ook niet als je het niet met iemand eens bent).Misschien nu toch wat hersenschade? Overigens, een paar jaar geleden toen Baudet pas begon stemde (volgens de poll) half Bokt erop.Jammer dat hij nu de kluts is kwijtgeraakt.
Maar ook voordat hij de verkiezingen in ging, had ik al grote twijfels over hem.
Hij lijdt aan grootheidswaanzin, naar mijn mening.![]()
BigOne schreef:Heb je dat stuk van een neef van hem gelezen? Dat maakt nogal veel duidelijk. En nee, die paraplu en dat krasje van de bierfles heeft er niets mee te maken.
anjali schreef:BigOne schreef:Heb je dat stuk van een neef van hem gelezen? Dat maakt nogal veel duidelijk. En nee, die paraplu en dat krasje van de bierfles heeft er niets mee te maken.
Ik heb het gelezen ja. En nee ik heb nooit op hem gestemd. Maar, kwaadsprekerij van een familielid van hem, dat neem ik met een flinke korrel zout. En, dat politici ( of anderen) aangevallen en geslagen worden, dat vind ik absoluut niet te verteren. En moet echt gestraft worden. Dat is nu dus helaas niet gebeurd. Voor hetzelfde geld blijft het niet bij een klap maar wordt er weer een neergeschoten, zoals recent in Tsjechie .Als je het niet met iemand eens bent dan mag je dat uiten in het stemhokje!!
anjali schreef:@Electra: Ik weet niet of ik het met Baudet eens zou zijn want ik weet vrijwel niets van zijn standpunten, omdat ik het altijd druk genoeg had met mijn eigen partij(en). Ik zal me wel eens gaan inlezen .Zou trouwens geen verschil maken voor mijn stemgedrag want ik heb mijn stem al beloofd. Echter, ik reageer hier omdat ik absoluut tegen het aanvallen van politici ben! Dat is achterlijk en hoort niet in een democratie!! Er zijn al te veel politici gedood door tegenstanders.
Electra63 schreef:anjali schreef:@Electra: Ik weet niet of ik het met Baudet eens zou zijn want ik weet vrijwel niets van zijn standpunten, omdat ik het altijd druk genoeg had met mijn eigen partij(en). Ik zal me wel eens gaan inlezen .Zou trouwens geen verschil maken voor mijn stemgedrag want ik heb mijn stem al beloofd. Echter, ik reageer hier omdat ik absoluut tegen het aanvallen van politici ben! Dat is achterlijk en hoort niet in een democratie!! Er zijn al te veel politici gedood door tegenstanders.
Maar iedereen is tegen geweld, lijkt me. Ook tegen geweld tegen Baudet.
We bespraken dat Baudet van het pad af is en dat heeft niets te maken met geweld.