Fitna op internet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

Re: Fitna op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:44

Tomaatje schreef:
liberty22 schreef:
nou ik vind het nogal een boute uitspraak van jou wat als jou kinderen later omkomen bij een bomaanslag dan heb je ze echt niet meer lief
om maar een voorbeeld te noemen

Precies, je wilt meteen je eigen hagje beschermen. Je staat (spreekwoordelijk) al met je hooivork klaar om ze van je erf af te jagen. In plaats van dat je probeert te begrijpen waarom deze mensen zo zijn en zijn geworden en op die manier een oplossing zoekt.

O dus als er vanavond iemand bij mijn huis binnenkomt moet ik hem maar een kop koffie aanbieden? En vragen waarom hij mijn huis leeg jat en misschien mijn keel wou doorsnijden? Nee sorry.... ik pak het eerste het beste om hem knock out te slaan en de politie zoekt het maar met hem uit....
Zullen we meneer Fourniret ook maar binnenste buiten laten keren door een pshyc. en hem maar zien te begrijpen en maar weer vrijlaten??

Beetje naieff, vind je zelf nou ook niet??

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:44

Tomaatje schreef:
liberty22 schreef:
ja maar ze hebben geen respect voor een ander zijn leven (de zwarte aanhangers)
je kunt wel mooi praten maar wat als jou kinderen er slachtoffer van worden???
Je bent er nog niet door aangetast dus kun je zulke uitspraken wel doen.
Maar ze hebben veel mensen gedood , wat als er iemand tussen zat die jij erg lief had??

Ik haat Hitler niet uit het diepst van mijn hart. Ik haat de Duitsers niet die Hitler volgden.

nou sorry maar als jij een jood was ...... want je hebt het over het inleven van een ander
maar een beetje off topic

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:45

Tomaatje schreef:
MISTRAL94 schreef:

Ben ik het helemaal mee eens Go jij! Go jij!

Wel met bonus en doorbetaling natuurlijk!

Moest er ook nog bij komen dat ik onbetaald voor mijn werk op de stoep lig Clown

MISTRAL94

Tomaatje schreef:
Wel met bonus en doorbetaling natuurlijk!

Eh ja want ik ben wel een rasechte nederlander en zit toch wel op mijn centen *LOL*

Tomaatje

smokey17 schreef:
O dus als er vanavond iemand bij mijn huis binnenkomt moet ik hem maar een kop koffie aanbieden? En vragen waarom hij mijn huis leeg jat en misschien mijn keel wou doorsnijden? Nee sorry.... ik pak het eerste het beste om hem knock out te slaan en de politie zoekt het maar met hem uit....
Zullen we meneer Fourniret ook maar binnenste buiten laten keren door een pshyc. en hem maar zien te begrijpen en maar weer vrijlaten??

Beetje naieff, vind je zelf nou ook niet??

Nee, maar op deze manier voorkom je het probleem niet.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:46

Sientje schreef:
liberty22 schreef:
dus ben je zelf niet in een moskee geweest???

Ja en intussen heb je mijn vraag, of je wel eens in een moskee bent geweest en aan de hand waarvan jij de toename verontrustend vindt nog steeds niet beantwoord...

Het is toch in het nieuws geweest dat er imams (of hoe je die mensen ook noemt) in moskeen nederlanse moslims probeerde te radicaliseren?! en zijn die toen ook niet het land uit gezet?!

had ik net ook al gepost dus heb bij deze mezelf even gekopieerd. Vind je dit niet verontrustend genoeg dan?

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:47

liberty22 schreef:
nou sorry maar als jij een jood was ...... want je hebt het over het inleven van een ander

Mijn hele familie van mijn oma's kant ligt in kampen als Auswitz.

Sientje

MISTRAL94 schreef:
MissBenthe85 schreef:
dit is weer typisch nederland, ik weet niet of iemand ned 1 nog heeft aan staan?? (ik wel) Vang net toevallig op dat alarmfase 1 is uitgeroepen. Pfoeh komen ze nou mee, beetje achter de feite aan lopen doen ze wel in de politiek (zoals gewoonlijk..!)

En wat houdt alarmfase 1 precies in?

ROFL

Ook maar even Nederland 1 aangezet. Geen alarmfase te bekennen, ook niet op telektekst. Wat ik wel zag was een weermevrouw, maar die had niet eens een weer-alarm. Vork

Karl66

Boos! Ik kan nergens cijfers over het aantal moskeeën en kerken vinden Boos!

Maar wel een site met gegevens over de verschillende stromingen in Nederland: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/vri ... 094-wm.htm

Ergens anders bij het CBS kwam ik ook nog het percentage moslims in Nederland tegen, dat is 5,8%

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:48

Tomaatje schreef:
liberty22 schreef:
ja maar ze hebben geen respect voor een ander zijn leven (de zwarte aanhangers)
je kunt wel mooi praten maar wat als jou kinderen er slachtoffer van worden???
Je bent er nog niet door aangetast dus kun je zulke uitspraken wel doen.
Maar ze hebben veel mensen gedood , wat als er iemand tussen zat die jij erg lief had??

Ik haat Hitler niet uit het diepst van mijn hart. Ik haat de Duitsers niet die Hitler volgden.

Humm ook zijn vriendjes niet?

Tomaatje

Karl66 schreef:
Boos! Ik kan nergens cijfers over het aantal moskeeën en kerken vinden Boos!

Maar wel een site met gegevens over de verschillende stromingen in Nederland: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/vri ... 094-wm.htm

Ergens anders bij het CBS kwam ik ook nog het percentage moslims in Nederland tegen, dat is 5,8%

Jij ook al niet! Ik vond er 304.

NoaSky

haha ik was ook al aan het zoeken geweest, misschien slaapdronken en dat ik het daarom hoorde...

Lyonesse

Niet iedere Nazi was een vuile hond Nagelbijten / Gniffelen

liberty22

Sientje schreef:
liberty22 schreef:
dus ben je zelf niet in een moskee geweest???

oeps gaat ook zo snel dit topic

Ja en intussen heb je mijn vraag, of je wel eens in een moskee bent geweest en aan de hand waarvan jij de toename verontrustend vindt nog steeds niet beantwoord...[/quote]

nee sorry maar ik ga ook niet zo een geloof binnen treden dat homo's en overspelige vrouwen de dood inwenst en het is een feit dat een vrouw bij de moslims de mindere is , en daar alleen al kom ik vreselijk tegen in verzet
Laatst bijgewerkt door liberty22 op 28-03-08 02:52, in het totaal 1 keer bewerkt

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:49

@Sientje, heb je mijn antwoord op je vraag nou al gelezen??

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:50

MissBenthe85 schreef:
Het is toch in het nieuws geweest dat er imams (of hoe je die mensen ook noemt) in moskeen nederlanse moslims probeerde te radicaliseren?! en zijn die toen ook niet het land uit gezet?! had ik net ook al gepost dus heb bij deze mezelf even gekopieerd. Vind je dit niet verontrustend genoeg dan?

Yep, dat vind ik verontrustend. Maar goed, in mijn beleving wordt het nieuws nog altijd voornamelijk gehaald door excessen. Dus vind ik het niet vanzelfsprekend dit soort berichtgeving gelijk maar op alle moskeeën toe te passen.

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:51

Tomaatje schreef:
liberty22 schreef:

Mijn hele familie van mijn oma's kant ligt in kampen als Auswitz.

sorry maar ik verdedig mijn eigen vlees en bloed met mijn leven dus kan me niet vinden in zulke uitspraken

Karl66

MissBenthe85 schreef:
Het is toch in het nieuws geweest dat er imams (of hoe je die mensen ook noemt) in moskeen nederlanse moslims probeerde te radicaliseren?! en zijn die toen ook niet het land uit gezet?!

had ik net ook al gepost dus heb bij deze mezelf even gekopieerd. Vind je dit niet verontrustend genoeg dan?

Vandaar dat ze ook het land uitgezet zijn. Zoals ik al eerder vertelde ben ik ooit een keer een kerk uitgelopen vanwege de haat die gepreekt werd. Die man mag nog steeds zijn verhaal in Nederland doen, dus wat is nou precies je punt?

Tomaatje

liberty22 schreef:
sorry maar ik verdedig mijn eigen vlees en bloed met mijn leven dus kan me niet vinden in zulke uitspraken

En ik kan eerlijk zeggen dat ik niemand haat. Lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:52

Maar dat wordt ook niet gezegd, je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren maar het radicaliseren gebeurt dus wel degelijk dat getuigd toch niet van een hier in nederland onschuldig geloof

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:53

Mystica schreef:
Niet iedere Nazi was een vuile hond Nagelbijten / Gniffelen

nuhh nazi's niet altijd nee, meer onwetendheid en meeloperij(beetje net als de wilders/fortijn stemmers). maar ss en nsbers wel. dat waren allemaal vuile honden....

NoaSky

geef me even tijd om dit te verwoorden, ben niet de vlugste op dit tijdstip

Karl66

Maar hoeveel radicale moslims met terroristische plannen lopen er in Nederland rond?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:54

liberty22 schreef:

Dat doe ik ook met mijn kind, al gaat dat tenkoste van een ander Bloos

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:54

Tomaatje schreef:
liberty22 schreef:

En ik kan eerlijk zeggen dat ik niemand haat. Lachen

ook niet de eventuele verkrachter van je kind ik vind het echt wel een beetje heilig van je hoor
ik zou hem dood martelen.
Maar misschien ben jij ook wel verder in het leven als mij kan het echt niet begrijpen.