Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:dees_daan schreef:mijn staleigenaar heeft 40 jaar gerookt, en zijn longen waren nog als iemand van 20 die nooit gerookt heeft..
Die foto van die longen kunnen ook net zo goed de longen van een niet roker zijn die in
een industrieel gebied leeft, maar goed.
gohya schreef:Als een bepaald produkt slecht is voor de gezondheid word het uit de handel genomen,en mag het niet meer verkocht worden.
runningkawa schreef:En zowel dat kater gevoel en verstopte neus als dat kanker idee wordt me toch opgedrongen
dees_daan schreef:daarmee bedoel ik, dat zijn longen er nog heel goed uitzien, ondanks dat hij veel gerookt heeft.
Chiqa schreef:Sommige mensen mogen niet eens stoppen met roken omdat hun gezondheid dan in gevaar loop, ik ben er een van!
faye schreef:Verslaving
natasja50 schreef:Ik blijf mijn hoofdschudden bij de smoesjes die verstokte rokers aandragen.
natasja50 schreef:Blijf het toch als een enorme smoes zien. Als dat nl. zo was dan had je ze wel op recept gekregen.
faye schreef:Er zijn ook andere manieren om nicotine tot je te nemen. Dus ik zie het ook als smoes. Er zijn een stuk gezonder alternatieven.
faye schreef:Ik geloof je gewoon niet.
Snoevie schreef:toch vind ik t er smerig uitzien die rokerslongen,jakkie!
OneDesire schreef:Ik teken ook niet. Ik ben blij met het verbod. Ik kom nooit in de kroeg, dus dat kan me niet zo schelen, maar als ik naar b.v. een concert ga, dan kan ik op een gegeven moment mijn ogen niet meer open houden, omdat ze zo erg gaan prikken en tranen van de rook. Daarnaast krijg ik er hoofd pijn van. En rookvrije ruimtes in restaurants, kom ik hier nergens tegen. Dus zit ik me regelmatig te ergeren, als ik uit eten ga, aan de rokers aan de tafeltjes om mij heen, die mijn eetlust bederven (wel goed voor de lijn
).