Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chans schreef:ik volg het topic al vanaf het begin maar wil nu toch wel even posten. Het is een verschrikkelijke gedachte dat het meisje naar alle waarschijnlijkheid niet meer leeft. Nog erger is het om te lezen dat het onderzoek steeds meer wijst op de betrokkenheid van de ouders.
Ik blijf ergens hopen dat ze alsnog gevonden wordt maar mijn verstand zegt dat ze niet meer leeft. Met de nieuwe resultaten van de onderzoeken hoop ik dat ze de zaak snel oplossen, de dader(s) achter slot en grendel stoppen (en de sleutel weggooien) en dat Maddie dan eindelijk op een waardige manier te rusten gelegd kan worden.
Citaat:"Kate McCann is verhoord als getuige, de zorgvuldigheid blijft en daarom verbiedt het rechts geheim ons te spreken.” Op deze wijze, op een droge en kunstamntige manier definieerde de advokaat Carlos Pinto de Abreu de situatie van zijn cliënte in het onderzoeknaar de verdwijning van de dochter Madeleine op de nacht van 3 Mei uit een van de appartementen van de Ocean Club, in Lagos. Het was 00h52 'smorgens toen deze woorden geformuleerd werden door Pinto de Abreu na 11 uur verhoor, dat vandaag nog voort wordt gezet
Winddancer schreef:Ik hoor net op de radio dat de moeder nu officieel als verdachte wordt aangemerkt.
http://www.nu.nl/news/1225660/21/%27Moeder_Madeleine_verdachte_in_vermissingszaak%27.html