Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
freespirit schreef:hahaahhahhahahhhahhaaa....het waait hier, klein spatje regen, weinig zon en ik heb toch in de 2 uur dat de LOER staat al 24 dazen gevangen. Ook wat andere insecten, maar die heb ik niet meegerekend.
Zeg nou maar es dat er in Drenthe geen dazen te vangen zijn.....ik heb er zojuist een aantal een 'loer' gedraait![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LCharlotte schreef:Goede morgen, nog even het antwoord op de eerder gestelde vraag:
Het verzenden naar België is geen enkel probleem.
De val wordt dan - als men een BTW-nummer heeft daar - € 210,08 hier komt nog wel BTW bij. Is die in België niet 21 %?
De verzendkosten zullen in plaats van €11,95, €27,95 bedragen.
Op het moment is er nig geen wachtlijst maar als het mooie weer aanhoud zit de kans er in dat er binnenkort een tijdelijke wachtlijst aangelegd moet worden.
Loolapelooza schreef:Super! Ik overleg hier even, hebben ze ook een Belgische banknummer want bij overschrijven van België naar Nederlandse account moet je altijd een hoop extra overschrijfkosten betalen
Perrokai schreef:Loolapelooza schreef:Super! Ik overleg hier even, hebben ze ook een Belgische banknummer want bij overschrijven van België naar Nederlandse account moet je altijd een hoop extra overschrijfkosten betalen
Huh, wij maken geld gratis over naar andere landen van uit Duitsland en Nederland met behulp van IBAN en BIC nummer en "kosten delen" aangeven. Dat is volgens mij overal zo.
runningkawa schreef:Ik heb er gisteren 158 gevangen