Mystica schreef:Ik had eiegnlijk gehoopt na de crisis al weer naar de stembus te mogen...
Ja die wens zag ik nog al eens voorbij komen

Met nieuwe verkiezingen komt hij niet van haar af, door met PVDA en CU te gaan regeren wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Ik had eiegnlijk gehoopt na de crisis al weer naar de stembus te mogen...
Aimee schreef:Netje schreef:Nou, dat is voor hem dus ook rijkdom kennelijk (dus klopt mijn definitie nog steeds)!
![]()
Dus als je gelukkig bent, dan ben je rijk..... dat ben ik in zekere zin wel met je eens, maar dan niet in financieel opzicht, geld maakt niet gelukkig.
sarabande schreef:Ja die wens zag ik nog al eens voorbij komen. Maar integendeel de crisis heeft juist tot helderheid gewerkt. Balkenende is Rita die al tot zoveel crisissen geleid heeft meer dan beu.
Met nieuwe verkiezingen komt hij niet van haar af, door met PVDA en CU te gaan regeren wel.
Rawr schreef:Aimee schreef:Of de Nederlandse regering het nou doet of niet... Steeds meer Nederlanders selecteren weldegelijk op ras en religie, om die mensen vervolgens de ergste dingen toe te wensen..... kabinet Balkenende I, II en III zorgen er niet voor dat er meer en betere normen en waarden terug komen in de Nederlandse maatschappij, maar dat ze juist nog meer vervagen.
Ja, maar dat kun je toch onmogelijk aan de regering toeschrijven, dat vind ik een absurde gedachte.
Normen en waarden horen vanuit de bevolking nageleefd te worden, dat is niet iets wat de overheid met regeltjes kan veranderen.
jacimatho schreef:alsof er verslag wordt gedaan van een spannende formule 1 RACE...
MissJ schreef:jacimatho schreef:alsof er verslag wordt gedaan van een spannende formule 1 RACE...
De Kamer opleuken met een paar pitspoezen.Misschien komt het de sfeer ten goede.
jacimatho schreef:alsof er verslag wordt gedaan van een spannende formule 1 RACE...
SanderP schreef:In formule1 zou de bijnaam van Marijnissen ook niet misstaan
Mystica schreef:Hehe, die van balkenende ook niet
SanderP schreef:
Aimee schreef:Sja... in principe ben ik ook tegen die noclaim-regeling. Enkele jaren terug was ik niet afdoende verzekerd, waardoor ik de gezondheidszorg die ik genoot niet heb gedeclareerd. Vervolgens kreeg ik eind van dat jaar een (voor mij) aanzienlijk noclaim-bedrag terug. Ik was blij verrast... maar het volgende jaar, toen ik mijn verzekering beter had geregeld, twijfelde ik wel enorm of ik wel zou declareren aangezien zo'n "eindejaarsbonus" best heel aantrekkelijk is. Ik kan me daarom maar al te goed voorstellen dat mensen die om en nabij de armoedegrens leven wel drie keer nadenken voor ze gebruik maken van gezondheidszorg met het oog op noclaim en dat is natuurlijk nooit de bedoeling.
SanderP schreef:Het gaat niet om de noclaim, daar ben ik zelf ook tegen. Het gaat om het feit dat Bos weer iets probeert te regelen bij een demissionair kabinet. Een demissionair kabinet mag dit soort zaken helemaal niet behandelen. Dat mag pas door een nieuw kabinet behandeld worden. Bos moet dit gewoon in de formatie (waar ie waarschijnlijk wel in zit) bespreken, op deze manier loopt de informatie weer vertraging op.
@ MissJ: De noclaim zou er wel af gaan alleen niet per 1 januari. Bos wil het versnellen.
Poehee schreef:Ik ben ook voor een nieuwe stem ronde!!!
Poehee schreef:Ik ben ook voor een nieuwe stem ronde!!!
Mystica schreef:Netje schreef:
Het kabinet is al gevallen !! En ik denk dat links er geen stem door zal verliezen hoor. Ik denk dat Nederland de Rita Verdonk show inmiddels wel een beetje zat is....
Faye doelt op het volgende kabinet, als dat er al mocht komen...