Whiz schreef: Lastig. ik heb zowiezo al niet het probleem wat veel bokkers hier wel schijnen te hebben. En ik ben ervan overtuigd dat de problemen niet opgaan voor alle allochtonenen in Nederland zoals sommige mensen hier op bokt je wel willen doen geloven.
Kijk, met dat soort uitspraken gaat t mis.... dan maak je mensen dus uit voor leugenaars..
En er zijn er maar heeeeel weinig die het over 'alle' allochtonen hebben. Het gaat voornamelijk over degene die zich niet aan willen passen of openlijk afzetten..
Citaat:
Ik denk dat het probleem meer bij de jongeren ligt. Er wordt een bepaald beeld geschets en deze personen worden daar in een hokje geduwd en proberen zich af te zette veelal uit angst.
Pardon????
Citaat:
En kat in het nauw maakt rare sprongen. Aan de ene kant streng gehouden aan de andere kant veel vrijheid. Kinderen kunnen daar niet mee omgaan.
Nu doe je wel heel denigrerend over jong volwassenen hoor...
Citaat:
Maar goed ik ben geen maatschappelijk werkster dus ik kan ook niet de vinger op de zere plek leggen. Ik betaal belastig zodat andere mensen dat kunnen doen.
Maar ja, die doen het volgens jou niet goed...
Misschien zou je die richting juist in moeten gaan, kan je wellicht wat aan de problemen doen
Is voor iedereen beter!