FennekeR schreef:ingdong schreef:ik kan me ook ergeren aan het bloot op tv..
Zit er geen aan/uit knop op jouw tv?
dan moet ik op staan, ben ik te lui voor...
Maar het gaat erom dat mensen zich er maar ongenuanceerd voor lenen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennekeR schreef:ingdong schreef:ik kan me ook ergeren aan het bloot op tv..
knollebol schreef:tjonge zijn jullie ook tegen bloot in bed? of slapen jullie allemaal met een dikke winter piama?
ingdong schreef:FennekeR schreef:
dan moet ik op staan, ben ik te lui voor...
Maar het gaat erom dat mensen zich er maar ongenuanceerd voor lenen...
Arnoud schreef:Dat laagdunkend gepraat over mannen, daar erger ik me zo aan.LOL
TheSam schreef:hirespider schreef:jezus mensen dit gaat weer nergens over.
en voor de zoveelste keer, het ging NIET OM bLOOT, MAAR OM DE MANIER WAAROP. VROUWEN WORDEN GEPROJECTEERD ALS MINDERWAARDIG, alsof de man altijd maar kan kiezen uit de vrouwen, alsof vrouwen niks meer zijn dan een lichaam voor de seks.. alsof een vrouw alleen mooi is als ze bloot is alsof de man meer waard is. als jullie dat niet zien...
Gek he, dat er zo gereageerd wordt.. het topic gaat ook nergens over
Desiree schreef:TheSam schreef:
Gek he, dat er zo gereageerd wordt.. het topic gaat ook nergens over
hirespider schreef:superninus dat is ook zeker waar wat je zegt, maar het is ook zo dat mannen tegenwoordig anders tegen vrouwen aankijken en dat komt niet alleen door tv maar door de hele maatschappij. mannen hebben veel minder respect voor vrouwen. als je er een beetje goed uit ziet, dan gaan mannen in het uitgaansleven zelfs zomaar aan je zitten, ze denken dat ze dat recht hebben..
Marley schreef:Ik zie dat maar gewoon als een compliment
als mannen dat niet doen worden de vrouwen sjago......
Desiree schreef:Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met gezond denken als je graag naar blote mensen kijkt. Het HEEFT effect op het doen en laten in de samenleving en dat pakt voor vrouwen niet positief uit.hirespider schreef:superninus dat is ook zeker waar wat je zegt, maar het is ook zo dat mannen tegenwoordig anders tegen vrouwen aankijken en dat komt niet alleen door tv maar door de hele maatschappij. mannen hebben veel minder respect voor vrouwen. als je er een beetje goed uit ziet, dan gaan mannen in het uitgaansleven zelfs zomaar aan je zitten, ze denken dat ze dat recht hebben..Marley schreef:Ik zie dat maar gewoon als een compliment
als mannen dat niet doen worden de vrouwen sjago......
Nou ja zeg!!!!!!!!
Je discusieert verder niet mee want je hebt amper argumenten die iets toevoegen aan deze discussie.
TheSam schreef:Dit heeft allemaal niets met bloot op de TV meer te maken..
Dana01 schreef:ik blijf erbij, als je er niet tegen kunt, zet de tv dan uit en laat degene die het wel kunnen waarderen lekker kijken, ze doen er niemand kwaad mee...........
Dana01 schreef:wel eens bedacht, dat als er geen sex en bloot meer op tv is, dat er een bepaalde groep mensen is die het elders gaat zoeken? bijvoorbeeld op het strand en in de discotheek.....gaan ze je daar aan zitten staren omdat ze anders niet aan hun trekken komen......en daar doe je dan helemaal niets aan
laat zulke mensen lekker bloot op tv kijken