Nielojram schreef:Dorine92 schreef:Nou dat vind ik niet zo gek. Wij moeten van een groot deel de hoofddoeken tolereren, op het werk rekening houden met de ramadan, en een aanzienlijk deel van de mannen luistert niet naar vrouwen, en een deel tolereert bijvoorbeeld onze homo’s niet.. En het worden er zo ontzettend er zelfs mensen bang worden dat wij straks ook een hoofddoek op moeten als zij met meer zijn. En ik denk dat de aller grootste ergernis is, dat sommige mensen crimineel gedrag vertonen. Als nou gewoon degenen die het verpesten voor de rest, het land uitgetrapt worden, is er denk ik niet eens zo heel veel meer aan de hand
Polen worden ook trouwens wel vaak als vervelend ervaren hoor... omdat een deel teveel zuipt.
Als jouw mening waarheid wordt, wordt iedereen het land uitgetrapt die een mening heeft. Ik zou je post snel wissen.
Uiteindelijk zal de selectie die je hierboven zo graag wilt, zich ook gaan toepassen op jou.
Hoezo iedereen die een mening heeft?
En hoezo post wissen? Omdat de meeste mensen niet kunnen lezen en mij woorden in de mond leggen? Ik reageerde enkel op iemand die zei dat ze niet snapte waarom sommige mensen geen moeite hebben met Engels sprekende mensen, maar wel met Arabisch sprekende mensen. En toen gaf ik daar een verklaring voor. Grote cultuurverschillen en een deel die het verpest voor de rest. En verder spreek ik nog even uit wat zeker de helft van Nederland vindt: als je je niet kunt gedragen hebben we liever dat je weggaat. Nou poepoe, heftige post hoor! Echt om wakker van te liggen