Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:net gekeken.
dat met dat meisje op die stoel vond ik inderdaad erg heftig.
Maar ook op het einde dat zij begint te huilen raakte mij ook wel heel erg.
Ben van de hele aflevering wel een beetje stil eigenlijk
frappant vond ik wel dat ik net facebook opende en bij vriend suggesties
Die isreal stond, van de docu.
Hoezo er wordt met je meegekeken
Karin schreef:Zo'n groot geheim is die achternaam niet (meer) sinds deze documentaire op tv is.
Ik volg Jessica Villerius al een tijdje op FB. Zij schrijft elke week iets over deze docu, ook extra achtergrondinformatie. Vorige week deelde ze een bericht van Israel, en de kinderen reageren ook op haar berichten. Het zijn in feite gewone gebruikers van de sociale media, zoals jij en ik, zeg maar.
Karin schreef:Zo'n groot geheim is die achternaam niet (meer) sinds deze documentaire op tv is.
Ik volg Jessica Villerius al een tijdje op FB. Zij schrijft elke week iets over deze docu, ook extra achtergrondinformatie. Vorige week deelde ze een bericht van Israel, en de kinderen reageren ook op haar berichten. Het zijn in feite gewone gebruikers van de sociale media, zoals jij en ik, zeg maar.
pmarena schreef:Wie verbaast zich er over dan? Ik lees dat niet zo namelijk
Fijn voor ze dat ze goede reacties krijgen en dat het op een fijne manier loopt. Zoiets is toch wel spannend. Het scheelt dat ze het heel goed brengen in de docu en dat ze zo verstandig en als fijne mensen over komen
Toen ze in dat oudere huis rondliepen had ik eigenlijk wel wat meer willen horen, een beetje een rondleiding zeg maar, van hier sliep ik, hier gebeurde dit en dat....
lovelyfiefy schreef:pmarena schreef:Wie verbaast zich er over dan? Ik lees dat niet zo namelijk
Fijn voor ze dat ze goede reacties krijgen en dat het op een fijne manier loopt. Zoiets is toch wel spannend. Het scheelt dat ze het heel goed brengen in de docu en dat ze zo verstandig en als fijne mensen over komen
Toen ze in dat oudere huis rondliepen had ik eigenlijk wel wat meer willen horen, een beetje een rondleiding zeg maar, van hier sliep ik, hier gebeurde dit en dat....
als je goed luistert in dat stukje zeggen ze wel van dat soort dingen.
maar er is geluid overheen gezet, alsof je inderdaad niet alles mocht horen ofzo.
Van mij had het muziekje inderdaad weg gemogen.
Want je hoort er 1 duidelijk zeggen van o kijk daar ligt nog een slaapzak ,
Dus dan had je inderdaad misschien iets meer inside op dat stuk gekregen,
vond het ook wel bijzonder dat er nog zo veel in dat huis lag.
Arabesk schreef:En is er nou geen één leraar geweest die iets vermoed heeft? Die kinderen zijn zo ontzettend angstig en er zijn er toch drie wél naar school geweest. Gek genoeg een vrije school, ik had verwacht streng christelijk. (Ik ben zelf ook docent en je denkt onmiddellijk, hoeveel heb ik er gemist. Aan de ene kant wordt voor elke scheet tegenwoordig meteen extra begeleiding ingezet maar als het een beetje heftig wordt dan is er ineens geen hulp. Ik had een jongen in de klas die uiteindelijk zelf z'n pleeggezin ging regelen, schrijnend)
Alja schreef:lovelyfiefy schreef:frappant vond ik wel dat ik net facebook opende en bij vriend suggesties
Die isreal stond, van de docu.
Hoezo er wordt met je meegekeken
Had ik vorige week ook, anderen zijn ook makkelijk te vinden.
Amalarab schreef:Had ik met Edino..
Ik had tijdens een bosrit met de anderen intensief gepraat over de docu..en hup even later krijg ik Edino als suggestie(?)