Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Bij die Wade gaat het wel heel snel. Direct eerste nacht al bij hem in bed met zijn zus. Kan me het niet voorstellen dat je dat toelaat als ouders echt niet. 0,0
De opnames met Micheal (bijvoorbeeld in het vliegtuig, stem opname)
Vind ik al vreemd. Wat Micheal zegt voelt ongemakkelijk. Zo dol als hij op dat jongetje is. Echt ongezond.
nine1987 schreef:Furrow schreef:Maar moeten we het geloven? Een man die den kind manipuleert om bij hem in bed te slapen (oude docu if you love me you do it = zegt de jonge ook dat hij het initieel helemaal he en prettig idee vind) is dat niet fout genoeg
Ja maar dan is er nog niets gebeurd..
blokje schreef:![]()
Ik vind Wade zijn verhaal moeilijker te geloven dan dat van die andere man...
Kan me bijna niet voorstellen dat hij zo snel zo ver durft te gaan. Die andere man was al langer om hem heen had hij al een betere band mee. Wade kende hij pas. Kan me bijna niet voorstellen dat hij zijn carrière etc zo op spel zette...
blokje schreef:Snap jou wel hoor.
Ik twijfel aan zijn onschuld maar zal nooit zeggen dat ik zeker weet dat hij schuldig is.
Vind zijn gedrag (wat echt bekend en feiten zijn) wel erg vreemd en ongezond.
Ik krijg de kriebels van die dingen.
Sanet schreef:Maar er gaan toch geen bewijzen komen? Er waren geen anderen bij...
En foto’s en film materiaal kan altijd getruuct zijn. Dus ja, ik weet niet wat je verwacht dan Ninette? Om welk verhaal dan ook maar bewijzen...
Sheehan schreef:Sorry als ik dwars door de discussie heen breek, maar weet iemand of er zo een pauze tussendoor komt? Ik vind het zonde om hem af te zetten maar ik moet zo nodig naar de wc