Electra63 schreef:
Dacht dat serieus was maar naar 4/5 vragen dacht ik echt oké

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:de kansdat de pvv in de coalitie komt is vrij klein. Dus ze kunnen alleen poken vanuit de oppositie. FvD zal waarschijnlijk een zelfde rol vervullen (namelijk vanuit de oppositie). Als je meer voelt voor FvD zou ik daar voor gaan.Ik meng me ook even in deze discussie.
Ik twijfel zelf nog erg tussen FVD en PVV.
Ik vind Wilders erg overdreven, de kant die hij op denkt is goed, maar hij gaat hierin voor mijn gevoel te ver. Ik doel hierin voornamelijk op het onderwerp Moslim en immigratie. Ja, ik vind dat de grenzen dicht mooeten, ja, als ze zich niet gedragen, opdonderen. Ja, alles wat geen verblijfsvergunning heeft moet het land uit, ik vind zelfs dat, alles wat het land in wilt komen, echt iets moet toevoegen aan de economie en dus een baan moet hebben in het hogere segement.
Niet omdat ik het de individu niet gun, want lang niet alle moslims zijn slecht, maar omdat ik vind dat er echt aan de noodrem getrokken moet worden hier in Nederland en ja, dat gaat dan helaas ten koste van de goede. Maar wat er nu gebeurt gaat ten koste van alle Nederlanders en dat kan ook niet vind ik. Daarom denk ik dat een beetje overkill een mooie balans kan creeëren met een andere partij.
Dan hebben we FVD, die past meer bij mijn beeld, op heel veel vlakken, maar ik zal alleen even geloof en immigratie aanhalen omdat dit toch mijn belangrijkste speerpunt is. Hun aanpak op dit gebied sluit zo goed als volledig aan bij mijn visie. Ook echt rechts, ook drastische aanpak, maar nog wel enigszins menswaardig. Het nadeel van deze partij is echter dat het nog relatief onbekend en klein is, wat kunnen zij dan nog inbrengen? En dit is het enige punt waarom ik overweeg PVV te stemmen. Mochten jullie argumenten hebben over deze 2 partijen, dan hoor ik dit graag terug.
gekvanfleur schreef:Hopelijk hebben alle GL stemmers net gekeken naar het NOS debat...Buma legde even uit waarom je dat nou net niet zou moeten doen als je de economie niet de komende vier jaar weer op achteruitgang wil storten en het leven voor de gewone mens veels te duur wil maken.
phormicola schreef:Grappig ik vind Buma heel zwak. Zo zie je maar.
Eefske schreef:phormicola schreef:Grappig ik vind Buma heel zwak. Zo zie je maar.
Ik loop wat achter met mijn internetverbinding. Maar vind hem nu tegenover Pechtold ook matig, ben ik met je eens![]()
Nog even over de mensen die twijfelden tussen GL en D66. Zijn jullie er al uit? En waar is je keuze op gebaseerd? Ik twijfel...
Iris82 schreef:Ondanks dat ik waarschijnlijk wel D66 zou gaan stemmen is er iets aan Lex wat me niet bevalt. Ik zie liever Rutte nog een termijn als premier.