Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:De definitie van een volledige dwarslaesie is dat je ruggenmerg daar compleet beschadigd is... Dan doen ze dus niks meer. Of je wervels nu gebroken zijn of niet. Al vraag ik me af hoe je dat voor elkaar wil krijgen zonder wervelfracturen
chanel1985 schreef:Het is dus een film dat tegengewicht brengt tegenover de film die pro donatie is. Dus geen onafhankelijke film.
Het één is gemaakt door mensen die voor donatie zijn, het andere die tegen zijn. In elke film zullen ze hun argumentatie kracht zetten met beweringen, maar geen één is onafhankelijk.
Waarom benoem je het voor die één als "denken"?
_San87_ schreef:Nies_ schreef:Ben ik het mee eensPreciesJe hoeft het echt niet met mij eens te zijn, maar feiten verdraaien hou ik niet van.
.
Ieder zijn ding, maar ik vind e.e.a. te fishy om nog vanzelfsprekend donor te zijn.
Fink schreef:Is voorstel dat iedereen automatisch donor is, en je je ervoor af moet melden als je het niet wilt nou al definitief doorgevoerd?
En hoe zit het met niet willen doneren en dan ook niet mogen ontvangen? Is dat nu bezig om doorgevoerd te worden, of ook al definitief?
Het wordt me maar me niet duidelijk.