Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:verschillende Europese maatschappijen hebben vanavond al besloten om verplicht 2 mensen in de cockpit te hebben.
het zal nooit alles kunnen voorkomen maar het scheelt natuurlijk wel.
Renee1991 schreef:simodi schreef:De redenering dat het met aansprakelijkheid en geld te maken heeft, vond ik ook een interessante ....
Technisch mankement = fikse schadevergoeding.
Menselijk falen = niet.
Wat is daar dan precies over gezegd? Dat heb ik even gemist geloof ik.
Renee1991 schreef:simodi schreef:De redenering dat het met aansprakelijkheid en geld te maken heeft, vond ik ook een interessante ....
Menselijk falen = niet.
SAKKIA schreef:Er is helemaal niks gezegd over een schade vergoeding.
Volgens mij krijgen nabestaanden die sowieso. Als ik even terugdenk aan de beide mh vluchten betaald ook de vliegtuigmaatschappij en niet de vliegtuigbouwer.
Was idd een interessant verhaal.
Menselijk falen = niet.
Nikass schreef:HorseTimeXL schreef:Pff hoe kan iemand zo ver gaan. Spring dan maar 'liever' voor de trein. Het is echt onbegrijpelijk..
Daar maak je geen slachtoffers mee bedoel je...?
geerke schreef:ik lees ergens dat de piloot een islam bekeerling was?Geen idee of het waar is?
Het schijnt wel vaker voor te komen dat radicalen het een sport vinden om ongelovigen/westerlingen massaal aan hun eind te helpen?(twintowers bijvoorbeeld)
sloffiee schreef:geerke schreef:ik lees ergens dat de piloot een islam bekeerling was?Geen idee of het waar is?
Het schijnt wel vaker voor te komen dat radicalen het een sport vinden om ongelovigen/westerlingen massaal aan hun eind te helpen?(twintowers bijvoorbeeld)
Dit was het eerste wat mij ook binnen kwam ik dacht zeg maar niks want voor je het weet heb je heel bokt over je heen... omdat veel gewoon bang zijn voor de moslims
simodi schreef:De redenering dat het met aansprakelijkheid en geld te maken heeft, vond ik ook een interessante ....
Menselijk falen = niet.