Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:46

Het is degene zeker, werd net op nos gezegd. niks over zijn ouders ook, dus waar mensen dat vandaan halen? Zal hart van nederland wel weer zijn oid :')

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:46

Een beetje hacker (ken er een paar :+) die heeft het niet zo op dergelijke media aandacht hihi

Anoniem

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:47

Man is zeker nog niet wezen sporten? , met die microfoon sjouwen

Susannah92

Jans schreef:
Ik kan over die andere straat echt niks vinden.. Ook niet op de p2000 radar :=

Vind het bizar dat hier dus verder niets over bericht wordt. Helemaal omdat dit ook in Hilversum is, er gedreigd is met explosieven en men vervolgens een hele straat afzet, iemand gearresteerd wordt en er koffers in beslag genomen worden.

https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater

filmpje van het gebeuren op de Oude Amersfoortseweg

Shiloh

Celiien schreef:
Het is degene zeker, werd net op nos gezegd. niks over zijn ouders ook, dus waar mensen dat vandaan halen? Zal hart van nederland wel weer zijn oid :')

Dat waren geruchten op twitter.

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:48

Prachtig, hoe de mannen kijken bij de vragen van de pers: "Wat is dat nou voor vraag, banketstaaf!" :')

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:48

Celiien schreef:

Ik las het ergens op twitter maar ja dat is toch allemaal met media en al dat soort dingen.
Van een mug een olifant maken en alles wat krom is recht banketstaaf...

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:49

Romyv schreef:
Een beetje hacker (ken er een paar :+) die heeft het niet zo op dergelijke media aandacht hihi

Idd en die kunnen de boel gewoon bijv nu overnemen

Szan

Susannah92 schreef:
Jans schreef:
Ik kan over die andere straat echt niks vinden.. Ook niet op de p2000 radar :=

Vind het bizar dat hier dus verder niets over bericht wordt. Helemaal omdat dit ook in Hilversum is, er gedreigd is met explosieven en men vervolgens een hele straat afzet, iemand gearresteerd wordt en er koffers in beslag genomen worden.

https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater

filmpje van het gebeuren op de Oude Amersfoortseweg

P2000 bevat alleen meldingen aan het adres van politie (etc), geen acties van politie die zij op eigen initiatief doen.
Dus zeker niet alle handelingen staan op P2000.

LadyKantje

Romyv schreef:

Klopt, waarom de deur uit gaan als je het ook vanuit je aftandse uitgewoonde bureaustoel kan.

Anoniem

Alet schreef:
Wat een geleur met die microfoons zeg!

hihi ja dat viel mij ook al op :P

pff al dat gespeculeer over de dader. Als jullie nu eens de persconferentie kijken: Woonachtig in pijnacker en 19 jaar.

_Tristan

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:50

Nou dat hij verward was is ook zeker, ongeacht zijn ouders nog leven of niet.

Anoniem

EN ze gaan niet in op vragen wie het is. DUS is er nog helemaal niet bevestigd dat het echt die jongen van FB is....

Shiloh

Het lijkt hem toch wel echt te zijn. Justitie bevestigd 19 jaar, geboren in zoetermeer, woonachtig in pijnacker. Hoeveel mensen lopen er in zo'n plaatsje rond die zo extreem veel op elkaar lijken.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 29-01-15 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

19... jong nog..
Wat zou daar binnen in dat hoofd omgaan?

T3mptati0n

Op p2000 zie je eigenlijk alleen maar 112 meldingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:51

Mariett schreef:
De jongen wiens naam ik niet ga noemen heeft inderdaad openbaar een filmpje waar hij uit legt dat je niet genomineerd hoeft te worden (voor de icebucketchallenge) om te doneren. Hij is aardig serieus over het doneren en gaat het dan ook doen.

Ik weet het niet, maar hij praatte zo netjes en vriendelijk tegen de portier (en andersom), het is zo lastig te geloven dat hij echt iets slechts in gedachten had..
Dit dus, ik zie zijn foto's, dat filmpje en nog een ander filmpje en zie een jongen met zijn hart op de goede plaats.
Een nette, goed uitziende, beleefde jongeman die aan het begin van zijn leven staat.
Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat hij te vertellen had dat het waard was om dit allemaal weg te gooien.

Het klinkt raar, maar als het echt waar is van zijn ouders dan heb ik best een beetje medelijden met hem en ik hoop ook dat hij goede hulp krijgt.

Gentlegiant

Lianne schreef:
Alet schreef:
Wat een geleur met die microfoons zeg!

hihi ja dat viel mij ook al op :P

pff al dat gespeculeer over de dader. Als jullie nu eens de persconferentie kijken: Woonachtig in pijnacker en 19 jaar.

Ja uhhhhhm dr wonen wel meer jongens van 19 in pijnacker het is geen adam zoekt eva eiland

Maar goed het is hem wel denk ik hoeveel vrienden hem al niet ontvriend hebben over de 100,,,,

elenaMM77

Celiien schreef:
Knap, vriendin van mij heeft bij hem op de basisschool gezeten. en haar moeder heeft vorige week nog met zijn moeder afgesproken/gesproken :+

dat zou dan wel helemaal triest zijn,

zie je je zoon op tv op deze manier.. en hoor je dat je je in het mortuarium moet melden omdat je bent overleden..

dat iemand een ander de week ervoor nog gesproken heeft wil natuurlijk niets zeggen op zich..
Wacht hier dus wel op officieel bericht..

men neemt nu eenmaal snel dingen aan.. als je kijkt hoe mensen op de eerste pagina's het direct over voorgevoelens hebben (nare gevoelens ok, maar voorgevoel van wat? dat de man meteen het pistool zou neerwerpen en zich over zou geven?).

Nu hij niet op de jihadlijst voorkomt, en misschien zijn ouders kwijt is geraakt kortgeleden, en keurig beshaafd in het pak blijkt te zitten en accentloos Nederlands spreekt, zien we ineens veel medelijden.. het is er een van 'ons'. al zie je maar wel hoe snel er elders gegrepen wordt naar marokaanse roots en die maar van stal gehaald worden om wat modder te werpen.

als het vanuit moslimgedachtegoed zou zijn geweest, had niemand interesse gehad voor zijn achtergrond of omstandigheden. al was zijn hele familie er niet meer geweest.

Astaloca

Lianne schreef:
EN ze gaan niet in op vragen wie het is. DUS is er nog helemaal niet bevestigd dat het echt die jongen van FB is....

Nou woont in pijnacker en geboren in zoetermeer. Wel erg toevallig vind je niet? ouders overleden voornaam hetzelfde

limilou

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:52

LisaFaded schreef:
Romyv schreef:

Idd en die kunnen de boel gewoon bijv nu overnemen

nou, nu is wel een grotere uitdaging dan wanneer de dreiging wat lager is :+

Maar een hacker wilt zijn handtekening zetten op zn overwinning, dat doen ze via soort verborgen boodschappen in programmeercodes.. Als je wereld er zo iets ziet ga je niet met je kop op tv

Shiloh

Lianne schreef:

Nee, ok, officieel nog niet bevestigd, maar bij mij is niet alleen 1 en 1 twee, maar ook 3 + 5 + 9 + 2 + 20 negenendertig, oftewel, dit zijn wel zoveel dingen die kloppen dat het haast niet meer anders kan.

_Tristan

KoudbloedKim schreef:
Mariett schreef:
De jongen wiens naam ik niet ga noemen heeft inderdaad openbaar een filmpje waar hij uit legt dat je niet genomineerd hoeft te worden (voor de icebucketchallenge) om te doneren. Hij is aardig serieus over het doneren en gaat het dan ook doen.

Ik weet het niet, maar hij praatte zo netjes en vriendelijk tegen de portier (en andersom), het is zo lastig te geloven dat hij echt iets slechts in gedachten had..
Dit dus, ik zie zijn foto's, dat filmpje en nog een ander filmpje en zie een jongen met zijn hart op de goede plaats.
Een nette, goed uitziende, beleefde jongeman die aan het begin van zijn leven staat.
Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat hij te vertellen had dat het waard was om dit allemaal weg te gooien.

Het klinkt raar, maar als het echt waar is van zijn ouders dan heb ik best een beetje medelijden met hem en ik hoop ook dat hij goede hulp krijgt.

Dit dus _/-\o_

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:53

Astaloca schreef:
Lianne schreef:

Nou woont in pijnacker en geboren in zoetermeer. Wel erg toevallig vind je niet? ouders overleden voornaam hetzelfde

Zn ouders zijn helemaal niet overleden...
Zn echte moeder leeft nog.
Ze zijn gescheiden.

Gewaagde uitspraak dit.