Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Ik kan over die andere straat echt niks vinden.. Ook niet op de p2000 radar
Celiien schreef:Het is degene zeker, werd net op nos gezegd. niks over zijn ouders ook, dus waar mensen dat vandaan halen? Zal hart van nederland wel weer zijn oid
Susannah92 schreef:Jans schreef:Ik kan over die andere straat echt niks vinden.. Ook niet op de p2000 radar
Vind het bizar dat hier dus verder niets over bericht wordt. Helemaal omdat dit ook in Hilversum is, er gedreigd is met explosieven en men vervolgens een hele straat afzet, iemand gearresteerd wordt en er koffers in beslag genomen worden.
https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater
filmpje van het gebeuren op de Oude Amersfoortseweg
Mariett schreef:Dit dus, ik zie zijn foto's, dat filmpje en nog een ander filmpje en zie een jongen met zijn hart op de goede plaats.De jongen wiens naam ik niet ga noemen heeft inderdaad openbaar een filmpje waar hij uit legt dat je niet genomineerd hoeft te worden (voor de icebucketchallenge) om te doneren. Hij is aardig serieus over het doneren en gaat het dan ook doen.
Ik weet het niet, maar hij praatte zo netjes en vriendelijk tegen de portier (en andersom), het is zo lastig te geloven dat hij echt iets slechts in gedachten had..
Lianne schreef:Alet schreef:Wat een geleur met die microfoons zeg!
hihi ja dat viel mij ook al op
pff al dat gespeculeer over de dader. Als jullie nu eens de persconferentie kijken: Woonachtig in pijnacker en 19 jaar.
Celiien schreef:Knap, vriendin van mij heeft bij hem op de basisschool gezeten. en haar moeder heeft vorige week nog met zijn moeder afgesproken/gesproken
LisaFaded schreef:Romyv schreef:Een beetje hacker (ken er een paar) die heeft het niet zo op dergelijke media aandacht hihi
Idd en die kunnen de boel gewoon bijv nu overnemen
Lianne schreef:EN ze gaan niet in op vragen wie het is. DUS is er nog helemaal niet bevestigd dat het echt die jongen van FB is....
KoudbloedKim schreef:Mariett schreef:Dit dus, ik zie zijn foto's, dat filmpje en nog een ander filmpje en zie een jongen met zijn hart op de goede plaats.De jongen wiens naam ik niet ga noemen heeft inderdaad openbaar een filmpje waar hij uit legt dat je niet genomineerd hoeft te worden (voor de icebucketchallenge) om te doneren. Hij is aardig serieus over het doneren en gaat het dan ook doen.
Ik weet het niet, maar hij praatte zo netjes en vriendelijk tegen de portier (en andersom), het is zo lastig te geloven dat hij echt iets slechts in gedachten had..
Een nette, goed uitziende, beleefde jongeman die aan het begin van zijn leven staat.
Ik ben dan ook heel erg benieuwd wat hij te vertellen had dat het waard was om dit allemaal weg te gooien.
Het klinkt raar, maar als het echt waar is van zijn ouders dan heb ik best een beetje medelijden met hem en ik hoop ook dat hij goede hulp krijgt.
Astaloca schreef:Lianne schreef:EN ze gaan niet in op vragen wie het is. DUS is er nog helemaal niet bevestigd dat het echt die jongen van FB is....
Nou woont in pijnacker en geboren in zoetermeer. Wel erg toevallig vind je niet? ouders overleden voornaam hetzelfde