Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Kijk! En dat is nou precies wat ik bedoel met vaccineren uit angst. Nee, daar leen ik mij niet voor.
Anoniem schreef:Kijk! En dat is nou precies wat ik bedoel met vaccineren uit angst. Nee, daar leen ik mij niet voor.
En ik ga ook niet niet-vaccineren uit angst.
De kans op vaccinatieschade is vele malen groter dan op ziekteschade.
Zwerte schreef:Btw, kuddeimmuniteit is absoluut geen hoax. De gemiddelde mens is jammergenoeg iets te egoistisch en niet slim genoeg om dit principe echt te kunnen begrijpen. Het vraagt om een helikopterview: kunnen kijken over de hele populatie heen en het individu loslaten. En laat dat laatste nou altijd het moeilijkste zijn!
Anoniem schreef:De grootste maar niet officieel gedocumenteerde vaccinatieschade is nog altijd het verzwakken van het immuunsysteem in het algemeen, de vele verkoudheden en oorontstekingen bij baby's behoren ook daartoe.
En ik ga geen tijd meer verspillen aan het opzoeken van officiële pro-vaccinatie gerichte sites (want anti vax wordt sowieso al niet geaccepteerd) omdat dat hier toch weer niet onderbouwd wordt weggewuifd. Ook iets wat ik me niet kan permitteren hier en wat alleen voor de pro's is weggelegd.
Anoniem schreef:mick75 schreef:Verder wil ik wel graag weten hoe het komt dat ziekten vaker opduiken in gebieden waar niet of minder gevaccineerd wordt dan in gebieden waar wel gevaccineerd wordt.
Dat weet de GGD wel toch! Gewoon zeggen dat mensen ziek zijn die het helemaal niet zijn, zoals ik hahaha!
NatasjavE schreef:[naam] schreef:
Dat weet de GGD wel toch! Gewoon zeggen dat mensen ziek zijn die het helemaal niet zijn, zoals ik hahaha!
Ik vind dit zeer oneerbiedig naar diegene die ziek zijn geweest en of zelfs zijn overleden.
Sizzle schreef:Heb je een beetje teveel kleurstoffen gegeten vandaag repelsteeltje? Je tiert echt als een dolle in het rond als ik eerlijk ben. Ik zie op dit moment een zeer rood aangelopen repelsteeltje voor me: niemand weet, niemand weet dat ik vaccinatiehater heet![]()
Overigens krijgen sommige babies al ooronsteking al voor hun eerste prikje
Anoniem schreef:Sizzle schreef:Heb je een beetje teveel kleurstoffen gegeten vandaag repelsteeltje? Je tiert echt als een dolle in het rond als ik eerlijk ben. Ik zie op dit moment een zeer rood aangelopen repelsteeltje voor me: niemand weet, niemand weet dat ik vaccinatiehater heet![]()
Overigens krijgen sommige babies al ooronsteking al voor hun eerste prikje
Fout, ik zat net heerlijk biologische pasta met bloemkool te eten. De saus was rood, dat wel![]()
Jullie zijn wel heel goed in projecteren.
Het is net David tegen goliath hier zo in mijn kleine eentje tegen jullie allemaal mijn mening te verdedigen.