Smee__ schreef:Iris82 schreef:Ik las in een reactie dat hetzelfde gebeurd zou kunnen zijn als met Helios Airways Flight 522.
Kan nu ff niet Googelen.
In dat vliegtuig was de luchtdrukmeter niet goed afgesteld. Had op auto moeten staan, maar stond op manual. Met als gevolg dat het zuurstofgehalte in het vliegtuig langzaam maar zeker steeds minder werd, totdat op één steward na iedereen in coma was geraakt en het vliegtuig dus onbemand verder vloog. De steward heeft het uiteindelijk laten crashen omdat de brandstof op was.
Dit is iig wat ik van Air Crash Investigation heb onthouden
Nouja die steward had natuurlijk ook niet zoveel keus

Maar het zou wel toevallig zijn, dat en de luchtdruk niet goed werkt, het vliegtuig van de radar verdwijnt en het ook nog eens de andere kant op vliegt.
Tja ik weet het niet hoor, bij dat ene vliegtuig wat in de oceaan is gestort een aantal jaar geleden duurde het toch ook best lang voor ze hem gevonden hadden?