Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Betreft de vrouwen, hoe ziek het ook is, we weten niet onder wat voor situaties dit heeft afgespeeld. Voor hetzelfde geld hadden ze vreselijke schulden en bracht dit toevallig heel veel geld op zodat ze uit hun schulden warenIk spreek het absoluut niet goed, maar de dingen die mensen hier roepen vind ik toch echt te ver gaan... De maker en bedenker van deze filmpjes is wat mij betreft het monster van dit allemaal
[***] schreef:Ik ben ook benieuwd naar een klein verslagje, hoop dat ze in iedergeval allemaal opgepakt worden en dat de pony nu wel een fijn leven heeft.
Ik ga niet kijken, dan komen er weer allemaal foto's die, hoef ik echt niet te zien daar word ik gewoon echt verdrietig van, echt vreselijk
lifaya schreef:Betreft de vrouwen, hoe ziek het ook is, we weten niet onder wat voor situaties dit heeft afgespeeld. Voor hetzelfde geld hadden ze vreselijke schulden en bracht dit toevallig heel veel geld op zodat ze uit hun schulden warenIk spreek het absoluut niet goed, maar de dingen die mensen hier roepen vind ik toch echt te ver gaan... De maker en bedenker van deze filmpjes is wat mij betreft het monster van dit allemaal
Morris schreef:lifaya schreef:Betreft de vrouwen, hoe ziek het ook is, we weten niet onder wat voor situaties dit heeft afgespeeld. Voor hetzelfde geld hadden ze vreselijke schulden en bracht dit toevallig heel veel geld op zodat ze uit hun schulden warenIk spreek het absoluut niet goed, maar de dingen die mensen hier roepen vind ik toch echt te ver gaan... De maker en bedenker van deze filmpjes is wat mij betreft het monster van dit allemaal
Ach kom nou toch!
Zij is er net zo schuldig aan! Wel of geen geldzorgen!
Urielle schreef:kleinvosje schreef:Ik weet niet f het al in dit topic genoemd wordt, maar straks in Hart van NL op SBS6 komt de eigenaar van de pony aan het woord.
wil je een verslagje doen? Ik kan SBS6 in Belgie niet kijken