2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:25

Verschrikkelijk dit.....

Ik kan er niks aan doen maar heb allemaal het idee dat ze juist niet in bossen moeten gaan zoeken maar in huizen.
Heb zo'n voorgevoel dat de kinderen ergens in een huis opgesloten/verborgen zijn.
Vraag me niet waarom, heb er geen reden voor......

Heel veel sterkte voor alle familie van de jongens!

Ketly

Respect voor de vrijwilligers! Geven niet op, zijn al dagen bezig, echt top.

verootjoo

Je kan toch moeilijk alle huizen in de omgeving doorzoeken...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:26

Kelmonderbos is nog veel kleiner dan het bunderbos maar ik wil wel gaan helpen zoeken, weetiemand waar ik me kan opgeven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:26

Dit is zo triest, ik volg het topic al een paar dagen. Ik hoop echt dat ze snel gevonden worden, het liefst levend. Maar helaas denk ik dat ze overleden zijn..
yvonnedv schreef:
*knip*

Morgen zal er in Austerlitz een zoekactie zijn, soortgelijk als in Doorn.

*knip*.

Gaan ze dan nu in Austerlitz zoeken? Daar ben ik vorig jaar nog geweest, eng idee dat daar misschien 2 jochies liggen..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:27

yvonnedv:
Ik had mezelf graag aangesloten om mee te helpen met zoeken maar helaas kan ik hier onmogelijk weg morgen omdat onze zoon jarig is.

Pyramide ken ik heel goed ben er laatst nog geweest. En waarom als ik vragen mag gaan jullie daar zoeken? Zelf neig ik meer eraan dat beide jongens in het zuiden ergens moeten zitten.
Of misschien heeft hij ze wel in een schuur opgesloten (net als met dieren wel eens gebeurd).

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:28

Ja dat is hetzelfde bos maar dan een stukje verder... Alles is mogelijk. Er zitten veel teveel en grote gaten in die tijdlijn, hij kan overal wel geweest zijn. In die drie uur tijd zou hij zelfs naar a'dam op en neer kunnen rijden. Of naar duitsland heen en weer.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:30

chocobroodje schreef:
AH die update had ik gemist excuus :)

Iemand een linkje naar die kaart? Kan hem niet vinden.

je kunt de kaart vinden op www.omroepgelderland.nl

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:31

Ketly schreef:
Kan je het niet doorgeven aan de politie? Misschien is dit over het hoofd gezien?

nee hoor, dat heeft de politie zelf ook wel gezien, maar ik ben wel erg benieuwd naar hun verklaring hiervoor

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:32

verootjoo schreef:
Ja dat is hetzelfde bos maar dan een stukje verder... Alles is mogelijk. Er zitten veel teveel en grote gaten in die tijdlijn, hij kan overal wel geweest zijn. In die drie uur tijd zou hij zelfs naar a'dam op en neer kunnen rijden. Of naar duitsland heen en weer.

ja heb je ook weer gelijk in, maar dan was de auto of het GSM signaal wel weer ergens anders opgevangen en dat is blijkbaar niet gebeurd, dus hij moet in die omgeving gebleven zijn

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:33

Austerlitz ligt een stuk verder dan het Doornse gat. Dan moet je ook nog de zandafgraving bij Maarn en het Henschotermeer meenemen. Dat ligt er allemaal nog tussen. Vind het wel tricky dat de vrijwilligers durven te zeggen dat er zeker weten niets ligt. Uiteraard wel respect dat ze de moed niet opgeven.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:35

Dat is inderdaad heel erg bosrijk.....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:38

Knakker schreef:
verootjoo schreef:

ja heb je ook weer gelijk in, maar dan was de auto of het GSM signaal wel weer ergens anders opgevangen en dat is blijkbaar niet gebeurd, dus hij moet in die omgeving gebleven zijn

Telefoon uitgezet? Wie weet heeft deze man het allemaal perfect uitgedacht. En dat lijkt me sowieso, anders lagen de kinderen wel naast hem...

vinos

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:39

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:39

tja perfect uitgedacht? ik weet niet, het lijkt me meer een wanhoopsdaad.......

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:40

Hoeveel uur ontbreekt er in totaal en is dat vanaf Limburg of vanaf dat ie al in Rhenen/Leersum was gespot.

Ik zou het heel eng idee vinden als ze bij Austerlitz daar verstopt liggen. Ben er 28 april dit jaar nog geweest met mijn zoon.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:41

yvonnedv schreef:
Inwoner Van De Utrechtse Heuvelrug

Beste allemaal,

Allereerst hartelijk dank voor iedereen die vandaag zich zo geweldig heeft ingezet tijdens de zoektocht naar Ruben en Julian. In Doorn zal er geen gevolg komen wat betreft zoeken, we hebben in samenwerking met de politie en overheden het hele gebied rond het Doornse gat, de bossen in Leersum en amerongen en in Rhenen langs oevers, bos en zelfs de rijnoevers afgezocht. In dit gebied zijn een aantal dingen en locaties aangetroffen die helaas niets hebben opgeleverd. De zoekactie was niet voor niets, dit hele gebied is nu doorzocht kunnen we afstrepen van de kaart als het gaat om zoeken.

Morgen zal er in Austerlitz een zoekactie zijn, soortgelijk als in Doorn.

Half 11 verzamelen , 11 uur vertrek. Locatie de Pyramide van Austerlitz [ restaurant] .

Voor info kunt u bellen met 06-44745372

Ook deze zoektocht is in samenwerking met overheden en politie!

ALLEN DIE HIELPEN IN DOORN , DANK!!!!!!

Voor iedereen die morgen gaat helpen, heel veel succes gewenst door Team Doorn.

Ik woon hier aardig in de buurt.. Zijn er meerdere bokkers die eventueel willen helpen zoeken? VOlgens mij hoef je je niet op te geven maar
kun je gewoon meehelpen als je je tijdig meld.. Ik ben het momenteel aan het overwegen.. Ik zit alleen met het vervoer, even naar Woudenberg fietsen gaat mij niet lukken.. En met het OV moet ik 1,75 uur reizen terwijl Woudenberg met de auto 20 min verderop is.. De verbinding zit heel erg tegen zegmaar.. Ook lijkt het me fijn om samen met iemand te gaan die ik "ken" d.w.z. dat ik vooraf al weet dat er iemand is met wie ik samen kan werken..

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:42

Ik heb ook een gevoel dat ze niet in een bos liggen, denk ook eerder opgesloten in een schuur o.i.d.
Of als ze niet leven, denk ik eerder in het water.

Mja vind t wel heel erg voor alle familie van de moeder en vader.
Je zal dat maar meemaken...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:42

Die vent heeft dit volgens mij al ruim van tevoren (en wellicht al na zijn uitspraak van de rechter) bedacht en uitgestippeld.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:45

weet ik niet, ik blijf erbij dat hij echt met het verstand op 0 aan zijn wanhoopsdaad begonnen is....

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:45

Maar zelf denk ik dat de jongens echt ook niet te vinden zullen zijn in Austerlitz.

Hebben ze bij zijn ex misschien ook gewerkt met een leugen detector???

In Vleuten wat tevens zijn woon adres was woonde hij nog niet zo heel lang heb ik begrepen.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 11-05-13 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:46

Knakker schreef:

Dan zou ik verwachten dat de kinderen naast hem zouden liggen. Nu lijken ze wel doelbewust kwijtgemaakt anders waren ze al gevonden als er niet over nagedacht was.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:46

waarom, denk je dat de moeder er iets mee te maken heeft?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:47

verootjoo schreef:
Knakker schreef:

Dan zou ik verwachten dat de kinderen naast hem zouden liggen. Nu lijken ze wel doelbewust kwijtgemaakt anders waren ze al gevonden als er niet over nagedacht was.

heb je ook weer gelijk in

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:48

Huh?!? Ik heb niks gezegd over die moeder. Had het over zijn ex die in Limburg.