Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:*knip*
Morgen zal er in Austerlitz een zoekactie zijn, soortgelijk als in Doorn.
*knip*.
chocobroodje schreef:AH die update had ik gemist excuus
Iemand een linkje naar die kaart? Kan hem niet vinden.
verootjoo schreef:Ja dat is hetzelfde bos maar dan een stukje verder... Alles is mogelijk. Er zitten veel teveel en grote gaten in die tijdlijn, hij kan overal wel geweest zijn. In die drie uur tijd zou hij zelfs naar a'dam op en neer kunnen rijden. Of naar duitsland heen en weer.
Knakker schreef:verootjoo schreef:Ja dat is hetzelfde bos maar dan een stukje verder... Alles is mogelijk. Er zitten veel teveel en grote gaten in die tijdlijn, hij kan overal wel geweest zijn. In die drie uur tijd zou hij zelfs naar a'dam op en neer kunnen rijden. Of naar duitsland heen en weer.
ja heb je ook weer gelijk in, maar dan was de auto of het GSM signaal wel weer ergens anders opgevangen en dat is blijkbaar niet gebeurd, dus hij moet in die omgeving gebleven zijn
yvonnedv schreef:Inwoner Van De Utrechtse Heuvelrug
Beste allemaal,
Allereerst hartelijk dank voor iedereen die vandaag zich zo geweldig heeft ingezet tijdens de zoektocht naar Ruben en Julian. In Doorn zal er geen gevolg komen wat betreft zoeken, we hebben in samenwerking met de politie en overheden het hele gebied rond het Doornse gat, de bossen in Leersum en amerongen en in Rhenen langs oevers, bos en zelfs de rijnoevers afgezocht. In dit gebied zijn een aantal dingen en locaties aangetroffen die helaas niets hebben opgeleverd. De zoekactie was niet voor niets, dit hele gebied is nu doorzocht kunnen we afstrepen van de kaart als het gaat om zoeken.
Morgen zal er in Austerlitz een zoekactie zijn, soortgelijk als in Doorn.
Half 11 verzamelen , 11 uur vertrek. Locatie de Pyramide van Austerlitz [ restaurant] .
Voor info kunt u bellen met 06-44745372
Ook deze zoektocht is in samenwerking met overheden en politie!
ALLEN DIE HIELPEN IN DOORN , DANK!!!!!!
Voor iedereen die morgen gaat helpen, heel veel succes gewenst door Team Doorn.
verootjoo schreef:Knakker schreef:tja perfect uitgedacht? ik weet niet, het lijkt me meer een wanhoopsdaad.......
Dan zou ik verwachten dat de kinderen naast hem zouden liggen. Nu lijken ze wel doelbewust kwijtgemaakt anders waren ze al gevonden als er niet over nagedacht was.