Jessix schreef:Oh sorry, ik dacht dat je hier je mening mocht geven!Gelukkig is de handeling die jij beschrijft verboden bij de wet.
Is dat zo? Ik dacht niet bij je eigen paard?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:Jessix, je fokt dus zelf niet? Want die vraag beantwoord je niet. Ik zie dat je Lusitano's hebt, als je nu straks een veulentje wil en je favoriete hengst is per KI beschikbaar?
Ik hoop dat iedereen om je heen weet dat je zo principieel bent, dan houden ze gewoon hun mond en blijven jullie allemaal heel gelukkig!Zalig zijn de onwetenden!
horseyfries schreef:Jessix schreef:Oh sorry, ik dacht dat je hier je mening mocht geven!Gelukkig is de handeling die jij beschrijft verboden bij de wet.
Is dat zo? Ik dacht niet bij je eigen paard?
Jessix schreef:MyHorseGirl schreef:Even mijn wettenbundel gepakt en opgezocht. Ik citeer: "Hij die ontuchtige handelingen pleegt met een dier wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar en zes maanden of geldboete van de vierde categorie."
Staat dus niks of het nou met je eigen dier is of niet.
![]()
![]()
vuurneon schreef:Lijkt mij wel er ongelooflijk gênant moment als je bij de boer langsgaat en hij is net romantisch bezig met zijn koe. Ik denk niet dat ik op dat moment de instanties zal durven in te schakelen en het maar zou gedogen.
Jessix schreef:MyHorseGirl schreef:Even mijn wettenbundel gepakt en opgezocht. Ik citeer: "Hij die ontuchtige handelingen pleegt met een dier wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar en zes maanden of geldboete van de vierde categorie."
![]()
![]()
MyHorseGirl schreef:Even mijn wettenbundel gepakt en opgezocht. Ik citeer: "Hij die ontuchtige handelingen pleegt met een dier wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar en zes maanden of geldboete van de vierde categorie."
horseyfries schreef:MyHorseGirl schreef:Even mijn wettenbundel gepakt en opgezocht. Ik citeer: "Hij die ontuchtige handelingen pleegt met een dier wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar en zes maanden of geldboete van de vierde categorie."
Klopt, had het net opgezocht op internet. Eerder in dit topic zeiden mensen dat het met eigen dieren wel zou mogen, maar dat klopt dus niet.
Ook gevonden: in Denemarken is het wel toegestaan en bestaan zelfs openbare dierenbordelen waarmee openlijk geadverteert wordt op internet!
horseyfries schreef:MyHorseGirl schreef:Even mijn wettenbundel gepakt en opgezocht. Ik citeer: "Hij die ontuchtige handelingen pleegt met een dier wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar en zes maanden of geldboete van de vierde categorie."
Klopt, had het net opgezocht op internet. Eerder in dit topic zeiden mensen dat het met eigen dieren wel zou mogen, maar dat klopt dus niet.
Ook gevonden: in Denemarken is het wel toegestaan en bestaan zelfs openbare dierenbordelen waarmee openlijk geadverteert wordt op internet!
horseyfries schreef:horseyfries schreef:Nee dus
Deze opmerking ging over de vraag of je fokt met je eigen paard, nu komt het over of het ging over de vraag of het met eigen dieren sex hebben is toegestaan.